Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
klaasie

[Runescape] Officiële Runescape topic.

Aanbevolen berichten

Epicrobzer (link):
Ik zou 30mil winnen, krijg ik connection lost. smiley

Jammer voor je smiley

Mijn combat is nog maar 63 speel het even niet meer smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik heb een manier gevonden om gratis magic te trainen door afk te zijn smiley

of toch tenminste het werkt bij mijn lvl 43 mage

stap1 ) koop een air staff
stap2 ) ga naar spellbook en rechterklik op wind rush
stap3 ) klik op autocast
stap4 ) in het grote kasteel van varrock is er onder een trap een lvl 17 monk of zamorak achter een hek, klik op attack en voila je moet niks meer doen aangezien die toch healen smiley

edit als je een te hoog lvl bent zoals lvl 43 dan als je lvlt up moet je eerst nog een paar kadertjes wegklikken voor je weer kan hitten :/ dus enkel doen als je in de tussentijd er wel bent en af en toe eens gaat kijken smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
lolz ik gebruik mijn magic enkel voor teleporten eigenlijk smiley we hebben jernox zijn magic naar 25 gedaan zodat we altijd varrock tele kunnen doen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hey het is lang geleden dat ik het heb gespeeld maar dacht gisteren ga er effe op kijken moest een nieuwe account anamaken ofjha ik weet me andere accounts niets meer smiley.. Nu moet ik dus openieuw beginnen maar weet niet hoe ik veel geld kan krijgen..

Vroeger deed ik altijd cowhide verkopen maar me lvl is daar nog niet te hoog voor haha..

En nog een ding me internet is mega sloom op runescape hij happert echt veel of is dat normaal?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Boude (link):
Hey het is lang geleden dat ik het heb gespeeld maar dacht gisteren ga er effe op kijken moest een nieuwe account anamaken ofjha ik weet me andere accounts niets meer smiley.. Nu moet ik dus openieuw beginnen maar weet niet hoe ik veel geld kan krijgen..

Vroeger deed ik altijd cowhide verkopen maar me lvl is daar nog niet te hoog voor haha..

En nog een ding me internet is mega sloom op runescape hij happert echt veel of is dat normaal?

je kan in de meeste gevallen zonder skills de cowhides in lumbridge halen.
want daar staan van die combat-bots aan en die laten de hides liggen die kan jij dan oppakken zonder skills.

maar zet de graphics op zn laagst dan happert hij het minst

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zou het willen zeggen maar tja :/

als ik nog geld wil verkopen op one2xs kunnen er niet tevel aanbieders zijn smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Epicrobzer (link):
Welke manier, de nieuwe of de oude?

hij weet de oude manier, ik verdien nu geld zowel met de nieuwe als met de oude.

De nieuwe neemt wat tijd, dus kan ik de oude in de tussentijd doen he smiley

btw kga rs filmpjes maken binnenkort eerste wodt gewoon grappig, we volgen een scam, en gaan daar gewoon wat itten.

we doena slof we kijken anar het programma Who wants to get scammed? en doen dan wat onnozel door bevoorbeeld te vragen wie de favoriet(e deelnemer is of vragen of de ander popcorn kan doorgeven smiley

meestal zegt iedereen dan shut up! en dan als ze gescamd zijn zeggen ze altijd dat ze hadden moeten luisteren naar ons smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat vertellen we niet, maar wij verdienen als het meezit 200k per minuut. Maar dan moeten we heel erg geluk hebben. (Tenminste ik heb er het geld voor om zoveel te verdienen in 1x)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen