Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Rik

Offtopic topic #7

Aanbevolen berichten

Laurenss (link):
Lol, vorige topic staat dit zo;
Let op: dit topic is automatisch gesloten omdat het anders te groot wordt. Degene met de laatste post maakt een nieuw topic aan; als dat niet binnen 5 minuten na de laatste post is gebeurd mag iemand anders dat doen. Let wel dan even op dat je (indien nodig) de startpost overneemt of eventueel aanvult.
En dan 369 paginas?
Hij sluit op een willekeurig aantal posts om te voorkomen dat iedereen als een malle gaat spammen.
En zo te zien is de missie geslaagd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Laurenss (link):
Lol, vorige topic staat dit zo;
Let op: dit topic is automatisch gesloten omdat het anders te groot wordt. Degene met de laatste post maakt een nieuw topic aan; als dat niet binnen 5 minuten na de laatste post is gebeurd mag iemand anders dat doen. Let wel dan even op dat je (indien nodig) de startpost overneemt of eventueel aanvult.
En dan 369 paginas?
Hij sluit op een willekeurig aantal posts om te voorkomen dat iedereen als een malle gaat spammen.
En zo te zien is de missie geslaagd.

ok dan je missie is wel geslaagd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Oud smiley
@Mensen die zeuren dat er geen 300 paginas waren; het gaat nu via een random aantal posts smiley

toevoeging op 16 september 2011, 15:19:57:
Ik zit nu ff in de mediatheek omdat ik op iemand wacht, maar ik zie dat mijn informaticaleraar een account op one2xs heeft, en er alleen 1x op ingelogd heeft smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sjoerd (link):
Oud smiley
@Mensen die zeuren dat er geen 300 paginas waren; het gaat nu via een random aantal posts smiley

toevoeging op 16 september 2011, 15:19:57:
Ik zit nu ff in de mediatheek omdat ik op iemand wacht, maar ik zie dat mijn informaticaleraar een account op one2xs heeft, en er alleen 1x op ingelogd heeft smiley

Wat is zijn username?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zo, en Marjolein is ook weer terug.
Hebben jullie me gemist? haha, niemand had volgens mij in de gaten dat ik afwezig was smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Marjolein (link):
Zo, en Marjolein is ook weer terug.
Hebben jullie me gemist? haha, niemand had volgens mij in de gaten dat ik afwezig was smiley

Was je weg smiley?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Shahiem (link):
Milan (link):
ik ook niet, waar ben je naartoe geweest? ;p
Weg smiley

Applaus voor deze geweldige conclusie smiley

En toch wel fijn om te weten dat niemand je mist als je een paar dagen afwezig bent. Nu kan ik vaker wegblijven zonder dat iemand het merkt smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Braam (link):
shahiem hoe beviel je gratis kroket en ijsje??? smiley

Die heb ik niet gehaald, veelste druk. En ijsje was om 15:00 en ik was 11:50 uit dus dan ga ik echt niet naar Febo voor een gratis ijsje smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Shahiem (link):
Braam (link):
shahiem hoe beviel je gratis kroket en ijsje??? smiley

Die heb ik niet gehaald, veelste druk. En ijsje was om 15:00 en ik was 11:50 uit dus dan ga ik echt niet naar Febo voor een gratis ijsje smiley

Hierzo ik heb 3 kroketten op en geen ijsje smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen