reins 0 Geplaatst 6 juni 2011 Fanorg (link): Epicrobzer (link): Sebastiaanh (link): Klik om eerdere quotes te tonen Epicrobzer (link): Fanorg (link): Ik denk er over om deze: Afbeelding Schoenen te bestellen. Ik heb deze bijpassende pet al: Afbeelding Wat vinden jullie dan de schoenen? (eigen mening) Ik vind ze lelijk. Beter kom je Mazu. (grijze) Mazus zijn lelijk. Mazus zijn chil. Lopen lekker en zijn verrekt goedkoop. Tenminste die ik heb. Heb je een plaatje? Google heeft er heel feeeel hahaihauahahauhauha!!!1!111!111!!! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
skytop 0 Geplaatst 6 juni 2011 Shahiem (link): Gaan we liedje zingen voor het nieuwe topic? Happy B-day Offtopic, Happy B-day twoooo-oooo. Happy B-Day Topique. (snap je, offtopic topic 2 ) Nah, ik kan niet zingen. SORRY . Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mitchels 0 Geplaatst 6 juni 2011 Hij is nu al weer traag Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
August 1 Geplaatst 6 juni 2011 Spiekerds zijn besteld. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebastiaanh 0 Geplaatst 6 juni 2011 Ja Shahiem, Ja.. Quote: "Er is er 1 jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is zij, wij vinden het allen zo prettig jaja, en daarom zingen wij blijblijblijblij, Zij leve lang hoera, hoera, zij leve lang hoera, hoera, zij leven lang, hoera, hoera!" Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ewan 0 Geplaatst 6 juni 2011 Shahiem (link): Gaan we liedje zingen voor het nieuwe topic? Slaap topicje slaap, daar buiten loopt een schaap Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
shahiem 0 Geplaatst 6 juni 2011 Skytop (link): Shahiem (link): Gaan we liedje zingen voor het nieuwe topic? Happy B-day Offtopic, Happy B-day twoooo-oooo. Happy B-Day Topique. (snap je, offtopic topic 2 ) Nah, ik kan niet zingen. SORRY . Dat wou ik je net ook al zeggen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Yorrick 0 Geplaatst 6 juni 2011 Reinier (link): Fanorg (link): Epicrobzer (link): Klik om eerdere quotes te tonen Sebastiaanh (link): Epicrobzer (link): Fanorg (link): Ik denk er over om deze: Afbeelding Schoenen te bestellen. Ik heb deze bijpassende pet al: Afbeelding Wat vinden jullie dan de schoenen? (eigen mening) Ik vind ze lelijk. Beter kom je Mazu. (grijze) Mazus zijn lelijk. Mazus zijn chil. Lopen lekker en zijn verrekt goedkoop. Tenminste die ik heb. Heb je een plaatje? Google heeft er heel feeeel hahaihauahahauhauha!!!1!111!111!!! Maar ik wil weten welke hij dan precies heeft Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
skytop 0 Geplaatst 6 juni 2011 Ewan (link): Shahiem (link): Gaan we liedje zingen voor het nieuwe topic? Slaap topicje slaap, daar buiten loopt een schaap Waar? Oh, ik denk dat ie van de regen hier is weggerend. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
azdin 0 Geplaatst 6 juni 2011 Aha de nieuwe topic is er Ik dacht dat het een grap was Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebastiaanh 0 Geplaatst 6 juni 2011 Azdinnn (link): Aha de nieuwe topic is er Ik dacht dat het een grap was Zoals je ziet is het dus geen grap Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ewan 0 Geplaatst 6 juni 2011 Skytop (link): Ewan (link): Shahiem (link): Gaan we liedje zingen voor het nieuwe topic? Slaap topicje slaap, daar buiten loopt een schaap Waar? Oh, ik denk dat ie van de regen hier is weggerend. Nehee die liep net voor het topique Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mitchels 0 Geplaatst 6 juni 2011 Iemand ook al naar de Hangover 2 geweest? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ewan 0 Geplaatst 6 juni 2011 Wat zijn er maar weinig goeie designers hier zeg Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
skytop 0 Geplaatst 6 juni 2011 Sebastiaanh (link): Azdinnn (link): Aha de nieuwe topic is er Ik dacht dat het een grap was Zoals je ziet is het dus geen grap Dat jij in het oude topic een reactie zetten met "Als dit echt de laatste reactie is ga ik lachen". En dat het toen precies pagina 5001 was! Maar er is ondertussen een reactie verwijdert dus nu zijn het 5000 paginas. Achja, Ik moet gaan! Tot nog eens! #one2exit Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
shahiem 0 Geplaatst 6 juni 2011 Zelfs morgen op mijn verjaardag moet ik 2 presentaties houden. En een toets. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebastiaanh 0 Geplaatst 6 juni 2011 Mitchels (link): Iemand ook al naar de Hangover 2 geweest? Nee, bij de bioscoop hier in Assen mag ik nog niet eens zonder begeleider naar binnen, omdat iknog geen 12 ben. Weet je hoe fail.. echt ik haat De Kolk. Bij die bioscoop moet je onder de 12 ook met een begeleider naar Pirates Of The Carribean >.< Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
azdin 0 Geplaatst 6 juni 2011 Sebastiaanh (link): Azdinnn (link): Aha de nieuwe topic is er Ik dacht dat het een grap was Zoals je ziet is het dus geen grap Idd ik heb ogen Maja ik ga ff Topgear kijken Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebastiaanh 0 Geplaatst 6 juni 2011 Skytop (link): Sebastiaanh (link): Azdinnn (link): Aha de nieuwe topic is er Ik dacht dat het een grap was Zoals je ziet is het dus geen grap Dat jij in het oude topic een reactie zetten met "Als dit echt de laatste reactie is ga ik lachen". En dat het toen precies pagina 5001 was! Maar er is ondertussen een reactie verwijdert dus nu zijn het 5000 paginas. Achja, Ik moet gaan! Tot nog eens! #one2exit Ah lol, ik zie nu net dat de laatste reactie van mij is. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebastiaanh 0 Geplaatst 6 juni 2011 Azdinnn (link): Sebastiaanh (link): Azdinnn (link): Aha de nieuwe topic is er Ik dacht dat het een grap was Zoals je ziet is het dus geen grap Idd ik heb ogen Maja ik ga ff Topgear kijken Echt Hoeveel heb je er? // Oeps dubbelpost Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
wdbs 0 Geplaatst 6 juni 2011 Ik ben benieuwd naar iOS 5 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
reins 0 Geplaatst 6 juni 2011 Mitchels (link): Iemand ook al naar de Hangover 2 geweest? Ik wel, ziek vette film Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
laurenss 0 Geplaatst 6 juni 2011 Lennard (link): Sjoerd (link): Wow, dit topic gaat wel lekker snel. Die vorige laadde echt 3 uur per pagina. Ik zei het toch. door 5000e pagina zeker dan gaat die topic slomer ;p? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mitchels 0 Geplaatst 6 juni 2011 Reinier (link): Mitchels (link): Iemand ook al naar de Hangover 2 geweest? Ik wel, ziek vette film Klopt Die fotos op het einde waren geniaal Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebastiaanh 0 Geplaatst 6 juni 2011 Habbospot (link): Lennard (link): Sjoerd (link): Wow, dit topic gaat wel lekker snel. Die vorige laadde echt 3 uur per pagina. Ik zei het toch. door 5000e pagina zeker dan gaat die topic slomer ;p? Daar o.a door denk ik. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites