Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
klaasie

[Runescape] Officiële Runescape topic.

Aanbevolen berichten

Ik wou het spelen, maar als ik probeer te spelen, dan zegt ie dat ik een member moet zijn ol die wereld te joinen, terwijl ik toch een wereld heb gekozen voor free players...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sanderc (link):
Ik wou het spelen, maar als ik probeer te spelen, dan zegt ie dat ik een member moet zijn ol die wereld te joinen, terwijl ik toch een wereld heb gekozen voor free players...

Als je net een nieuw account hebt, kan je 2 weken in de free to play world spelen. Maar als je account al langer bestaat zal je toch member moeten zijn. Oldschool is alleen bedoelt voor members namelijk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bartv (link):
Sanderc (link):

Als je net een nieuw account hebt, kan je 2 weken in de free to play world spelen. Maar als je account al langer bestaat zal je toch member moeten zijn. Oldschool is alleen bedoelt voor members namelijk

Oh dat is echt lelijk smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
6,95 per maand

toevoeging op 15 augustus 2014, 15:06:08:
niet dat ik weer ga nolife ofzo hoor, over 2 weekjes max stop ik toch weer

toevoeging op 15 augustus 2014, 15:06:08:
niet dat ik weer ga nolife ofzo hoor, over 2 weekjes max stop ik toch weer

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zou ook eens voor de gein moeten inloggen, is alweer 2-3 jaar geleden smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik speelde het voor het laatst in 2008 smiley dik 6 jaar geleden dus, alleen jammer dat die oldschool versie betaald is

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik weet nog goed ging ik altijd rs mills kopen haha ik vond de oudere versie wel beter dan nu, is een van de reden waarom ik gestopt was.. Jammer dat 2007 nu betalend is heb nu 70k op 2007 en op de ander server ben ik me oude account kwijt met iets van 6m (niet bepaald veel maarja.) smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen