Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
sanderc

Apple Topic #1

Aanbevolen berichten

Luuko (link):
Ralphh (link):
Jordy (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Jup, daarbij moet ik wel zeggen dat ik twee keer gebeld heb.

Mijn toestel was net de garantie van verlopen en (2 dagen) en toen las mijn toestel iPhone 5 geen simkaartjes meer. Een defect wat ik wel moest laten maken. Netjes met Apple gebeld, uitgelegd en mocht het toestel onder de garantie laten maken.

Je moet dan je telefoon zo afgeven aan de postbezorger, die doet hem waar je bijstaat in de verpakking en sealen en dan komen ze hem zo ook weer afgeven. In mijn geval koste de reparatie eigenlijk 400 euro om een nieuwe simkaartlezer erin te doen. Kreeg gelijk een nieuw toestel opgestuurd.

Apple is een duur merk maar qua garantie zijn ze ook niet flauw.

Andere optie is ook nog om langs te gaan bij een Apple Store. Ik ben zelf met mijn iPhone 6 Plus naar Amsterdam gegaan, omdat ik te maken had met het halve maantje. Binnen een half uur was het voorval gerepareerd en ook nog eens kosteloos de Apple Store verlaten met een nieuw scherm.

Ik ga hierin mee wat Jordy zegt, inderdaad duur, maar qua garantie doen ze echt niet moeilijk.

toevoeging op 27 maart 2016, 17:35:27:
Btw je kan je iPhone ook bij een APR inleveren. Dit duurt alleen wel wat langer volgens mij.

Stel, mijn ipad gaat over een paar dagen kapot.
Ik heb mijn ipad bij dixons gekocht, maar die is failliet.
Kan ik dan gewoon langs zon apple store of opsturen naar apple?

Ja dat kan maar apple levert volgens mij alleen maar 1 jaar garantie.
Het tweede jaar was voor de winkelier. Correct me im wrong

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je kan gewoon het beste je apparaten direct bij een Apple Store kopen dan zit je altijd goed.

Ik zou mijn iPhone liever bij de Apple Store halen dan bij een andere aanbieder, dan weet je in ieder geval dat je minstens 2 jaar lang goed wordt geholpen.

Ook krijg je dan betere service tijdens de aankoop.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robindh (link):
Je kan gewoon het beste je apparaten direct bij een Apple Store kopen dan zit je altijd goed.

Ik zou mijn iPhone liever bij de Apple Store halen dan bij een andere aanbieder, dan weet je in ieder geval dat je minstens 2 jaar lang goed wordt geholpen.

Ook krijg je dan betere service tijdens de aankoop.

Heb ik nu helaas niks aan.
En had het bij dixons gekocht omdat ik toen 50 euro korting had smiley
Maarja, met mijn ipad 2 (ook bij dixons ooit gekocht) had ik ook nooit problemen mee, dus hopen dat het ook zo blijft smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sevvlor (link):
Tessa (link):
Jordy (link):

Ik was hem 3 dagen kwijt inclusief ophalen en terugzenden van ups.

Wow das wel heel kort smiley

Wat is er stuk?

Er is niks stuk maar heb al een flinke tijd wat kleine beschadigingen waarvan 1 niet mijn schuld is maar ik m zo uit de doos heb gehaald maar vergat m steeds op te sturen (omdat ik m via mn zus heb gekocht kan ik m via mn zus gratis op sturen maar die woont niet om de hoek).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):
Sevvlor (link):
Tessa (link):

Wow das wel heel kort smiley

Wat is er stuk?

Er is niks stuk maar heb al een flinke tijd wat kleine beschadigingen waarvan 1 niet mijn schuld is maar ik m zo uit de doos heb gehaald maar vergat m steeds op te sturen (omdat ik m via mn zus heb gekocht kan ik m via mn zus gratis op sturen maar die woont niet om de hoek).

Hoelang is dat geleden?
Zoiets moet je eigenlijk meteen contacten met Apple want nu is de vraag of het niet door jouw is gekomen..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordy (link):
Tessa (link):
Sevvlor (link):

Wat is er stuk?

Hoelang is dat geleden?
Zoiets moet je eigenlijk meteen contacten met Apple want nu is de vraag of het niet door jouw is gekomen..

Het is geen grote schade en als Apple het niet wil vergoeden dan sturen ze mn telefoon maar terug zoals hij nu is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Keffe (link):
Kingunit (link):
Regel gewoon ergens een goede ISO van Windows 7, deze lijkt me corrupt.

toevoeging op 26 maart 2016, 22:27:08:
Bartv (link):

Jaa ik gebruik USB3.0 HDD, maar ik kan natuurlijk ook een SSD via USB3.0 aansluiten als dat sneller leest en schrijft. Maar bedankt! Ik ga er eens naar kijken smiley

Ja, mijn overstap van HDD naar SDD is letterlijk x10 qua snelheid.

De ISO is van de officiele microsoft website gehaald. En is een windows 10 ISO 64 bit. dus lijkt me heel sterk dat hij corrupt zou zijn.

Hmm. Waarvoor gebruik je die USB 3.0 voor? Daar zet je de ISO op? Want dat is helemaal niet nodig. De ISO kun je ook gewoon op de iMac zetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kingunit (link):
Keffe (link):
Kingunit (link):
Regel gewoon ergens een goede ISO van Windows 7, deze lijkt me corrupt.

toevoeging op 26 maart 2016, 22:27:08:

Ja, mijn overstap van HDD naar SDD is letterlijk x10 qua snelheid.

De ISO is van de officiele microsoft website gehaald. En is een windows 10 ISO 64 bit. dus lijkt me heel sterk dat hij corrupt zou zijn.

Hmm. Waarvoor gebruik je die USB 3.0 voor? Daar zet je de ISO op? Want dat is helemaal niet nodig. De ISO kun je ook gewoon op de iMac zetten.

Hoe zie je dit voor je? de iso op de imac zetten? aangezien je als je hem opnieuw opstart en dan de iso zou willen draaien lijkt me beetje moeilijk xD of heb jij hier een andere manier voor?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Keffe (link):
Kingunit (link):
Keffe (link):

Hoe zie je dit voor je? de iso op de imac zetten? aangezien je als je hem opnieuw opstart en dan de iso zou willen draaien lijkt me beetje moeilijk xD of heb jij hier een andere manier voor?

Nee, dat regelt bootcamp allemaal voor mij. Jij moet een partitie maken / kiezen, en daar maakt bootcamp zelf een soort van bootable stukje op. Je indd gewoon je ISO op je iMac zetten en die ISO selecteren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):
Jordy (link):
Tessa (link):

Hoelang is dat geleden?

Het is geen grote schade en als Apple het niet wil vergoeden dan sturen ze mn telefoon maar terug zoals hij nu is.

Ik zou in dit geval aanraden om langs een Apple Store te gaan. Daar kunnen ze direct beoordelen of ze het wel of niet willen vergoeden en dan ben je iig je telefoon minder lang kwijt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robindh (link):
Tessa (link):
Jordy (link):

Hoelang is dat geleden?

Ik zou in dit geval aanraden om langs een Apple Store te gaan. Daar kunnen ze direct beoordelen of ze het wel of niet willen vergoeden en dan ben je iig je telefoon minder lang kwijt.

Mijn telefoon is inmiddels al opgestuurd dus dat heeft geen zin, en toen ik in de Apple store was om dit te vragen zij de man in kwestie dat hij het niet zeker wist en dat ik m maar beter gewoon kon opsturen (waarschijnlijk omdat ie geld zag maar goed).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):
Robindh (link):
Tessa (link):

Mijn telefoon is inmiddels al opgestuurd dus dat heeft geen zin, en toen ik in de Apple store was om dit te vragen zij de man in kwestie dat hij het niet zeker wist en dat ik m maar beter gewoon kon opsturen (waarschijnlijk omdat ie geld zag maar goed).

Omdat ie geld zag? Aan garanties verdienen ze niks aan. En opsturen kost je niks?
Soms kan de medewerker van Apple niet altijd goed beoordelen en dan zeggen ze voor de zekerheid dat je hem maar kan opsturen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kingunit (link):
Keffe (link):
Kingunit (link):

Nee, dat regelt bootcamp allemaal voor mij. Jij moet een partitie maken / kiezen, en daar maakt bootcamp zelf een soort van bootable stukje op. Je indd gewoon je ISO op je iMac zetten en die ISO selecteren.

Ik heb al meerdere tutorials daarvan gelezen maar ik heb geen optie voor die iso.
Ik mis op mijn IMac namelijk de Maak een installatieschijf voor windows 7 of hoger aan. Deze optie kan ik niet sellecteren (is er dus niet) op mijn mac. Iemand hier een oplossing voor?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Ik zoek eigenlijk nog een lekke muis met draad smiley weet iemand er een? Geen gaming muis bitte

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Ralphh (link):

nty dat is een van de slechtste muizen die ik ooit gebruikt hebt smiley. Dat balletje raakt vies en werkt na een paar maandjes niet meer, daarna kapt de klikker er mee en dan kan je er niets meer mee. Been there done that smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ralphh (link):

Dan is die draadloze muis van Apple beter, alleen weet ik niet of die ook bij Windows werken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Keffe (link):
Kingunit (link):
Keffe (link):

Ik heb al meerdere tutorials daarvan gelezen maar ik heb geen optie voor die iso.
Ik mis op mijn IMac namelijk de Maak een installatieschijf voor windows 7 of hoger aan. Deze optie kan ik niet sellecteren (is er dus niet) op mijn mac. Iemand hier een oplossing voor?

Wat gebeurt er als je bootcamp assistent opent? Zo gaat het bij mij:

Plaatje
Plaatje

Dan selecteer ik de .ISO en voila.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordy (link):
Ralphh (link):

Dan is die draadloze muis van Apple beter, alleen weet ik niet of die ook bij Windows werken.

Ik heb al vaker gelezen dat er een tweak is waardoor de apple muis ook gewoon op apple te gebruiken is. Moet je maar een keer opzoeken smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordy (link):
Tessa (link):
Robindh (link):

Omdat ie geld zag? Aan garanties verdienen ze niks aan. En opsturen kost je niks?
Soms kan de medewerker van Apple niet altijd goed beoordelen en dan zeggen ze voor de zekerheid dat je hem maar kan opsturen.

Eh, de winkelmedewerker zei dat het me ongeveer 40 euro kostte om op te sturen als kosten dat ze uberhaupt kijken en daar konden nog eens reparatiekosten bovenop komen. Ik heb hem nu gratis laten verzenden via mn zus (lang verhaal).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tessa (link):
Jordy (link):
Tessa (link):

Eh, de winkelmedewerker zei dat het me ongeveer 40 euro kostte om op te sturen als kosten dat ze uberhaupt kijken en daar konden nog eens reparatiekosten bovenop komen. Ik heb hem nu gratis laten verzenden via mn zus (lang verhaal).

Als je het via de officiële Apple store terug zou zenden? Of via zon reseller want dat klopt dat je 40 euro moet betalen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Keffe (link):
Jordy (link):
Ralphh (link):

Ik heb al vaker gelezen dat er een tweak is waardoor de apple muis ook gewoon op apple te gebruiken is. Moet je maar een keer opzoeken smiley

Dat zou wat zijn zeg, je kan met een tweak een Apple muis ook echt op een Apple computer gebruiken smileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley Moet hebbon!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bugged (link):
Keffe (link):
Jordy (link):

Dat zou wat zijn zeg, je kan met een tweak een Apple muis ook echt op een Apple computer gebruiken smileysmileysmileysmileysmileysmileysmileysmiley Moet hebbon!!!

Luuko (link):
Kan je normaal geen apple muis gebruiken dan voor apple computer? smiley

Wat zijn we toch weer grappig smiley jullie zouden ook wel zo slim moeten zijn om te begrijpen dat ik windows bedoelde smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Keffe (link):
Bugged (link):
Keffe (link):

Luuko (link):
Kan je normaal geen apple muis gebruiken dan voor apple computer? smiley

Wat zijn we toch weer grappig smiley jullie zouden ook wel zo slim moeten zijn om te begrijpen dat ik windows bedoelde smiley

Nee ik begreep het echt niet meer smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen