Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
willem

Geld verdienen d.m.v. je iDevice/Android!

Aanbevolen berichten

Yorrick (link):
Jasperxs (link):
Willemmm (link):
UBERBUMP!

Ik wil dit topic even een bumpje geven n.a.v. de apps; AppRedeem is ermee gestopt (volgensmij?), en ik had een tijdje geleden Appreviews Pro ofzoiets, maar dat lijkt ook gestopt te zijn.

Als iemand nieuwe apps kent, plaats ze dan! Dan kunnen we er allemaal van profiteren.

NIET JOU BUMP!
Ik bumpde gast waartegen Fanorg partijdig doet.

Misschien wel omdat jouw bump een vrij onnodige bump was, waarvan de reden van verwijdering overigens al duidelijk was.

toevoeging op 28 mei 2013, 22:24:29:
Niets met partijdig te maken, te maken met het luister en lees vermogen smiley

Nou bij mij sluit je mn topic mede om de refferal link. Dan is het toch redelijk logisch dat je hem er ook op wijst dat refferallinks via het adverteerderspaneel moeten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jasperxs (link):
Yorrick (link):
Jasperxs (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

NIET JOU BUMP!

Misschien wel omdat jouw bump een vrij onnodige bump was, waarvan de reden van verwijdering overigens al duidelijk was.

toevoeging op 28 mei 2013, 22:24:29:
Niets met partijdig te maken, te maken met het luister en lees vermogen smiley

Nou bij mij sluit je mn topic mede om de refferal link. Dan is het toch redelijk logisch dat je hem er ook op wijst dat refferallinks via het adverteerderspaneel moeten.

Ik sloot je topic met de voornaamste reden omdat het dubbel is.
Als je verder nog vragen/opmerkingen hebt kan dat altijd via een privébericht, dit topic lijkt me hier niet geschikt voor dus laten we hieronder maar weer on-topic gaan. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Willemmm (link):
UBERBUMP!

Ik wil dit topic even een bumpje geven n.a.v. de apps; AppRedeem is ermee gestopt (volgensmij?), en ik had een tijdje geleden Appreviews Pro ofzoiets, maar dat lijkt ook gestopt te zijn.

Als iemand nieuwe apps kent, plaats ze dan! Dan kunnen we er allemaal van profiteren.

Ik heb vorige week nog een uitbetaling gehad van Appredeem, volgens mij werkt het nog gewoon hoor!smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jasperxs (link):
Willemmm (link):
UBERBUMP!

NIET JOU BUMP!

Triest ventje

Quote:
Gelieve geen refferal codes hier in het topic, ik vertel het jullie dus ik heb het recht hem te plaatsen!

Je laat gewoon duidelijk merken dat je dit doet voor het geld, ik doe het zodat anderen er ook wat aan hebben. Ik denk toch dat er een verschil is tussen jouw en mijn doelen, en nu ontopic.

Jurrie (link):
Willemmm (link):
UBERBUMP!

Ik heb vorige week nog een uitbetaling gehad van Appredeem, volgens mij werkt het nog gewoon hoor!smiley

Ik zal eens kijken, ik gebruik mn iPod al een tijdje niet meer, dus ik ga controleren of er ook mogelijkheid is voor Android Devices, en anders ga ik mn iPod weer zoeken! smiley

toevoeging op 31 mei 2013, 15:06:26:
Confirmed! Er is ook een Android-applicatie verkrijgbaar via de Play Store, hij heet gewoon AppRedeem.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Haha, dat had ik je wel kunnen vertellen, ik heb het sinds je dit topic maakte al op Android.smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jasperxs (link):
Deze is dus niet compleet hier een lijstje erbij:

- FreeAppSlots
- FreeMyApps
- FeaturePoints

Het hoeft niet per se compleet te zijn, er zijn een heleboel apps maar ik heb liever eerst een betalingsbewijs voordat ik de app aan het topic toevoeg.

Reinier (link):
Bij AppRedeem zijn er niet echt veel apps smiley

Inderdaad, en net werkte het niet i.v.m. serverproblemen oid. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ke nie kan inloggen via appredeem download je app trailers via daar kan je wel inloggen en heb je je punten alsnog net nog betaling ontvangen binne 5 min :0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kdesign (link):
Als ke nie kan inloggen via appredeem download je app trailers via daar kan je wel inloggen en heb je je punten alsnog net nog betaling ontvangen binne 5 min :0

Wat? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Yassineke (link):
Wie heeft hier appnana? Mijn actie code is y688455

Ik heb AppNana in de startpost staan(met code). Ik gebruik het zelf niet dus die code kun je gewoon laten staan.

Volgensmij heb ik het een tijdje gebruiikt en ben ik toen gestopt smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen