Ga naar inhoud
  • 0
Log in om dit te volgen  
Dylan

Reacties terug?

Vraag

hoi
een aantal weken geleden hadden we tog z`n ding war je kun zien hoeveel reacties er waren in een topic?

waarom is dat wegsmiley

Stem maar even op Ja smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

• 0
Lennard vond het onnodig, dus heeft hij het maar weggehaald.
Ik mis het ook, dus binnenkort komt er een grote handtekeningenactie voor om het terug te krijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Dylanh (link):
hoi
een aantal weken geleden hadden we tog z`n ding war je kun zien hoeveel reacties er waren in een topic?

waarom is dat wegsmiley

toevoeging op 4 oktober 2011, 17:06:11:
oeps heb het bij suggeties geplaats smiley

Best wel grappig dat niemand dit is opgevallen:

hou je muis eens over het vakje Auteur(bijv. dylanh) smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Dat is wel opgevallen, maar het is gewoon minder handig vinden mensen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Tgrm (link):
Dylanh (link):
hoi

waarom is dat wegsmiley

toevoeging op 4 oktober 2011, 17:06:11:
oeps heb het bij suggeties geplaats smiley

Best wel grappig dat niemand dit is opgevallen:

hou je muis eens over het vakje Auteur(bijv. dylanh) smiley

oh smiley dat wist ik niet ik vond dat andere betersmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Je kunt (tegenwoordig?) ook over de eerste kolom heen gaan met je muis, dan zie je ook het aantal reacties.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Nee, zo is het overzichtelijker vind ik.
Vooral wie het laatst had gereageerd.. da was altijd half.. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Ik heb ja gestemd, ik vond het makkelijk het aantal reacties te zien. Zo onoverzichtelijk was het nou ook weer niet volgens mij?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Nee klopt, maar ik vond het ook niet echt nuttig, ik keek er nooit naar iig. Misschien alleen om te kijken hoe groot een topic is en in te schatten of hij daardoor het lezen waard was, maar dat kon je ook aan de hand van het pagina-aantal doen.

Maarja, aangezien ik niet de enige ben op one2xs zet ik het terug als de meerderheid t met je eens is. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Lennard (link):
Nee klopt, maar ik vond het ook niet echt nuttig, ik keek er nooit naar iig. Misschien alleen om te kijken hoe groot een topic is en in te schatten of hij daardoor het lezen waard was, maar dat kon je ook aan de hand van het pagina-aantal doen.

Maarja, aangezien ik niet de enige ben op one2xs zet ik het terug als de meerderheid t met je eens is. smiley

Ik ben het volledig met Marjolein eens, dus de meerderheid van one2xs is het er al mee eenssmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Ja dat zijn oude meningen, die zijn allang weer bijgedraaid joh.
Net als het omwisselen van de menu-items waar toen zoveel commentaar op was, als ik dat nu weer terug zou draaien dan wordt iedereen weer boos. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Lennard (link):
Ja dat zijn oude meningen, die zijn allang weer bijgedraaid joh.
Net als het omwisselen van de menu-items waar toen zoveel commentaar op was, als ik dat nu weer terug zou draaien dan wordt iedereen weer boos. smiley

En als je het menu verwijdert denk iedereen wtfsmiley
Dat was een inprincipe een kleine wijzeging zonder functie beperkingen, nu heb je een functioneel iets weggehaald wat je wel echt blijft missen omdat je het echt gebruikte.
Als ik bij jou thuis de WC weg haal dan blijf je hem ook missen, maar als ik hem verplaats zal je daar ook aan moeten wennen maar je kan er nog wel altijd gebruik van maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Goede vergelijking ja smiley
Je moet t dan vergelijken met een wc die uit de grond komt als je op een knop drukt, en dat is dan wel weer awesome.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Lennard (link):
Goede vergelijking ja smiley

Zit je me nou in de zeik te nemen?smiley

Lennard (link):
Je moet t dan vergelijken met een wc die uit de grond komt als je op een knop drukt, en dat is dan wel weer awesome.

Klinkt geweldig, maar waarom de WC onder de grond verstoppen als je hem ook gewoon boven de grond kan laten staan.
Dat is qua tijd veel efficiënter.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Maar niet als je een klein huis hebt, het 1 grote bende is en je door die wc te laten verdwijnen veel meer rust in je huis kan brengen.
Je gebruikt die wc toch maar een paar keer per dag, en dan is het de rest van de dag lekker ruim in je huis. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Lennard (link):
Maar niet als je een klein huis hebt, het 1 grote bende is en je door die wc te laten verdwijnen veel meer rust in je huis kan brengen.
Je gebruikt die wc toch maar een paar keer per dag, en dan is het de rest van de dag lekker ruim in je huis. smiley

Maar van een wc van 50 cm bij 50 cm word een klein huis er niet groter op.
En je zult de plek waar de wc omhoog moet komen altijd vrij moeten houden, en dus nooit efficiënt kunnen gebruiken, door er bijvoorbeeld een kast neer te kunnen zetten.
Hierdoor lijkt het hele efficiënte ruimte wat het eigenlijk totaal niet is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Nee die ruimte is gewoon beschikbaar voor andere dingen, de wc komt er gewoon even overheen en verdwijnt dan weer (ja dat is hygienisch).
Kijk maar, gaat er gewoon overheen. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Lennard (link):
Nee die ruimte is gewoon beschikbaar voor andere dingen, de wc komt er gewoon even overheen en verdwijnt dan weer (ja dat is hygienisch).
Kijk maar, gaat er gewoon overheen. smiley

Ik zie daar geen wc hoorsmiley

edit; ooooh wacht, ik had nog niet op het knopje Laat de WC omhoog komen gedrukt.

edit2; er komt een vriend op bezoek, en die moet op hetzelfde moment ook even zijn grote boodschap doen, als het toiletgebouw er nou nog stond had dat gekunt, maar nu heb ik maar 1 hypermoderne wc.
Maar zon hypermoderne wc laat mijn schijt er niet sneller uit ploppen, waardoor mijn vriend het in zijn broek doet, en het een smeerboel word in het kleine huisje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Bovendien, op je mobiel kan je niet hoveren. Het is dus onmogelijk om te zien hoeveel reacties er nou precies zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Rik (link):
Bovendien, op je mobiel kan je niet hoveren. Het is dus onmogelijk om te zien hoeveel reacties er nou precies zijn.

Op mijn telefoon moet ik het dan half indrukken en dan een klein stukje scrollen, dan krijg ik het wel te ziensmiley
Maar echt efficiënt is het niet zon wc die uit de grond moet komensmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Robbert (link):
er komt een vriend op bezoek, en die moet op hetzelfde moment ook even zijn grote boodschap doen, als het toiletgebouw er nou nog stond had dat gekunt, maar nu heb ik maar 1 hypermoderne wc.
Maar zon hypermoderne wc laat mijn schijt er niet sneller uit ploppen, waardoor hij het in zijn broek doet, en het een smeerboel word in het kleine huisje.
Ja maar de ranzigheid van jouw vrienden kun je de wc niet verwijten smiley

Vroegah toen ook jij nog klein was en je nog niet be:invloed was door de rest van de wereld toen zei je "ik moet drukken!", wat gewoon aangeeft dat het menselijke instinct al uitgaat van een wc die pas tevoorschijn komt zodra je op een knopje drukt.

Rik (link):
Hoveren kan bij mij ook gewoon smiley

Maar stem nou maar gewoon allemaal smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen