Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
August

Offtopic topic #12

Aanbevolen berichten

Larsnl (link):
Ik slaap niet en Obizo di foto is idd van Google maar maak morgen wel een echte foto en je hoedt niet meteen kritiek te leveren levenloze oversexte aftrekkende zakken

Nee, ik ben niet oversext.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik (link):
Shahiem (link):
Freestyle (link):
Google, facebook, twitter, youtube, 9gag, etc, etc, etc liggen er woensdag voor 1 dager uit smileysmiley

toevoeging op 16 januari 2012, 21:33:05:
wikipedia

Nou dan gaan ze op die dag veel bezoekers missen.

Tja, je moet iets over hebben voor een protest.

Dan moet ik Yahoo Of bing gebruiken smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hebben gameservers andere MySQL databases? Op 1 of andere manier kan ik niet connecten met een MySQL server op een gameserver.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Freestyle (link):
Timmie (link):
Freestyle (link):
Google, facebook, twitter, youtube, 9gag, etc, etc, etc liggen er woensdag voor 1 dager uit smileysmiley

toevoeging op 16 januari 2012, 21:33:05:
wikipedia

Waar vindt jij Twitter Facebook Google en Youtube? Ik zie ze niet op de lijst

http://sopastrike.com/on-strike/
ctrl f en dan zoekensmiley

0 zoek resultaten, zouden ze zulke groten vissen niet op de voorpagina zetten inplaats van "Xda-developers" etc?
Zou wel mooi zijn als ze mee deden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Larsnl (link):
Ik slaap niet en Obizo di foto is idd van Google maar maak morgen wel een echte foto en je hoedt niet meteen kritiek te leveren levenloze oversexte aftrekkende zakken

Gaan we nog normale taal gebruiken aub?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robindesign (link):
Larsnl (link):

Gaan we nog normale taal gebruiken aub?

Hadm al gereport. Wilde ik bij zn vorige ook doen, maar die waren ineens weg.smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Freestyle (link):
Als je ctrl f in drukt. En facebook in typt dan staan ze er tussen hoor -.- iets verder kijken dan je neus lang is.

Fan paginas en Twitter accounts ja maar Twitter of Facebook zelf niet of ik ben echt super blind.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Freestyle (link):
Als je ctrl f in drukt. En facebook in typt dan staan ze er tussen hoor -.- iets verder kijken dan je neus lang is.

Klik om de spoiler te openen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Freestyle (link):
Gamedealer (link):
Freestyle (link):

nu blij??

Afbeelding
http://www.imagedump.nl/img829/7690/16knipsel.png

Zo staan ze er allemaal tussen -.-

Ehh, moet je mij niet quoten? Ik had niet gezegd dat ze er niet in stondensmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Freestyle (link):
Daarom een pinokio, wat staat voor een leugenaar smiley

@timmie die staan er ook tussen ja.

Was meer gedoeld op dit:
Quote:
iets verder kijken dan je neus lang is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Freestyle (link):
Gamedealer (link):
Freestyle (link):

nu blij??

Afbeelding
http://www.imagedump.nl/img829/7690/16knipsel.png

Zo staan ze er allemaal tussen -.-

Heel blij, lekker aangebrand zeg, inderdaad twitter had ik inmiddels gevonden. Maar ik denk dat ze niet offline gaan geen enkel pers bericht en het staat niet op de voorpagina maar wel de kleine zoals mojang.

Leugenaar, ik kon ze niet vinden en ik heb nooit gezegd dat ze niet mee zouden doen ik kon ze alleen niet vinden.

Ow en hey, vanaf nu staat er ook google.nl bij dacht zal hem even toevoegen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
En als de wet ook echt door gaat in amerika, zullen sommige miss denken dat het niks uit maakt. Maar amerika heeft best veel macht over europa! Dus er zal dan druk komen waar door er een grotere kans is tot dat ook in nl gebeurt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Freestyle (link):
En als de wet ook echt door gaat in amerika, zullen sommige miss denken dat het niks uit maakt. Maar amerika heeft best veel macht over europa! Dus er zal dan druk komen waar door er een grotere kans is tot dat ook in nl gebeurt!

Ik denk dat Europa er niet mee akkoord gaat een vorig idee van Amerika hebben ze ook al afgeslagen en met de uitspraak van brein vs ziggo / xs4all is europa ook al niet blij.

Dus ik denk dat ze niet zo ver zullen doorslaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen