Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
merlin

[TUT] FlashFXP

Aanbevolen berichten

Dit is eigenlijk niet echt een tutorial maar meer gewoon even laten zien hoe mooi mijn FTP programmatje is smiley

Ik gebruik dus FlashFXP, een prima FTP programma en handig in het gebruik.

Hoofdscherm: (klik voor vergroting)
Plaatje

Inloggen kan heel makkelijk via Quick Login, hij slaat namelijk logins op die je uit een lijstje weer terug kunt halen! Je kan dit natuurlijk ook uitschakelen als je dat niet wilt...
Plaatje

Verbinding gemaakt! Links zie je een lokale map op mijn PC, rechts zie je de host waarmee ik verbonden ben, onderaan-links zie je de wachtrij (momenteel leeg) en onderaan-rechts zie je de commands die uitgewisseld worden tussen de server en het programma. Je kan zelfs "RAW-commands" zelf ingeven!
Plaatje

Een overdracht vind plaats, maar zoals je ziet bestaan de files al. Je kunt nu uit diverse opties kiezen zoals overschrijven, overslaan etc. Verder zie je nu onderaan-links ook items in de wachtrij staan. Heel handig en "live" te bewerken. Bovendien, als je pc afsluit kun je volgende keer gewoon je overdracht hervatten!
Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Flashfxp ownt.

Zoek er eigenlijk alleen nog 1tje waarmee je met meerdere ftp servers tegelijk verbonden kan zijn in plaats van maximaal 1/2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nee, gewoon:

Server of Url: <IP of Domein>
User Name: <Gebruikersnaam>
Password: <Wachtwoord>

En zorgen dat de poort op 21 staat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
In vind regelrecht via DreamWeaver nog het handigst. Nadeel daarvan is wel dat als je daarna per ongeluk iets eroverheen FTPt, je het ook echt kwijt bent, en je dus opnieuw kunt beginnen. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
had ik laatst sloeg ik het verkeerde op gelukkig zit er een control + z knop op me toetsenbord anders was ik zwaar de lul geweest smiley

Maar vanuit dreamweaver kan je toch geen nieuwe bestanden uploaden ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lars:
Flashfxp ownt.

Zoek er eigenlijk alleen nog 1tje waarmee je met meerdere ftp servers tegelijk verbonden kan zijn in plaats van maximaal 1/2

Smartftp Pro

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen