Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
jurgen

Offtopic topic #3

Aanbevolen berichten

Omdat het oude offtopic-topic (wat overigens nog geen maand oud wassmiley) alweer vol zit, kunnen we in dit topic weer verder met het posten van nuttige spam.smiley

Leuk dat je hier komt en post maar gezellig mee. Om het ook gezellig te houden hebben we een paar regeltjes:
- Probeer niet te dubbelposten (zoals overal)
- Promoot hier niet je eigen topics
- Stel hier geen uitgebreide vragen die eigenlijk in een apart topic horen
- We vinden het leuk dat je er bent, maar elke ochtend "goedemorgen! ", elke middag "goedemiddag " en elke avond "ik ga slapen " zeggen hebben we niet veel aan; post dus gewoon inhoudelijke berichten

En verder: houd het verder vooral gezellig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jurrie (link):
Luukvdo (link):
Hé, ik kon dit topic maken! smiley

Ik had goede timingsmiley

Nee, volgens de regels mag de laatste het nieuwe topic maken. Dat was jij niet dus jij mocht dat niet
@Mitchels: gedaan smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Quote:
Let op: dit topic is automatisch gesloten omdat het de 4.500 berichten heeft bereikt. Degene met de laatste post kan een nieuw topic aanmaken; als dat niet binnen 15 minuten na de laatste post is gebeurd kan iemand anders dat doen. Let wel dan even op dat je (indien nodig) de startpost overneemt of eventueel aanvult.

Dat

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luukvdo (link):
Jurrie (link):
Luukvdo (link):
Hé, ik kon dit topic maken! smiley

Ik had goede timingsmiley

Nee, volgens de regels mag de laatste het nieuwe topic maken. Dat was jij niet dus jij mocht dat niet
@Mitchels: gedaan smiley

Regels?
Quote:
"Let op: Dit topic wordt over drie berichten automatisch gesloten omdat hij anders te lang wordt. Degene met de laatste post kan een nieuw topic aanmaken, maar let wel even op dat je (indien nodig) de startpost overneemt of eventueel aanvult. (Deze teller wordt nog niet met ajax ververst, druk op F5 voor een update.)"

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat een ophef.
Ik bedoel; er staat kan, het is gewoon een kwestie van tijd. In dit tempo is het binnen 2 weken vol, dus dan komt een ander toch ook heus wel aan de beurt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jurrie (link):
Wat een ophef.
Ik bedoel; er staat kan, het is gewoon een kwestie van tijd. In dit tempo is het binnen 2 weken vol, dus dan komt een ander toch ook heus wel aan de beurt?

Ik vind het gewoon jammer dat je de laatste poster van het vorige topic geen kans geeft om een nieuw topic te maken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen