Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
willem

Geld verdienen d.m.v. je iDevice/Android!

Aanbevolen berichten

Willemmm (link):
ik had ook zon probleem in het begin, stond er dat ik niet genoeg geld had om uit te betalen terwijl ik meer dan 25 cent had.

Hoe heb je het opgelost?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
meer punten sparen smiley uiteindelijk kon ik gewoon uitbetalen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, achter de P in een rondje staan je punten, oftewel het bovenste balkje. Raar dat smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb me ook aangemeld.smiley Heb tot 2 keer toe jouw naam ingevuld (met en zonder hoofdletter W), maar hij gaf aan dat de code niet bestond.smiley Toen heb ik maar gegoogled en een andere code gebruikt. Verder klinkt het eigenlijk als onzin, maar als iedereen netjes uitbetaald heeft gekregen lijkt het me wel leuk.smiley

toevoeging op 30 oktober 2011, 17:03:40:
En ik heb €0,50 ontvangen.smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, ik heb alles gedaan nu. Sommige apps doen het bij mij niet, ik wordt doorgestuurd naar gwallet ofzo en dan krijg ik een temporary error..smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jurrie (link):
Zal eens proberen.

Raar, even opnieuw uitloggen inloggen. Of uit de multitaksing halen en weer opstarten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jurrie (link):
Ik heb me ook aangemeld.smiley Heb tot 2 keer toe jouw naam ingevuld (met en zonder hoofdletter W), maar hij gaf aan dat de code niet bestond.smiley Toen heb ik maar gegoogled en een andere code gebruikt. Verder klinkt het eigenlijk als onzin, maar als iedereen netjes uitbetaald heeft gekregen lijkt het me wel leuk.smiley

vaag, ik kreeg laatst ook zon melding dat mn account niet bestond etc dus even kijken wat er is dan smiley

toevoeging op 30 oktober 2011, 20:32:14:
Mijn account was verwijderd? smiley achja weer geregistreerd met dezelfde naam etc. Gelukkig wel alles uitbetaald e.d. voordat hij weg was.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Willemmm (link):
Jurrie (link):

vaag, ik kreeg laatst ook zon melding dat mn account niet bestond etc dus even kijken wat er is dan smiley

toevoeging op 30 oktober 2011, 20:32:14:
Mijn account was verwijderd? smiley achja weer geregistreerd met dezelfde naam etc. Gelukkig wel alles uitbetaald e.d. voordat hij weg was.

Oh vandaar dus dat ie je naam niet kon vinden.smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
je moet bij die comments enzo kijken dan zie je nieuwe en die gewoon bij je app store of android market invoeren

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lees vorige berichten.. Je moet of lvl up of meer punten halen dan kan je pas uitbetalen en heb je die fout niet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen