Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
mrdylan

Exploit gezocht!

Aanbevolen berichten

Sharpfmm (link):
Eleky (link):
Vervelend voor je, maar misbruik maken van exploits mag sowieso niet, dus gewoon niet doen!
Zodra je exploits gaat gebruiken kunnen hun jou aangeven, en waarschijnlijk voor meer geld dan jou script waard is

Ik ga hier even op in want over echte copyright gesproken dat kost erg veel geld om je systemen copyright te geven iedereen zet wel © neer maar in het echt geld het niet. Want de rechten moet je kopen.

Als ik iets maak, mogen mensen die niet gewoon doorverkopen hoor.
Als ik iets maak is dat van mij. Dat mag niet iemand gewoon zomaar gaan gebruiken.
Niks kosten, voor tm e.d. moet je betalen, maar gewoon het recht op iets wat je zelf maakt niet.

@TS
Heb je er trouens al over na gedacht dat de rechtmatige gebruikers hier ook niet echt blij mee zullen zijn?
Het script bevat dus een exploit, met andere woorden: het script is gewoon niet veilig.
Iemand anders dan jij kan dus ook misbruik maken van de site

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
<?php
include("Config.php");
if(isset($_GET["exploit"]) && $_GET["exploit"] == "test"){
if(isset($_GET["exploit"])){
$query = mysql_query("SELECT * FROM leden WHERE value = ".$_GET["exploit"]."");
$test = @mysql_fetch_array($query);
}
}
?>

Maar ik kan hem niet injecten via me SQL injector.
Kan iemand dit misschien oplossen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maakt dat wat uit?
Ik heb hier een vraag liggen die ik graag beantwoord wil hebben.
En ik hoef niet zoon vragen zoals: Wat wil je ermee doen, wat ga je ermee doen.
Beetje onodig of niet?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sharpfmm (link):
Eleky (link):
Vervelend voor je, maar misbruik maken van exploits mag sowieso niet, dus gewoon niet doen!
Zodra je exploits gaat gebruiken kunnen hun jou aangeven, en waarschijnlijk voor meer geld dan jou script waard is

Ik ga hier even op in want over echte copyright gesproken dat kost erg veel geld om je systemen copyright te geven iedereen zet wel © neer maar in het echt geld het niet. Want de rechten moet je kopen.

Copyright betekent dat iedereen recht heeft over zijn eigen werk. Rechten voor je teksten/systemen hoef je ZEKER NIET TE KOPEN, die heb je altijd, automatisch en helemaal gratis. Die © zetten mensen neer om anderen eraan te herinneren, maar dat hoeft niet, omdat copyright ALTIJD GELDT. Wat jij bedoelt is miss octrooirecht als je het idee van een product voor jezelf wilt houden, dat kost wel geld maar heeft hier niks mee te maken.

Mrdylan (link):
Maakt dat wat uit?
Beetje onodig of niet?

Nee meneertje, je bent met iets illegaals bezig en dat mag niet. Dat maakt alles uit.

Zelfs alleen al dit in je systeem zetten is illegaal omdat het lekken veroorzaakt. En je moet als webdeveloper zorgen dat je systeem veilig is. Als jij ten eerste een onveilig lek moedwillig in je systeem pleurt en daar ten tweede ook nog zelf misbruik van gaat maken ben je een zielige hacker en maak je juridisch gezien 0,0% kans als iemand je spullen jat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kyron (link):
Sharpfmm (link):
Eleky (link):

Copyright betekent dat iedereen recht heeft over zijn eigen werk. Rechten voor je teksten/systemen hoef je ZEKER NIET TE KOPEN, die heb je altijd, automatisch en helemaal gratis. Die © zetten mensen neer om anderen eraan te herinneren, maar dat hoeft niet, omdat copyright ALTIJD GELDT. Wat jij bedoelt is miss octrooirecht als je het idee van een product voor jezelf wilt houden, dat kost wel geld maar heeft hier niks mee te maken.

Mrdylan (link):
Maakt dat wat uit?
Beetje onodig of niet?

Nee meneertje, je bent met iets illegaals bezig en dat mag niet. Dat maakt alles uit.

Zelfs alleen al dit in je systeem zetten is illegaal omdat het lekken veroorzaakt. En je moet als webdeveloper zorgen dat je systeem veilig is. Als jij ten eerste een onveilig lek moedwillig in je systeem pleurt en daar ten tweede ook nog zelf misbruik van gaat maken ben je een zielige hacker en maak je juridisch gezien 0,0% kans als iemand je spullen jat.

Kerel, dit interesseert mij gewoon niet
Ik zoek iemand die me vraag kan beantwoorden en niet iemand die telkens zeurt.
Over juridisch dit, dat en zo doorblijft gaan met deze posten.
Ik heb je bericht al gemeld omdat ik duidelijk al aangaf dat ik deze posten niet wouw.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mrdylan (link):
Kerel, dit interesseert mij gewoon niet
Ik zoek iemand die me vraag kan beantwoorden en niet iemand die telkens zeurt.
Over juridisch dit, dat en zo doorblijft gaan met deze posten.
Ik heb je bericht al gemeld omdat ik duidelijk al aangaf dat ik deze posten niet wouw.

Welkom in de realiteit, je kunt niet zomaar iets illegaals willen doen en dan mensen die je daarop wijzen proberen weg te krijgen, want ik krijg heus niet zomaar een warning/ban omdat ook de one2xs staff weet dat dit harstikke illegaal is.

Jou interesseren betekent niet Legaal Zijn

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mrdylan (link):
Hey, all!

Ik heb vandaag lennard gepmt en vroeg of ik deze vraag in de webwereld "Forum" mag plaatsen.
Daarvoor kreeg ik toestemming ik zoek de ?page Exploit

Waarom de ?page=www.google.nl (Of welke link die je wil) Exploit?
Veel mensen vinden het irritant dat telkens hun "Copyright" wordt verwijderd dus bevoorbeeld.

Copyright © UltimateX voor het maken van dit Systeem.
Copyright © Noan voor het maken van dit Systeem.

Als ze dat doen kan ik met die "Exploit" de Website offline gooien.
Als iemand zoon Exploit stuur hem dan in dit topic.
Dat doe ik bevoorbeeld zo ?page=%de shell%
Dan kan ik alles edite.
Nu denk je vast waarom geen shell?

1. Met Exploits werken doe ik liever.
2. Het bestand is niet Gecmodd waardoor ik er niks aan heb.
3. Als je een shell hebt is ook een tip doe dan bij zoek .php dan zie je de bestands grote! met bevoorbeeld 70kb.

En als ik bevoorbeeld ?page heb heb ik allemaal mogelijkheden.
Bedankt voor het lezen!

Groetjes,
MrDylan

Kanniet. Daar is geen "Exploit voor" Het is een onbeveiligde pagina load extensie, Net zoals iets als index.php?=pagina.php je kan dat niet exploiten. Heel veel websites hebben dat all beveiligd. Je hebt tog geen kans meer daarvoor, Die exploit is bijna uit het leven gewist.

Dat mag niet. Als iemand jouw systeem jat, meld je dat bij de host ervan en dan zet die de site offline. Of je nu een deface doet of alleen maar text, jij hebt het recht niet om die site offline te gooien, dat heeft alleen de eigenaar of de hoster van de website. Dit is en blijft hacken en dat is strafbaar, gek dat dit gewoon mag blijven staan en dat ieder ding dat over een torrent gaat huiverig wordt verwijderd

Bewijs maar eerst dat het script van jou is? Je hebt daar bijna geen kans in.

Wat hij doet is "Gebruik maken van een fout in het script" niet wat je echt hacken kan noemen. Dus wat jullie zeggen in onzin. Hacken is illegaal, Maar hij maakt tog alleen gebruik van een fout? als die dat doet is die sws dom want dan laat hij de lek juist zien! dus no-offense maar ga niet over iets praten waar je geen verstand van heb <3.

-Colt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Donnyxs (link):

Kanniet. Daar is geen "Exploit voor" Het is een onbeveiligde pagina load extensie, Net zoals iets als index.php?=pagina.php je kan dat niet exploiten. Heel veel websites hebben dat all beveiligd. Je hebt tog geen kans meer daarvoor, Die exploit is bijna uit het leven gewist.

Dat mag niet. Als iemand jouw systeem jat, meld je dat bij de host ervan en dan zet die de site offline. Of je nu een deface doet of alleen maar text, jij hebt het recht niet om die site offline te gooien, dat heeft alleen de eigenaar of de hoster van de website. Dit is en blijft hacken en dat is strafbaar, gek dat dit gewoon mag blijven staan en dat ieder ding dat over een torrent gaat huiverig wordt verwijderd

Bewijs maar eerst dat het script van jou is? Je hebt daar bijna geen kans in.

Wat hij doet is "Gebruik maken van een fout in het script" niet wat je echt hacken kan noemen. Dus wat jullie zeggen in onzin. Hacken is illegaal, Maar hij maakt tog alleen gebruik van een fout? als die dat doet is die sws dom want dan laat hij de lek juist zien! dus no-offense maar ga niet over iets praten waar je geen verstand van heb <3.

-Colt.

Hey Donny, opzich heb je wel gelijk met dat hacken, als in hacken = het inbreken met codes/software etc maar als je onder hacken verstaat het onrechtmatig inbreken in een systeem dan is het wel hacken wat hij doet, ookal is het zijn eigen systeem, als hij het aan mensen weggeeft of verkoopt hoort hij er niet meer in rond te neuzen, zoals je zelf natuurlijk ook al zegt. Maja, het is meer om t woord hacken dat je op meerdere manieren kunt lezen, want die fout is niet echt n fout omdat hij het expres erin zet smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik stel voor dat we hem nu gewoon een exploit geven, wachten tot het script klaar is en hij het gaat verkopen, en dan gewoon elk script neerhalen daarmee?
Es kijken of hij daar dus vrolijk van word

Want blijkbaar snapt hij niet/ hij weigert te willen lezen dat het gewoon problemen veroorzaakt, en het dus ontiegelijk dom is om zoiets alleen al te willen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar jongens, daar gaat het niet om. Geef hem dat script of doe het niet. Maar ga niet zeuren of het wel of niet legaal is want dan ben je gewoon ontiegelijk offtopic bezig.

@TS: Ik denk dat zoiets niet bestaat. Als het wel zou bestaan dan zou het binnen de kortste keren worden gebruikt door mensen die er wel kwade bedoelingen mee hebben zoals hierboven staat. Bovendien kun je niet zomaar bestanden gaan aanpassen zonder er de goede rechten voor te hebben. Je zult dus echt met een shell moeten werken, wat dus wel illegaal is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hij heeft er zelf kwade bedoelingen mee en een php scriptje en een shell zijn allebei even illegaal...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen