Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
jurgen

Offtopic topic #3

Aanbevolen berichten

Luukvdo (link):
Jurrie (link):
Wat een ophef.
Ik bedoel; er staat kan, het is gewoon een kwestie van tijd. In dit tempo is het binnen 2 weken vol, dus dan komt een ander toch ook heus wel aan de beurt?

Ik vind het gewoon jammer dat je de laatste poster van het vorige topic geen kans geeft om een nieuw topic te maken

Ik had hem al klaar, ik snap juist niet dat je er zon probleem van maakt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jurrie (link):
Luukvdo (link):
Jurrie (link):
Wat een ophef.
Ik bedoel; er staat kan, het is gewoon een kwestie van tijd. In dit tempo is het binnen 2 weken vol, dus dan komt een ander toch ook heus wel aan de beurt?

Ik vind het gewoon jammer dat je de laatste poster van het vorige topic geen kans geeft om een nieuw topic te maken

Lennard heeft ook gezegd, dat de laatste in het topic een nieuw topic mag maken. Geef dan de laatste 10 minuten de kans om een topic aan te maken.... Maar ander onderwerp?smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
smiley

Ja eigenlijk was het de bedoeling dat degene met de laatste post het nieuwe topic aanmaakt, al was dat misschien niet helemaal duidelijk.

Nouja, wat boeit het ook, de melding is nu duidelijker iig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Patricka (link):
Jurrie (link):
Luukvdo (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Lennard heeft ook gezegd, dat de laatste in het topic een nieuw topic mag maken. Geef dan de laatste 10 minuten de kans om een topic aan te maken.... Maar ander onderwerp?smiley

Er wordt een voorbeeld gegeven dat de laatste poster een nieuw onderwerp kan starten.
Als dat echt een regel zou zijn gaan mensen proberen de laatste post te halen en begint het meer op spam te lijken. Nu is het gewoon wie het eerst maalt, zo zie ik dat tenminste.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jurrie (link):
Er wordt een voorbeeld gegeven dat de laatste poster een nieuw onderwerp kan starten.
Als dat echt een regel zou zijn gaan mensen proberen de laatste post te halen en begint het meer op spam te lijken. Nu is het gewoon wie het eerst maalt, zo zie ik dat tenminste.
Het is meer om te voorkomen dat 4 mensen tegelijk een topic gaan maken; als alleen de lastposter er een mag maken weet je zeker dat er maar één nieuw topic komt.
En als die persoon toevallig net weg moet of het niet doorheeft dan kan na 5 minuten iemand anders een topic maken.

Maar geniet maar van je vakantie, ik moet nog ff en dan heb ik ook vakantie smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Azdinnn (link):
Jurrie hou op man het is gebeurt klaar

Ik ben niet degene die er problemen mee heeft hoor.smiley
Lennard (link):
Jurrie (link):
Het is meer om te voorkomen dat 4 mensen tegelijk een topic gaan maken, en dat daarom de lastposter er een maakt, zodat je zeker weet dat er maar één topic is.
En als die persoon toevallig net weg moet of het niet doorheeft dan kan na 5 minuten iemand anders een topic maken.

Maar geniet maar van je vakantie, ik moet nog ff en dan heb ik ook vakantie smiley

Oké, ik vatte het wat anders op. Ik zal wel genieten van de vakantie. smiley (want dit is slecht voor mn hart.smiley)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wie kan een samp server 24/7 hosten? of weet een goedkope host? mijn hoster reageert mar niet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bartv (link):
Wie kan een samp server 24/7 hosten? of weet een goedkope host? mijn hoster reageert mar niet

wat voor samp server wordt het?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bartv (link):

Ik heb een pc met 512mb ram >,< staat 24/7 aan. alleen heb toetsenbord nodig >,< anders kan ik er niet op >,<

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sjongejongejonge,
Robbert zou nog eens een coca cola koelkast bestellen.
Een vriend van me heeft net een mail gehad dat de koelkast in december verstuurd word...
Ik heb die mail nog niet gehad, maar ik heb hem een week later besteld dus zal ik die mail ook wel krijgen...
Wat een faal zeg.

-edit-
Als je het over de duivel hebt...
Quote:
Beste Robbert,

De online 125 Jaar Coca-Cola Boutique is ongekend populair. Veel deelnemers hebben zich ingeschreven, gespaard en artikelen besteld. Om zo goed mogelijk aan de vraag te kunnen voldoen heeft Coca-Cola daarom een groot aantal artikelen bijbesteld. Doordat onze leveranciers meer tijd nodig hebben voor de productie en verscheping van de artikelen kan het langer duren voordat je jouw bestelling toegestuurd krijgt. Hieronder vind je een overzicht van de geplande leverdata:

Kleding augustus
Tinplates september
Caps augustus
Koelkast december
Platenspeler december
Tassen september

Wij betreuren dit ongemak en danken je voor je begrip en geduld.

Met vriendelijke groet,

Het Coca-Cola team

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robbert (link):
Sjongejongejonge,
Robbert zou nog eens een coca cola koelkast bestellen.
Een vriend van me heeft net een mail gehad dat de koelkast in december verstuurd word...
Ik heb die mail nog niet gehad, maar ik heb hem een week later besteld dus zal ik die mail ook wel krijgen...
Wat een faal zeg.

-edit-
Als je het over de duivel hebt...
Quote:
Beste Robbert,

De online 125 Jaar Coca-Cola Boutique is ongekend populair. Veel deelnemers hebben zich ingeschreven, gespaard en artikelen besteld. Om zo goed mogelijk aan de vraag te kunnen voldoen heeft Coca-Cola daarom een groot aantal artikelen bijbesteld. Doordat onze leveranciers meer tijd nodig hebben voor de productie en verscheping van de artikelen kan het langer duren voordat je jouw bestelling toegestuurd krijgt. Hieronder vind je een overzicht van de geplande leverdata:

Kleding augustus
Tinplates september
Caps augustus
Koelkast december
Platenspeler december
Tassen september

Wij betreuren dit ongemak en danken je voor je begrip en geduld.

Met vriendelijke groet,

Het Coca-Cola team

Ik wist niet dat het bijna een half jaar duren voor misschien 100 koelkasten te bezorgen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Skytop (link):
Ik wist niet dat het bijna een half jaar duren voor misschien 100 koelkasten te bezorgen smiley

Echt hoor, wat een faal.

Btw,
Lekker nummertsmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
nog 1 dagje pww en dan heb ik ook vakantie smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bartv (link):

Zie mijn topic @ aanbiedingen. Heb een samp server die nog 9 weken geldigis met 15 slots

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Trouwens, heb je meer kans om die loterij te winnen als je veel tickets koopt ? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen