Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
klaasie

[Runescape] Officiële Runescape topic.

Aanbevolen berichten

heb net een epic manier van geld verdienen gevonden als je offline bent maar die vertel ik pas wanneer ik er 5 mill mee heb verdient (ik investeer effe 900k op dit moment) smiley

enne ik heb een manier gevonden voor als je echt scammers wilt pesten, eerst geef je ze 1k en dan zeg je dat als ze dat dubbelen ze te vertrouwen zijn en je ze 100k zal laten dubbelen. maar ipv die 100k te laten dubbelen ben je gewoon weg met de 2k die hij je geeft smiley werk 93% van alle keren (je hebt ook gewoon zielige losers die niet voor het grote aantal gaan)

wel eens leuk als je verveeld bent smiley en ze kunnen je niet reporten want zij zeiden dat ze het geld gingen dubbelen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
wel het werkt bijna altijd bij mij en ja robzer ik heb het al tegen jouw gezegd maar ik wil het gewoon met one2xs delen

ps: als je mazzel hebt beginnen ze je te followen en te zeggen dat ze nu die 100k zullen dubbelen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
nee ik bedoel mijn andere geheime geld maak manier maarreuh ben weg moet klusjes gaan doen (ow btw we hebben nu 800k en op de platbody na full rune g) we moeten dragon slayer toch echt eens doen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
wil iemand me begeleiden door dragon slayer heen, kheb geen zin om het op het internet op te zoeken enzo.

ow ja even om te zeggen, mijn warlock halloween event kleding van 3 jaar terug is echt zo nice! Elke noob zit erop te staren smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb een super goede manier gevonden voor geld te maken. Dat is iets tussen Sanex en mij. Je hebt wel een kapitaal nodig voor de echte winst smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
man er was er iemand die zogezegd blue hween mask ( 81 mill ) ging droppen maar uit de hele drop party heb ik maar een rune scimmy verdiend.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
@Vince, nice account zeg!
Zelf getraind?
Hoe kom je aan zo veel geld smiley?

Mijn account:
Combat 100 smiley
Draagt nu Zammy (Op de bank staat nog Full Rune (G))
Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
haha geofnox kreeg een mill van iemand die het gaf aan de eerste in halloween kleding, nu ben ik blijd at we altijd warlock clothes dragen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen