Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
braam

Grand Theft Auto V

Aanbevolen berichten

Reinier (link):
Jordymuis (link):
Afbeelding

Nog 1 maand.

Dat gifje is eigenlijk niet zo speciaal smiley Precies hetzelfde doe je als je gaat basejumpen in GTA IV Liberty City stories

Dat landschap en die reflecties smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ik een Playstation of xbox had, had ik hem meteen gekocht. Helaas voor mij dus!
Had wel het idee om dan een ps4 te kopen maar die zijn tot december 2013 al uitverkocht smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bij GTA V Online kun je dus een eigen huis kopen en kunnen je vrienden die ook online spelen langskomen hoorde ik, nice! smiley
Ik hoorde ook dat je dan je eigen "look" (kleding etc.) kunt bepalen. smiley

// Trailer 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Glenndc (link):
Als ik een Playstation of xbox had, had ik hem meteen gekocht. Helaas voor mij dus!
Had wel het idee om dan een ps4 te kopen maar die zijn tot december 2013 al uitverkocht smiley

Zijn nog niet uitverkocht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jochems (link):
Bij GTA V Online kun je dus een eigen huis kopen en kunnen je vrienden die ook online spelen langskomen hoorde ik, nice! smiley

// Trailer 2
YouTube-filmpje

Ik denk wel dat je dan in een soort room komt, aangezien er niet genoeg huizen zullen zijn voor alle spelers wereldwijd, dus dat je echt iemand moet joinen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordymuis (link):
Glenndc (link):

Dan mag jij mij nu enkele winkels geven waar ik een PS4 kan pre-orderen en hem nog snel kan krijgen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Glenndc (link):
Jordymuis (link):
Glenndc (link):

Dan mag jij mij nu enkele winkels geven waar ik een PS4 kan pre-orderen en hem nog snel kan krijgen smiley

Je moet zelf winkels bij jou in de buurt gaan zoeken waar nog plek over is, bij verschillende mensen op het inernet die bijv. naar de Intertoys bij hun zijn gegaan hebben nog een ps4 kunnen bestellen.

-----

GTA ff morgen ofzo bestellen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jochems (link):

// Trailer 2
YouTube-filmpje

Dat game smiley

Als hij op de pc ook goed gaat werken en mn laptop kan het aan ga ik hem sowieso kopensmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordymuis (link):
Sanderosz (link):
Saints row 2 is gwn hetzelfde en dan ook nog 40 euro goedkoper

Jij mag je na deze uitspraak heel diep gaan schamen.

Ze zijn beide goed, maar Jordy heeft idd gelijk, schaam je, het is een heel ander spel, met veel betere graphs sowieso al.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Streedie (link):
Jordymuis (link):
Sanderosz (link):
Saints row 2 is gwn hetzelfde en dan ook nog 40 euro goedkoper

Ze zijn beide goed, maar Jordy heeft idd gelijk, schaam je, het is een heel ander spel, met veel betere graphs sowieso al.

Het zijn 2 totaal verschillende spellen en niet alleen door de graphs. Wat ik weet van SR:TT is dat het niet echt een realistisch spel is wat GTA natuurlijk wel is. Verder kan je met SR:TT (misschien is het anders bij 2) niet eens online (behalve co-op). Dus je mag ze totaal niet het zelfde noemen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jelleh (link):
Streedie (link):
Jordymuis (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Het zijn 2 totaal verschillende spellen en niet alleen door de graphs. Wat ik weet van SR:TT is dat het niet echt een realistisch spel is wat GTA natuurlijk wel is. Verder kan je met SR:TT (misschien is het anders bij 2) niet eens online (behalve co-op). Dus je mag ze totaal niet het zelfde noemen.

Via het originele spel kun je bij GTA ook pas bij IV online hoor
programmas als multi theft auto, samp etc horen naar mijn weten niet bij het originele spel en zijn later erbij gekomen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Jelleh (link):
Streedie (link):

programmas als multi theft auto, samp etc horen naar mijn weten niet bij het originele spel en zijn later erbij gekomen.

Beter lees je de topic titel nog eens

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Reinier (link):
Tendmex (link):
Jelleh (link):

Dus ik moet het beter lezen omdat ik het over een andere GTA heb en hij over saints row? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tendmex (link):
Reinier (link):
Tendmex (link):

Dus ik moet het beter lezen omdat ik het over een andere GTA heb en hij over saints row? smiley

Ik vergelijk met GTA V omdat dit hele topic daar natuurlijk over gaat smiley.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sanderosz (link):
Wat is het verhaal van GTA V precies? Bijvoorbeeld bij SR2 heb je gangs die tegen elkaar strijden enz.

Als je nou eens de trailers bekijkt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ewan (link):
Sanderosz (link):
Wat is het verhaal van GTA V precies? Bijvoorbeeld bij SR2 heb je gangs die tegen elkaar strijden enz.

Juist smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ewan (link):
Sanderosz (link):

"Why did I move here? I guess it was the weather.
Or the... Ah I dont know, that thing. That magic.

You see it in the movies.

I wanted to retire. From what I was doing, you know?
From that, that... line of work. Be a good guy for once, a family man.

So, I bought a big house. Came here, put my feet up, and thought Id be a dad like all the other dads.

My kids, would be like the kids on TV.

We could play ball and sit in the sun.

But well, you know how it is."

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen