Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Rik

Een veilig wachtwoord opstellen

Aanbevolen berichten

Joeri:
Tenzei dat documentje een plakbriefje is smiley smiley

Idd, plaats op je USB een mapje die je onzichtbaar maakt (ooit ergens gezien) en alleen jij weet op welke plek dat mapje staat. Je klikt erop en je ehbt je wachtwoord. Je kan het ook zonder een doorzichtig mapje doen, niemand pakt je USB af lijkt mij. tenzij je hem zelf kwijt raakt.. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jurrie:
Joeri:
Tenzei dat documentje een plakbriefje is smiley smiley

Idd, plaats op je USB een mapje die je onzichtbaar maakt (ooit ergens gezien) en alleen jij weet op welke plek dat mapje staat. Je klikt erop en je ehbt je wachtwoord. Je kan het ook zonder een doorzichtig mapje doen, niemand pakt je USB af lijkt mij. tenzij je hem zelf kwijt raakt.. smiley

smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
nja, ik hou het gewoon bij 1 en dezelfde, dat wachtwoord gebruik ik al ruim 5 jaar en ben nog nooit gehacked dus zal best wel een veilig ww zijn dan hè? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nog 1 tip:

Let ook op waar je je ww invoert.
Bijvoorbeeld zorg niet dat je van een onbekende member van one2xs je aanmeld bij een maffiagame waarvan hij admin is + hetzelfde ww als van one2xs neerzet.

Soms kunnen admins die ww zien en bewerken etc.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja dat doe ik altijd ,als je ergens nieuw bent gebruik je daar een erg simpel wachtwoord bijv :

ik1heet1joeri1hoor1

Daarna als je merkt dat hij te vertrouwen is, verander je in het normale wachtwoord van jou smiley Et voila!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen