boude 0 Geplaatst 9 mei 2009 Jha hij doet het geprobeerd .. Fijn nu kan ik telekens kijken of er een update is .. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rik 5 Geplaatst 9 mei 2009 Jup, aleen die versie is nog wel een testversie. Changelog 0.3_fixed: Kleine code-optimalisering Update.php geadd. Hiermee kun je dus updates bekijken & downloaden Ref systeem van marrijn ge-add en aangepast aan systeem, ook geoptimaliseerd. vandaag komt de definitieve versie 0.4 nog Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
boude 0 Geplaatst 9 mei 2009 Weer een nieuwe update mogelijk.. Er zijn een hele hoop dingen verandert dus je moet zeker kijken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rik 5 Geplaatst 9 mei 2009 En mensen die geholpen hebben staan nu ook bij de changelog *o/* Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
publitime 0 Geplaatst 9 mei 2009 Yes alle vragen goed beantwoord Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rik 5 Geplaatst 9 mei 2009 dan ben je een (gelukkig?) eigenaar van mijn systeem (en aanpassingen van marijnnn ofcourse) Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
remi 0 Geplaatst 9 mei 2009 Ja nu is hij wel heel simpel, maargoed nu lukte het Met welk programma heb je dit gescript btw? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
erik 0 Geplaatst 9 mei 2009 Ik heb een foutje ontdekt denk ik.. Als je geen referral hebt, krijg je deze error: Codeblok: 1 Notice: Undefined variable: referral in C:wampwwwledenregister.php on line 52 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rik 5 Geplaatst 9 mei 2009 Bedankt, ik ga ernaar kijken en het fixen en een update uitbrengen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
kjeld 0 Geplaatst 9 mei 2009 Heb 0.4_BETA ook mogen downloaden Zal eens kijken of ik er nog iets van kan opsteken Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rik 5 Geplaatst 9 mei 2009 0.4_BETA_reffix heeft de referal ding gefixed Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 9 mei 2009 Misschien is t handig om de lopende sessies ergens weer te geven zodat je die kunt uitloggen? (like hier, onderaan) En ik zou de referral als userid opslaan zegmaar. Als dan iemand een keer zn gebruikersnaam wijzigt / laat wijzigen dan is hij niet ineens al zn referrals kwijt. Voor die is_email() functie van krap 400 regels kun je trouwens ook filter_var($emailadres, FILTER_VALIDATE_EMAIL) gebruiken. ^^ En nog wat dingetjes, maar ik ga niet overal over zeiken; het ziet er nice uit. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rik 5 Geplaatst 9 mei 2009 Die sessies dat is inderdaad iets wat ik nog ga doen. Userid is ook een slim plan ja, maar ik ben niet van plan gebruikers hun naam te laten veranderen en filtervar ga ik ook in de volgende release douwen. En je mag nog wel gaan zeiken, zolang het maar dingen zijn die aan te passen zijn =D Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 9 mei 2009 Guildjuhh: Userid is ook een slim plan ja, maar ik ben niet van plan gebruikers hun naam te laten veranderen Nu niet, maar misschien dat je dat over 8 releases wel wil, en dan denk je "waarom heb ik niet gewoon t userid opgeslagen?". Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rik 5 Geplaatst 9 mei 2009 Klopt, maar dan moet ik het ref systeem weer gaan veranderen, en daar heb ik nu (voor een opensource systeem) geen zin in Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 9 mei 2009 Haha oke, ik vind het prima. ^^ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rik 5 Geplaatst 9 mei 2009 Ik zal het heus een keer wel veranderen hoor Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
joeri 0 Geplaatst 9 mei 2009 Ik heb voor iedereen als het goed is nog een leuke add-on! Codeblok: 1 <?php echo "Je bent nu ingelogd als " ?><? $query = "SELECT * FROM login_members WHERE id = ". $_SESSION[userid] .""; $result = mysql_query($query) or die(mysql_error()); while($object = mysql_fetch_object($result)){ echo $object->username; } ?> Het kan zijn dat hij niet werkt want de mijne is de aangepaste versie maar ik heb ervoor betaalt (bij ordian) Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ordian 0 Geplaatst 9 mei 2009 Joeriwii: Ik heb voor iedereen als het goed is nog een leuke add-on! Codeblok: 1 <?php echo "Je bent nu ingelogd als " ?><? $query = "SELECT * FROM login_members WHERE id = ". $_SESSION[userid] .""; $result = mysql_query($query) or die(mysql_error()); while($object = mysql_fetch_object($result)){ echo $object->username; } ?> Het kan zijn dat hij niet werkt want de mijne is de aangepaste versie maar ik heb ervoor betaalt Serverload kleiner maken: Codeblok: 12345678 <?php echo "Je bent nu ingelogd als ";$query = "SELECT username FROM login_members WHERE id = ". mysql_real_escape_string($_SESSION[userid]) ."";$result = mysql_query($query) or die(mysql_error());while($object = mysql_fetch_object($result)){ echo $object->username;}?> Beste kan je dan gewoon nog een sessie username maken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rik 5 Geplaatst 9 mei 2009 Maar die sessie kan gemakkelijk worden edit =] Nooit op iets vertrouwen dat client-side is ==D Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sjoerd 0 Geplaatst 9 mei 2009 Wat een slimme mensen hierboven, doen ze ?><? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rik 5 Geplaatst 9 mei 2009 ja, snap ik ook niet helemaal Codeblok: 12345678 <?php $query = "SELECT username FROM login_members WHERE id = ". $_SESSION[userid] ."";<br /> $result = mysql_query($query) or die(mysql_error()); echo "Je bent nu ingelogd als "; while($object = mysql_fetch_object($result)){ echo $object->username; } ?> Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ordian 0 Geplaatst 9 mei 2009 Sjoerd: Wat een slimme mensen hierboven, doen ze ?><? Lol inderdaad niet eens gezien gewoon gekopieerd Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Sjoerd 0 Geplaatst 9 mei 2009 Guildjuhh: ja, snap ik ook niet helemaal Codeblok: 12345678 <?php $query = "SELECT username FROM login_members WHERE id = ". $_SESSION[userid] ."";<br /> $result = mysql_query($query) or die(mysql_error()); echo "Je bent nu ingelogd als "; while($object = mysql_fetch_object($result)){ echo $object->username; } ?> Codeblok: 12345 <?phpmysql_query("SELECT username FROM login_members WHERE id=".$_SESSION[userid]."");$fetch = mysql_fetch_assoc($result)echo "Je bent nu ingelogd als ".$fetch[username];?> ja wat deed die br daar ? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites