Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
caner

Offtopic topic #11

Aanbevolen berichten

Sandcool (link):
Jurrie (link):
Azdinnn (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Waarom kies je dan ook in godsnaam voor Duits?smiley
Of moet je nog kiezen?

Omdat ik een taal wilde voor evt. VWO na de HAVO en omdat Duits makkelijker en leuker is dan Frans.smiley

Ja, Duits is leuker, maar toch niet handiger?

Jawel, in de economie is Duits een belangrijke taal. Met Frans daarentegen bereik je na hetzelfde aantal jaren leren veel minder. In het Duits kan ik fatsoenlijk communiceren met een Duitser, terwijl ik in het Frans niet meer zou kunnen zeggen dan de geleerde zinnen en lang moet nadenken over de grammatica. In het Duits gaat dat vrijwel vanzelf. In Europa zijn ook meerdere Duitstalige landen, dus komt Duits wel van pas.smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jurrie (link):
Sandcool (link):
Jurrie (link):

Omdat ik een taal wilde voor evt. VWO na de HAVO en omdat Duits makkelijker en leuker is dan Frans.smiley

Jawel, in de economie is Duits een belangrijke taal. Met Frans daarentegen bereik je na hetzelfde aantal jaren leren veel minder. In het Duits kan ik fatsoenlijk communiceren met een Duitser, terwijl ik in het Frans niet meer zou kunnen zeggen dan de geleerde zinnen en lang moet nadenken over de grammatica. In het Duits gaat dat vrijwel vanzelf. In Europa zijn ook meerdere Duitstalige landen, dus komt Duits wel van pas.smiley

Maar in de wereld zijn er meer Franse landen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sandcool (link):
Jurrie (link):
Sandcool (link):

Allemaal van die kleine landjes waar je nooit komt ja smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hallo allemaal smiley Hier ben ik weer..
Ik kom maar eens ff terug ik denk dat jullie mij de komende tijd wel weer wat vaker zien

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sandcool (link):
Jurrie (link):

Ja, Congo zeker, daar kom je ook echt vaak..smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rickss (link):
Hallo allemaal smiley Hier ben ik weer..
Ik kom maar eens ff terug ik denk dat jullie mij de komende tijd wel weer wat vaker zien

Welkom smiley

Jurrie (link):
Sandcool (link):
Jurrie (link):

Ja, Congo zeker, daar kom je ook echt vaak..smiley

Oke dansmiley, Duits is beter dan Frans smiley Je hebt gelijk!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Patricka (link):
Volgende week weer bufferweek, en dan alles inleveren, dus deze week overal de puntjes op de ie zetten.smiley

Wat is een bufferweek?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robindesign (link):
Patricka (link):
Volgende week weer bufferweek, en dan alles inleveren, dus deze week overal de puntjes op de ie zetten.smiley

Wat is een bufferweek?

Een kleine Google zoek was al genoeg om het te weten:

Bufferweek
De bufferweek vindt plaats in de eerste week van elk blok. De bedoeling van een bufferweek is om het (modulen) programma uit te leggen.
In een bufferweek worden activiteiten ontplooid die het instituut en het totale curriculum ten goede komen. Deze activiteiten zijn dan ook verplicht voor student en docent. Tijdens deze bufferperiode komen verschillende soorten van aktiviteiten aan bod.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kingunit (link):
Robindesign (link):
Patricka (link):

Wat is een bufferweek?

Een kleine Google zoek was al genoeg om het te weten:

Bufferweek
De bufferweek vindt plaats in de eerste week van elk blok. De bedoeling van een bufferweek is om het (modulen) programma uit te leggen.
In een bufferweek worden activiteiten ontplooid die het instituut en het totale curriculum ten goede komen. Deze activiteiten zijn dan ook verplicht voor student en docent. Tijdens deze bufferperiode komen verschillende soorten van aktiviteiten aan bod.

En nog steeds snap ik het niet maar goed. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
@Kingunit, van die uitleg snap ik zelf geen klote.smiley

@Robin, bij ons is de bufferweek, dat wij werkshouw hebben (al je gemaakte werk in 10 weken, moet presenteren) en wat inhaal mogelijk heden hebben, en nog wat kleine lesjes.

Dus vooral een week om naar uit te kijken, want dan ben je veel vrij.smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Patricka (link):
@Kingunit, van die uitleg snap ik zelf geen klote.smiley

@Robin, bij ons is de bufferweek, dat wij werkshouw hebben (al je gemaakte werk in 10 weken, moet presenteren) en wat inhaal mogelijk heden hebben, en nog wat kleine lesjes.

Dus vooral een week om naar uit te kijken, want dan ben je veel vrij.smiley

Oh dat doen wij hier nooit. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Larsnl (link):
Robindesign (link):
Zal ik een laptop of DJ Hoofdtelefoon kopen? smiley

Laptop een DJ headphone kan e altijd nog kopen

Een laptop en een DJ Headphone zijn beide even duur hoor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robindesign (link):
Larsnl (link):
Robindesign (link):
Zal ik een laptop of DJ Hoofdtelefoon kopen? smiley

Laptop een DJ headphone kan e altijd nog kopen

Een laptop en een DJ Headphone zijn beide even duur hoor.

Dat weet ik maar aan een laptop heb je meer

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mijn broertje heeft goede DJ Headphones gevonden op Baxshop,

Ik zal ff kijken voor je. smiley Hij was niet echt duur.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mikeb (link):
Mijn broertje heeft goede DJ Headphones gevonden op Baxshop,

Ik zal ff kijken voor je. smiley Hij was niet echt duur.

Oke, als je wilt kijken thanks.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
http://www.bax-shop.nl/dj-hoofdtelefoons/sennheiser-hd-202-studio-en-dj-hoofdtelefoon/product-details.html#!prettyPhoto

toevoeging op 16 januari 2012, 19:06:12:
Spotgoedkoop voor dit model.

toevoeging op 16 januari 2012, 19:08:38:
De levertijd is langer, net zoals bij mijn broertje was omdat ze niet veel meer verkocht worden maar wel de beste zijn in die prijsklasse.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen