Lennard 8 Geplaatst 28 maart 2012 Dat is de eerste mug die ik dit jaar heb doodgeslagen Zoals jullie kunnen zien ben ik een goede muggenkiller die de mug effectief doodt zonder muggenbloed (of is het altijd gewoon mensenbloed? ) aan zn handen te krijgen. Hebben jullie al muggen doodgeslagen of zien vliegen? Of ben je al geprikt? Iemand nog tips om van muggen af te komen? Muggenmoordenaars met foto: Lennard - 1 toevoeging op 28 maart 2012, 22:58:15: Ah ik zag er nog een vliegen maar ik miste Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebastiaanh 0 Geplaatst 28 maart 2012 Alleen een wesp vermoord dit jaar. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 28 maart 2012 Die heb ik nog niet gezien Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
joeey 0 Geplaatst 28 maart 2012 1 mug gekilled. ^_^ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
marjolein 0 Geplaatst 28 maart 2012 Ik heb nog geen mug gezien, maar zodra ze komen dan haal ik me ventilator te voorschijn en zet die aan, dan heb je er geen last van want ze houden niet van wind Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
azdin 0 Geplaatst 28 maart 2012 Nog geen enkele mug gezien hiero. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Yorrick 0 Geplaatst 28 maart 2012 Al een paar gespot en vermoord hier. Ze komen nog niet zoemen onder het slapen, gelukkig Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ruben 0 Geplaatst 28 maart 2012 Kom ik weer even op one2xs, zie ik dat Lennard dit soort topics gaat openen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 28 maart 2012 Ruben (link): Kom ik weer even op one2xs, zie ik dat Lennard dit soort topics gaat openen Wat een kwaliteitspost in dit kwaliteitstopic Marjolein (link): Ik heb nog geen mug gezien, maar zodra ze komen dan haal ik me ventilator te voorschijn en zet die aan, dan heb je er geen last van want ze houden niet van wind Haha je waait ze gewoon weer terug je raam uit Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ruben 0 Geplaatst 28 maart 2012 Mooi kut dat ik geen adminrechten meer heb. Een beetje mn zinnetje aanpassen en uit context halen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
kingunit 0 Geplaatst 28 maart 2012 Ruben (link): Mooi kut dat ik geen adminrechten meer heb. Een beetje mn zinnetje aanpassen en uit context halen Dit is gewoon een hint berichtje dat je terug wilt komen. Ik heb tevens nog geen muggen gezien. *klopt 3x op hout. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robindh 1 Geplaatst 29 maart 2012 Ik ben al 4x geprikt. Nog niet echt last van gehad. Maargoed aanval is geopend en er ijn er al 3 dood . Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 29 maart 2012 Robindesign (link): Ik ben al 4x geprikt. Nog niet echt last van gehad. Maargoed aanval is geopend en er ijn er al 3 dood . Je staat als massamoordenaar op #1, congrats maar 4x geprikt vind ik toch wel onder last hebben vallen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 29 maart 2012 Kut muggen Ik geef ze altijd zwemles, er liggen er 2 te verzuipen in de WC, 1 onder de grote kraan in de wasbak, en op mn kamer een hele collectie op mn muur Denk 3 of 4 ofzo.. Dat gezoem is echt dood irritant TIP: Zet licht aan op de gang als je gaat slapen, dan gaan de muggen daar heen die houden van licht, of leg je verse, warme, stinkende, stink-sok in de hoek van je kamer, dan gaan ze allemaal daar heen . Of gewoon keihard als een gek rondslaan met je shirt ofzo of handdoek en hem daarmee meppen . toevoeging op 29 maart 2012, 09:24:27: Die foto van Lennard eh, dat is bèst wel een hele grote mug Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 29 maart 2012 De foto is niet op ware grootte hoor Ik heb m niet meer dus ik kan hem niet opmeten Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 29 maart 2012 Hij ligt op zijn / haar rug, roepend naar hulp (Die voorpootjes) Cool Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 29 maart 2012 Ja hij bewoog nog een beetje, ik wilde eerst een sterfilmpje maken maar dat vond ik ook weer zo wat Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
antonn 0 Geplaatst 29 maart 2012 En waarom die foto er ook juist weer bij...? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robindh 1 Geplaatst 29 maart 2012 Lennard (link): Robindesign (link): Ik ben al 4x geprikt. Nog niet echt last van gehad. Maargoed aanval is geopend en er ijn er al 3 dood . Je staat als massamoordenaar op #1, congrats maar 4x geprikt vind ik toch wel onder last hebben vallen Ja maar heb alleen bultjes ze jeuken nog niet heel erg dat je niet meer normaal kan one2xs-en . Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
bramk 0 Geplaatst 29 maart 2012 egt domme muggen / vliegen hier heb er al zeker 10 muggen dood gedaan en 50 vliegen xo. Dat gebeurd er als je op een boerderij woont Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jurgen 1 Geplaatst 29 maart 2012 Alleen al bij de gedachte om er in de zomer telkens uit te moeten om weer een mug dood te meppen om eindelijk weer te kunnen slapen.. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
janm 0 Geplaatst 29 maart 2012 Lennard (link): Afbeelding He, ik was net aan het eten ja Ik kill ze altijd met de electrice vliegenmepper, en dan mooie killstreaks halen als er veel op mn kamer zitten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jurgen 1 Geplaatst 29 maart 2012 Janm (link): Lennard (link): Afbeelding He, ik was net aan het eten ja Ik kill ze altijd met de electrice vliegenmepper, en dan mooie killstreaks halen als er veel op mn kamer zitten. Die elektrische knetteren altijd zo leuk. Vooral met een grote bromvlieg gaat het hard tekeer, alleen als de vlieg gaat roken, meurt het nogal. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
dweazel 0 Geplaatst 29 maart 2012 Ik heb er inmiddels 3 het leven ontnomen op een waardige manier met een boek Valt nog mee, ben 2 keer gestoken oid Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites