Ga naar inhoud
  • 0
Log in om dit te volgen  
donnyxs

V17 op VPS

Vraag

Hi, ik had een vraag... mogen Habbos V17 wel op een VPS? Aangezien habbo niks meer doet aan dat soort hotellen, gewoon een vraagje smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

• 0
V17 is de beginversie van habbo dat is rond 2004 - 2005 een héle tijd terug dussmiley dus ik heb vraagje mag dat wel?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Ja, habbo doet niks meer aan oldschool retros omdat dat een oud systeem van sulake, en ongebruikt is.

ik zoek wel ff bewijs opsmiley

Bewijs: -

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
LEGAAL
Op internet zijn nog maar heel amper oude oldskool Habbo Hotels te vinden. Deze hele oude Habbo Hotels gebruiken de oude bestanden van Sulake, die zelf gepubliceerd zijn door Sulake. Helaas worden Moderators nooit op de hoogte gehouden dat Habbo Hotel 2001 retros legaal zijn. Een retro kan het bijna niet genoemd worden, aangezien het door Sulake gemaakt is en Habbo op fuselight draait is het zeker legaal.

Dus oorspronkelijk mag v17 wat vind jij ervan Lennard?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Ik heb van een Engelse persoon gehoord die iemand van het Sulake Staff kent, dat Sulake het hele oude Habbo zelf heeft online gezet. Het gaat hierbij om versie 1, een oude versie van Habbo Ltd. En ik draai een heel oud Habbo Hotel, dus nu betwijfel ik als Sulake het als illigaal toont terwijl de DCR copyright 8 jaar nu verlopen is.

Inpricipe mag het, de DCR copyright is verlopen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Daar staat dat "Ik heb van een Engelse persoon gehoord die iemand van het Sulake Staff kent"
Dus niet dat Sulake dit daadwerkelijk bevestigt heeft! Dus naar mijn weten mag dit niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Nou ik weet niet zeker of het mag.

Want je gebruikt meubels van Habbo dus eigendom van Sulake - ©

Dan kan het wel V17 zijn. Toch gebruik je een retro.

Dus volgens mij mag het niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Lennard (link):
Er morgen geen retros op, geen idee wat V17 voor iets is?

Oude versie van habbohotel . is oldskool dan is versie 17.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
zegmaar een oudere versie van habbo, Maar sulake hebt de files zelf vrijgegeven dus het zou lullig zijn als hun dan nee zeggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Nickjexx (link):
Nou dat verbaast me want Sulake gaat hun files echt niet zo maar vrij geven.

waarom zouden ze dat niet doen, als ze er toch niks aan hebben, omdat het al zoooo veroudert is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Van Habbo mag het wel maar ik zou het liever niet hier op het netwerk hebben aangezien het nog steeds overlast kan veroorzaken. Maargoed, eerst kijken wat Lennard er van zegt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Lennard zegt: Ik ga niet oordelen over de legaliteit ervan, maar we kunnen het gedogen zolang we er geen officiële klachten over krijgen en zolang we die versie plus de illegale Habbo retros uit elkaar kunnen houden. Zodra er echter overlast wordt veroorzaakt dan is het voorbij en staan we die ook niet meer toe.

Heeft iemand een screenshot voor me van zon retro?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Lennard (link):
Lennard zegt: Ik ga niet oordelen over de legaliteit ervan, maar we kunnen het gedogen zolang we er geen officiële klachten over krijgen en zolang we die versie plus de illegale Habbo retros uit elkaar kunnen houden. Zodra er echter overlast wordt veroorzaakt dan is het voorbij en staan we die ook niet meer toe.

Die ene runt dan? lol.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Lennard (link):

Van versie 13? Of versie 26?

Van versie 13 heb ik er ééntje.

Van V26 moet ik ff zoeken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Dit is een v13 oldskool:

Gewoon het eerste beste filmpje op youtube. (Nee ik ken dit hotel niet, nee dit is niet bedoeld om reclame te maken link werkt niet eens)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen