klaasie 0 Geplaatst 6 november 2011 Hyves is zo saai Zit liever op One2xs te spammen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
caner 0 Geplaatst 6 november 2011 Luukvdo (link): Dat is wel echt gaaf vooral omdat Hyves dood is Moet je nodig zeggen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
willem 0 Geplaatst 6 november 2011 Wegdek (link): Getver wat haat ik grammatica ik ook, heb eigenlijk nog nooit een voldoende gehaald voor zon proefwerk, altijd een 3 of een 4 ofzo maar dat wordt gecompenseerd door 8en, 9en of 10en voor die simpele dictees ofzo. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
azdin 0 Geplaatst 6 november 2011 Morge NL toets van 100 min mehh, maar wel simpel Een CV + sollicitatiebrief schrijven Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
milan 0 Geplaatst 6 november 2011 Reinier (link): Christopher (link): Reinier (link): Klik om eerdere quotes te tonen Raaoul (link): Ja, hij beantwoord volgens mij nu de PBs. PBs? Tickets bedoel je? toevoeging op 6 november 2011, 18:11:22: Shit. Hoe moeilijk kan het zijn voor iTunes om te downgraden. Fuck apple. Ik ga een nieuwe Windows Tablet halen. Of blackberry playbook. Whatever. Nooit meer die iPad 2. Wat is het probleem. Die fucking iTunes geeft een 3194 error, maar ik heb gewoon shsh blobs gebruikt. Ik gooi zometeen heel die apple shit naar buiten. Godver! toevoeging op 6 november 2011, 18:20:21: Nu lekker eten. Kijk er straks naar Stuur um dan om naar mij, ik betaal de verzendkosten wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
caner 0 Geplaatst 6 november 2011 Ewan (link): Afbeelding Hahaha Straks Hawaii Five-O Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
shahiem 0 Geplaatst 6 november 2011 Azdinnn (link): Morge NL toets van 100 min mehh, maar wel simpel Een CV + sollicitatiebrief schrijven Wow, ik moet exact hetzelfde doen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mikey 0 Geplaatst 6 november 2011 ik ben bezig met een nieuw muziekproject. een inspiratie die ik wil uitbreiden: http://www.maikel.it/part2.mp3 graag jullie mening mvg, Mikey Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 6 november 2011 De eerste 4 noten zijn van een of andere startuptune van Windows ofzo, kan alleen niet meer vinden welke. toevoeging op 6 november 2011, 20:58:17: Jaa deze toevoeging op 6 november 2011, 20:59:01: maar wel nice Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mikey 0 Geplaatst 6 november 2011 tsja, ik ben toch ICT-er. onderbewuste inspiratie denk ik alhoewel, de shutdown sound is in D... dit is in C Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 6 november 2011 Ik ga iPod Shuffle kopen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
kingunit 0 Geplaatst 6 november 2011 Ik ben echt blij, weer een goed cijfer voor wiskunde erbij. Terwijl ik dacht dat ik die heel slecht gemaakt had. !!! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
azdin 0 Geplaatst 6 november 2011 Je bent toch blijven zitten? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
kingunit 0 Geplaatst 6 november 2011 Nee, maar vorig jaar ging het wel heel slecht ja. Al mijn examens cijfers waren heel laag (de cijfers die dus mee gaan naar het volgend jaar) die heb ik nu allemaal mooi weer opgehaald. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
azdin 0 Geplaatst 6 november 2011 Oh zo, mooi Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
reins 0 Geplaatst 6 november 2011 Leuk! Een UFO bij MTV EMA! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Rik 5 Geplaatst 6 november 2011 Weet iemand hoe dat liedje heet dat in de Chuck reclame (Veronica / Comedy Central) te horen is? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
kingunit 0 Geplaatst 6 november 2011 http://nl.mtvema.com/live#topSponsorPromos Is dat helemaal live of loopt dat erg achter? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
reins 0 Geplaatst 6 november 2011 Rik (link): Weet iemand hoe dat liedje heet dat in de Chuck reclame (Veronica / Comedy Central) te horen is? Heb je een linkje? Dan kan ik het wel shazammen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 6 november 2011 Joepiee, een illegale Xp schijf gekregen + serial Van me oom :3 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
arjann 0 Geplaatst 6 november 2011 Basaapjes (link): Joepiee, een illegale Xp schijf gekregen + serial Van me oom :3 XP... zoooo niet meer 2011 toevoeging op 6 november 2011, 23:16:00: Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 6 november 2011 Mindcrime (link): Basaapjes (link): Joepiee, een illegale Xp schijf gekregen + serial Van me oom :3 XP... zoooo niet meer 2011 toevoeging op 6 november 2011, 23:16:00: XP, zooooooo goed voor VPS systems :3 Ik heb er nu 4 gemaakt, ze staan op zolder met 1 klein beeldscherm en switcher Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
arjann 0 Geplaatst 6 november 2011 Basaapjes (link): Mindcrime (link): Basaapjes (link): Joepiee, een illegale Xp schijf gekregen + serial Van me oom :3 XP... zoooo niet meer 2011 toevoeging op 6 november 2011, 23:16:00: XP, zooooooo goed voor VPS systems :3 Ik heb er nu 4 gemaakt, ze staan op zolder met 1 klein beeldscherm en switcher ooh... dan is het wel dik Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 6 november 2011 Mindcrime (link): Basaapjes (link): Mindcrime (link): Klik om eerdere quotes te tonen Basaapjes (link): Joepiee, een illegale Xp schijf gekregen + serial Van me oom :3 XP... zoooo niet meer 2011 toevoeging op 6 november 2011, 23:16:00: XP, zooooooo goed voor VPS systems :3 Ik heb er nu 4 gemaakt, ze staan op zolder met 1 klein beeldscherm en switcher ooh... dan is het wel dick Idd, ownt best wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites