Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast One2xs

Nieuwe Minecraft-servers

Aanbevolen berichten

Oké
Ik zit nu e 30 spelers gehaald, zonder enige lagg.
Af en toe, maar dan was dat ook wieer binnen 1 seconden over.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoe beheer je deze server, welk programma om er op te komen, ben nieuw met servers

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Er komt een server bij inderdaad. Ik heb m eergister besteld en zal volgende week wel draaien.

Yeah, dan kan ik eindelijk een server voor mijn broertje kopen, + zelf meer slots kopen smiley!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
De naam (MC001 bijvoorbeeld) kan niet aangepast worden. Dit omdat dat voor ons de enige koppeling is tussen het one2xs systeem en multicraft. Door deze koppeling kun je automatisch je minecraft server laten verlengen of upgraden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ik eerlijk mag zijn vind ik dit wel een beetje duur:
17,5/0,46=38 euro per maand voor 1 GB, terwijl ik veel hosts ken die het voor een stuk minder doen. Natuurlijk zitten daar ook slechte tussen maar ik host op het moment 2 servers. Rond de 15 spelers gemiddeld en daar betaal ik rond de 20 euro per maand voor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Afhankelijk van de CPU kost het ons gewoon een hoop. Daar bovenop komt nog de multicraft licentie. Het is echt niet dat we jullie superveel extra laten betalen. We maken de servers zo goedkoop mogelijk waarbij het ook nog rendabel blijft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Cees (link):
Als ik eerlijk mag zijn vind ik dit wel een beetje duur:
17,5/0,46=38 euro per maand voor 1 GB, terwijl ik veel hosts ken die het voor een stuk minder doen. Natuurlijk zitten daar ook slechte tussen maar ik host op het moment 2 servers. Rond de 15 spelers gemiddeld en daar betaal ik rond de 20 euro per maand voor.

Waar haal je die 0,46 vandaan?

Als je hier op het forum paypal verkoopt voor 2punten per euro, dan kost je server 13,75 euro per maand

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen