kingunit 0 Geplaatst 15 oktober 2011 August (link): Sinds wanneer kun je designen met dreamweaver dan Ik heb nog nooit met Dreamweaver gewerkt, dus ik weet indd niet wat je er allemaal mee kunt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
dweazel 0 Geplaatst 15 oktober 2011 Dreamweaver is gewoon een text editor met live preview Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
kingunit 0 Geplaatst 15 oktober 2011 Oh ok, nevermind dan. Bedankt. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
shahiem 0 Geplaatst 15 oktober 2011 Kingunit (link): August (link): Sinds wanneer kun je designen met dreamweaver dan Ik heb nog nooit met Dreamweaver gewerkt, dus ik weet indd niet wat je er allemaal mee kunt. Met Dreamweaver kan je alleen programmeren. Maar Dreamweaver is denk ik ook handiger voor jou omdat ze namelijk wel dingen voorkauwen. Je kan ook als je het echt simpele wil Frontpage of SharePoint gebruiken. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
kingunit 0 Geplaatst 15 oktober 2011 Ik moet eigenlijk niet iets wat heel simpel is. Ik wil wat nieuws leren qua designen van websites, dus ik denk dat het Photoshop word. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
shahiem 0 Geplaatst 15 oktober 2011 Kingunit (link): Ik moet eigenlijk niet iets wat heel simpel is. Ik wil wat nieuws leren qua designen van websites, dus ik denk dat het Photoshop word. Ja, ik zou inderdaad beginnen met Photshop. Probeer wat tutorials, experimenteer met gratis PSD bestand etc. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
kingunit 0 Geplaatst 15 oktober 2011 Ik kan wel photoshoppen, maar ik heb me nog nooit zo verdiept in het bouwen van websites. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
shahiem 0 Geplaatst 15 oktober 2011 Btw; Ik haat DPD, waarom sturen ze het gewoon niet via PostNL. Ik wacht nu kapot lang Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
marjolein 0 Geplaatst 15 oktober 2011 Caner (link): Nu over iets heel anders; waarom is KFB-Design dood? Meer dood dan levend maar af en toe is er een zeer kleine opleving na een zeer zware reanimatiepoging maar het duurt niet lang meer of het is over en uit. Echt zonde van al mijn werk Shahiem (link): Met Dreamweaver kan je alleen designen. De wàt? vertel mij eens hoe dan? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
shahiem 0 Geplaatst 15 oktober 2011 Marjolein (link): Caner (link): Nu over iets heel anders; waarom is KFB-Design dood? Meer dood dan levend maar af en toe is er een zeer kleine opleving na een zeer zware reanimatiepoging maar het duurt niet lang meer of het is over en uit. Echt zonde van al mijn werk Shahiem (link): Met Dreamweaver kan je alleen designen. De wàt? vertel mij eens hoe dan? Ik heb dat niet eens gezegd? toevoeging op 15 oktober 2011, 22:59:46: Oh, lol. Ik bedoelde programmeren Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 15 oktober 2011 Nummer 7 nog open? /Nee dus Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
riick 0 Geplaatst 15 oktober 2011 Marjolein (link): Caner (link): Nu over iets heel anders; waarom is KFB-Design dood? Meer dood dan levend maar af en toe is er een zeer kleine opleving na een zeer zware reanimatiepoging maar het duurt niet lang meer of het is over en uit. Echt zonde van al mijn werk Shahiem (link): Met Dreamweaver kan je alleen designen. De wàt? vertel mij eens hoe dan? Ik zal op de begrafenis zijn Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
marjolein 0 Geplaatst 15 oktober 2011 Simple (link): Ik zal op de begrafenis zijn daar heb ik niks aan, als er niemand nu komt dan hoeft er ook zeker niemand op de begrafenis te komen, dat doe ik dan ook alleen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Yorrick 0 Geplaatst 15 oktober 2011 Weet iemand een mini-jack naar mini-jack kabel van GOEDE kwaliteit? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
kingunit 0 Geplaatst 15 oktober 2011 Marjolein (link): Simple (link): Ik zal op de begrafenis zijn daar heb ik niks aan, als er niemand nu komt dan hoeft er ook zeker niemand op de begrafenis te komen, dat doe ik dan ook alleen. Damn, ik besef nu pas weer dat ik vakantie hebt. LOL!! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
shahiem 0 Geplaatst 15 oktober 2011 Shit, mijn sweater komt volgensmij pas maandag. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 15 oktober 2011 Een nieuw topic jeej. Ik ben doodmoe Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
christopher 0 Geplaatst 15 oktober 2011 Shahiem (link): Shit, mijn sweater komt volgensmij pas maandag. Serieus ? Wauw... @Raoul Slaapse Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
shahiem 0 Geplaatst 15 oktober 2011 Christopher (link): Shahiem (link): Shit, mijn sweater komt volgensmij pas maandag. Serieus ? Wauw... @Raoul Slaapse Ja, wacht al sinds vorige week zaterdag Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
August 1 Geplaatst 15 oktober 2011 Shahiem (link): Christopher (link): Shahiem (link): Shit, mijn sweater komt volgensmij pas maandag. Serieus ? Wauw... @Raoul Slaapse Ja, wacht al sinds vorige week zaterdag Hoe ziet ie eruit? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
christopher 0 Geplaatst 15 oktober 2011 Harrypotter met biljetjes van 500 toevoeging op 15 oktober 2011, 23:41:11: toevoeging op 15 oktober 2011, 23:48:01: loterlij.winnaar =D toevoeging op 16 oktober 2011, 00:05:31: pff we zijn maandag en nog steeds geen loterijwinaar Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 15 oktober 2011 http://fractdevelop.nl/ Toch mooi logo Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 15 oktober 2011 Basaapjes (link): http://fractdevelop.nl/ Toch mooi logo Het past niet echt bij de layout.. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 15 oktober 2011 Raaoul (link): Basaapjes (link): http://fractdevelop.nl/ Toch mooi logo Het past niet echt bij de layout.. Vond ik wel /E Werkt de header bij jullie? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Wouterr 2 Geplaatst 15 oktober 2011 Bas je bent een spammer.. alle catas sta jij als laatste.. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites