Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Rik

Guildjuhhs Ledensysteem [FREE!]

Aanbevolen berichten

Ja ik heb hem ook binnen gehad en het is heel me site terwijl we het niet gegeven hebben.. ik vraag nu of ik die mappen ook in mag kijken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
De downloadlink is offline totdat ik precies weet hoe het nou zit met joeriwiis site aangezien dit nog kutter is voor joeriwii dan voor mij..
Aangezien nog geen van beide partijen met harde bewijzen is gekomen blijft de lnik vooralsnog offline.

Er zijn nu al meerdere mensen die zeggen dat Erik inderdaad dat systeem heeft vrijgegeven. Ik kan geen oordeel geven aangezien ik verder geen bewijzen heb, maar het ziet ernaar uit dat ik mensen hier toch niet kan vertrouwen..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Echt vindt het echt Dom als iemand dat heeft gedaan nouw is er iemand aardig die een super goed inlogsysteem online zet en dat gaat iemand het verpesten voor de andere smiley..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Achjaa, voor degene die wel het systeem hebben:

Updater.php
Codeblok:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
<?php
if(isset($_SESSION[login_hash]) && isset($_SESSION[userid])) {
        $check = mysql_query("SELECT userid FROM login_sessions WHERE ip = ".$_SERVER[REMOTE_ADDR]." AND hash = ".mysql_real_escape_string($_SESSION[login_hash])." ORDER BY log_time DESC") or die (mysql_error());  
        if(mysql_num_rows($check)) {
            $query = mysql_query("SELECT status FROM login_members WHERE id = " . mysql_real_escape_string($_SESSION[userid])) or die (mysql_error());
            $status = mysql_fetch_assoc($query);
            if($status[status] >= 3) {
                $version = 0.3_fixed;
                $update = file_get_contents(http://guildjuhh.one2xs.com/versie.txt);

if ($version == $update) {
                    echo <div class="multierror">Geen nieuwe versie beschikbaar</div>;
                }
else {
                    echo <div class="registred">Er is een nieuwere versie van het ledensysteem gevonden<br />;
                    echo <a href="http://guildjuhh.one2xs.com/. $update ..zip">Download hier de nieuwe versie</a></div>;
                }
            }
else {
                echo <div class="multierror">Je bent niet de juiste rang om deze pagina te bezoeken</div>;
            }
        }
else {
            echo <div class="multierror">Je moet ingelogd zijn om deze pagina te bezoeken</div>;
        }
}
else {
    echo <div class="multierror">Je moet ingelogd zijn om deze pagina te bezoeken</div>;
}

?>

Je moet je status in database op 3 of hoger te zetten wil je deze pagina kunnen bekijken smiley

Haalt automatisch een nieuwe versie op indien die er is. Je hebt er niks aan om hier iets in te veranderen, ik upload de nieuwe versie tegelijk met het veranderen van het textbestandje. Het zorgt er aleen maar voor dat jou updater verneukt raakt smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Oei, was een kleine ; vergeten achter de echo te zetten smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
De link is op voorbehoud weer terug. Graag hoor ik geen geintjes meer net als die van joeriwii, en houden jullie je gewoon aan de voorwaarden.
Ook hoor ik graag feedback over het systeem, en eventuele tips / fouten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
if (iets==iets OR iets == iets)

Daar de operator (dus zon tekentje als |&+- whatever)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vat hem denk ik wel maar blijkbaar heb ik iets fout, moet je het zo doen? :
*DIE VAN OR*, *DIE VAN AND*
of wat? smiley
En moest je bij vraag 3 ook () trouwens

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
|& <- OR, AND
echo <- Standaard functie om berichten weer te geven

Moeilijk hea smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Guildjuhh:
|& <- OR, AND
echo <- Standaard functie om berichten weer te geven

Moeilijk hea smiley

Ja die van or en and wist ik wel smiley En echo snap ik ook wel rofl

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/boude/domains/guildjuhh.one2xs.com/public_html/index.php:2) in /home/boude/domains/guildjuhh.one2xs.com/public_html/index.php on line 8

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/boude/domains/guildjuhh.one2xs.com/public_html/index.php:2) in /home/boude/domains/guildjuhh.one2xs.com/public_html/index.php on line 9

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/boude/domains/guildjuhh.one2xs.com/public_html/index.php:2) in /home/boude/domains/guildjuhh.one2xs.com/public_html/index.php on line 10

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/boude/domains/guildjuhh.one2xs.com/public_html/index.php:2) in /home/boude/domains/guildjuhh.one2xs.com/public_html/index.php on line 11

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/boude/domains/guildjuhh.one2xs.com/public_html/index.php:2) in /home/boude/domains/guildjuhh.one2xs.com/public_html/index.php on line 12

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/boude/domains/guildjuhh.one2xs.com/public_html/index.php:2) in /home/boude/domains/guildjuhh.one2xs.com/public_html/index.php on line 13

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/boude/domains/guildjuhh.one2xs.com/public_html/index.php:2) in /home/boude/domains/guildjuhh.one2xs.com/public_html/index.php on line 14

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/boude/domains/guildjuhh.one2xs.com/public_html/index.php:2) in /home/boude/domains/guildjuhh.one2xs.com/public_html/index.php on line 15

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Guildjuhh:
Zo moeilijk is het echt niet hoor =P

zolang hij aangeeft waar de fout in zit; nee
nu weet je niet precies welke fout is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robbert:
Guildjuhh:
Zo moeilijk is het echt niet hoor =P

zolang hij aangeeft waar de fout in zit; nee
nu weet je niet precies welke fout is.

Argh.. Jullie willen ook altijd meer ...
De vraag van | en & weggeghaald smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat dat helemaal niet het antwoord is... smiley
Maar whatever, nu nog minder vragen voor jullie gemaakt. Dit moet toch echt TE makkelijk zijn...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
als ik (denk ik) alles goed heb komt er:
Het wachtwoord is onjuist!

te staan. en als ik gewoon zeker weten dingen fout heb komt er dit te staan:
Niet alles goed ingevuld... Helaas

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je hebt het wachtwoord dan verkeerd gekopieerd =]

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
oh haha, wist niet dat je direct het ww moet invoeren, ik dacht dat je als je alle vragen goed had een wachtwoord kreeg en die moest invullen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mensen met de updater zouden nu iets moeten merken ^.^
Aleen die versie is nog testversie. Dus aleen gebruiken als je verstand hebt van PHP

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen