Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast

[TUT] Apple mac voor windows xp [TUT]

Aanbevolen berichten

Wauw... Mooie tutorial hoor smiley
Ennu, Apple ziet er vind ik lelijk uit, dan heb ik liever mijn vista skin <3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kan iemand even aub zeggen of ik het thema ook nog weer terug kan verandering in gewoon windows vista als ik het niet mooi vind?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Boude:
Kan iemand even aub zeggen of ik het thema ook nog weer terug kan verandering in gewoon windows vista als ik het niet mooi vind?
dat kan toch gewoon in je configuratiescherm? Daar kan je je thema gewoon weer terug zetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zeg alvast niet downloaden voor vista!! Mijn com is naar de klote smiley... Windows verkenner doet het niet meer weet iemand een andere manier om je beruablad te veradneren?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
GVD Ik ben echt genaaid smiley.. Ik kan niet een meer in me documenten smiley.. Kan iemand zeggen hoe ik dit weer kan veranderen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Boude:
GVD Ik ben echt genaaid smiley.. Ik kan niet een meer in me documenten smiley.. Kan iemand zeggen hoe ik dit weer kan veranderen?

Dat is logisch als je heel je systeem aanpast. Lees voortaan dan even op andere foras. Misschien kan je systeemherstel uitvoeren?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb het al uitgevolgend je kunt hem gelukkig weer unstallen.. Alles doet et weer maar ik bij vista doet hij het in iedergeval nietsmiley..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Boude:
Ik zeg alvast niet downloaden voor vista!! Mijn com is naar de klote smiley... Windows verkenner doet het niet meer weet iemand een andere manier om je beruablad te veradneren?
er staat toch alleen voor xp

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Boude:
Ik heb het al uitgevolgend je kunt hem gelukkig weer unstallen.. Alles doet et weer maar ik bij vista doet hij het in iedergeval nietsmiley..
weet ik

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jha dat weet ik maar ik was weer zo dom bezig smiley.. Ik wou kijken of hij het ook deed op vista..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vista gebruikers niet doen. je hele pc gaat naar de klote. als ik dat programma heb ge instaleert staat er pas Only Windows XP. gelukkig heb ik 2 accounts

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nouw probeer nouw maar in je bestande te komen dat lukt niet meer smiley.. Tussen hakasjes ik heb je gewaarschuwd..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen