Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
marjolein

Record poging!

Aanbevolen berichten

Goedendag allemaal!

Misschien weten de meeste gebruikers het wel maar binnenkort (28-11) is het alweer 3 jaar geleden dat One2x haar site opende voor het publiek.
Nu lijkt het me leuk om weer een recordpoging te organiseren want het record staat nu alweer bijna een jaar dus hoog tijd om daar weer een nieuwe datum onder te zetten.

Ik heb even gekeken naar de voorgaande pogingen en daar is uitgekomen dat zondag toch wel zon beetje de beste dag is om dit te gaan doen. Ik wil als datum zondag 27 november voorstellen om 19.30 uur.Dus schrijf deze datum + tijd in je agenda, maak een alert op je computer of laat je alarm op je telefoon afgaan op die zondag. Je heb tijd genoeg om je afspraken op die dag te verzetten, je vakantie te annuleren of anti-griep pillen te kopen om in te nemen een paar dagen ervoor. Alles gaat voor een nieuw record!

Uiteraard gaan we met zn allen ook weer raden hoeveel leden op dat tijdstip online komen en wie het goed raadt krijgt een leuke beloning! Hoe ziet het prijzenpakket* eruit?
1e prijs: 1 nieuwe starters host
2e prijs: 1,5 one2xs punt
3e prijs: 0,75 one2xs punt
4e + 5e prijs: 1 lot in de loterij

*bij meerdere winnaars wordt er geloot en schuiven de verliezers op naar de daaropvolgende prijzen.

regels en voorwaarden:
-je mag maar 1x raden.
-je mag je aantal niet veranderen, als je je bericht edit maakt dit je deelname ongeldig.
-Je mag tot zaterdag 26 november 20.00 uur raden, na deze tijd is je deelname ongeldig.
-niet slowchatten in dit topic (dit maakt het nogal onoverzichtelijk).
-Indien het aantal niet geraden is zal diegene winnen die het dichtste bij zat.
-De tijd van dit forum wordt als peiltijd gebruikt dus niet zeuren als het op jou horloge 1 minuut later is waardoor het aantal anders is.

groetjes Marjolein

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
deelnemerslijst::
Kqownzkq 1
Azdinnn 2
Desire 26
Simple 32
Fassdfds 35
Verkado 36
Sigyrik 40
Justindv 44
Laurenss 45
Snearft 46
August, Stereo 47
Sebas 48
Guillamos, Ewan 50
Venzio 51
Lorenzoroel, Pgff 55
Jidde, Fitim, Ilyasftw 56
Samdesign 57
spyrose 58
Videotube 59
Daviddavid, Klaasie 60
Mitchels, Nexis 61
Basaapjes 62
Izzyy, Raaoul 63
Propje, Sebastiaanh, mindcrime, Newbhotel 64
Shahiem 65
Mikey, spelmaffia 67
smiegles, gamedealer 68
Therose 69
Bewaakertje, Kirii 70
Vadid, wdbs, Christopher 71
Freestyle, Microsoft 72
Dojoo, Xurao 73
Jiphunter 74
Braam, Dion 75
Wiitse 76
Nicopara 77
Willem, Jesse 78
Erik, Dweazel, timbox 79
Nielsie, Rohimma, xjessex 80
Rogier, Reinier, Luna, Joeyl 81
Maartenl, waterrakker, mextijs 82
Calvin, Snabbotube, Haulerwijk 83
Epicrobzer 84
Dylanh, Daan 85
Janm 86
Mikeb, alexnder 87
Robindesign, Caner, Daiman 88
Caspervm, Aghdhd 89
Nickjexx, Potloodjes 90
Julianh 91
Punten 92
Wouter, Bierkade, Alemaalte 93
Luukvdo, Robbie, Fanorg 94
Patricka 95
Wikaie 96
Kevindemen 97
Eleky 99
Sjoerd 100
Poraft 101
Larsnl 102
Rickss 103
Habbofive 105
Jmhm 110
Remcoboy 111
Pascalvz, Celine 112
Vriendje 120
Yusufnoor 121
Meez 122
Roeltjuh 134
Ben 140
Jponsen 142
Matthiasfr 200
Runelabe 215

Totaal 113 deelnemers tot nu toe
BM:
Ruben 66
Marjolein 73
Rik 75
Lennard 93

oja, door deel te nemen ga je automatisch akkoord met de voorwaarde dat je dan ook op dat tijdstip online bent... haha smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik denk 100 mensen smiley

Freestyle (link):
Ik denk dat het record dan niet word gevestigd (neem aan tot dat ook mag)
Je moet gewoon het aantal geven wat jij denkt dat er dan online is, dat kan uiteraard ook onder de 73 liggen. Zeggen of het record wel of niet gehaald wordt is niet de prijsvraag..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik suggereer een nieuwe regel: "Een getal dat al is geraden mag niet nog eens worden geraden." Dit voorkomt dubbele inzendingen, en daardoor misschien dubbele prijzen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wiitse (link):
Ik suggereer een nieuwe regel: "Een getal dat al is geraden mag niet nog eens worden geraden." Dit voorkomt dubbele inzendingen, en daardoor misschien dubbele prijzen.
suggestie afgekeurd door mij, er zijn best wel veel gebruikers hier dus diegene die dit topic pas over een paar dagen zien hebben minder kans op een goed getal te gokken, de meest logische getallen zijn dan al bezet en besluiten om dan niet meer mee te doen. En wat geeft het dat er meerdere mensen een dezelfde getal hebben, zoals ik al zei wordt er dan geloot.
Komt allemaal goed hoor smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Marjolein (link):
Wiitse (link):
suggestie afgekeurd door mij, er zijn best wel veel gebruikers hier dus diegene die dit topic pas over een paar dagen zien hebben minder kans op een goed getal te gokken, de meest logische getallen zijn dan al bezet en besluiten om dan niet meer mee te doen. En wat geeft het dat er meerdere mensen een dezelfde getal hebben, zoals ik al zei wordt er dan geloot.
Komt allemaal goed hoor smiley

Oké. Dat is wel een goed argument ja.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen