Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
sarajevo

Sarajevos én Destyz Goldshop

Aanbevolen berichten

RSMARKET smiley
Bij die bandosgodsword, als je 3 mil besteld, en je raad het getal goed krijg je dan die 3 mil & gs of alleen de godsword?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Epicrobzer (link):
RSMARKET smiley
Bij die bandosgodsword, als je 3 mil besteld, en je raad het getal goed krijg je dan die 3 mil & gs of alleen de godsword?

Als je 3M besteld, dan krijg je een kans om die BGS te winnen. Je zal een getal tussen 1 en de 20 krijgen en als je de goede getal hebt dan win je het en stuur ik je een privébericht. Als het niet geraden is, komt er een tweede BGS erbij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
heb jij 276M in stock en destyz dan 40M? tenminste als ik beide topics zo bekijk smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Willemmm (link):
heb jij 276M in stock en destyz dan 40M? tenminste als ik beide topics zo bekijk smiley

Ik denk van wel smiley
Maar ik kan het ook fout hebben smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een prachtige aankondiging in je startpost maar helaas mis ik een screen van de Mills die die zou ik er graag nog bij willen zien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bedankt voor de vouch, ik weet niet of Destyz jou al een nummertje had gegeven, maar die is in ieder geval nummer 14. Ik heb je gebruikersnaam opgeslagen van One2xs, zodat ik weet waar de winnaar zich bevind smiley

toevoeging op 5 november 2011, 14:30:50:
Als je nu voor 31 november gold besteld, betaal je 0,9 punten i.p.v. 1 punt. Bestel nu!

toevoeging op 5 november 2011, 18:02:09:
Als je nu voor 31 november gold besteld, betaal je 0,9 punten i.p.v. 1 punt. Bestel nu!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...