milan 0 Geplaatst 31 maart 2012 Hierbij een TribalWars topic.. Wie speelt het en op welke wereld? Ik speel op wereld 25, mijn naam is DynaSpan en mijn dorp heet Archilles. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebastiaanh 0 Geplaatst 31 maart 2012 Het lijkt me wel leuk, maar ik vind het niet mooi en handig gemaakt, aangezien het allemaal aparte paginas zijn, en de gebouwen niet mooi zijn. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
klaasie 0 Geplaatst 31 maart 2012 Ik speel ook op W25 en mn naam is Wooble 16K punten maar lig niet zo gunstig, op W27 ga ik het beter doen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
milan 0 Geplaatst 31 maart 2012 Klaasie (link): Ik speel ook op W25 en mn naam is Wooble 16K punten maar lig niet zo gunstig, op W27 ga ik het beter doen. In welk continent lig je? Ik ga ook in W27, misschien kunnen we elkaars namen toevoegen zodat we bij elkaar komen te liggen? toevoeging op 31 maart 2012, 12:47:50: Heb je uitgenodigd! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
klaasie 0 Geplaatst 31 maart 2012 Milan (link): Klaasie (link): Ik speel ook op W25 en mn naam is Wooble 16K punten maar lig niet zo gunstig, op W27 ga ik het beter doen. In welk continent lig je? Ik ga ook in W27, misschien kunnen we elkaars namen toevoegen zodat we bij elkaar komen te liggen? toevoeging op 31 maart 2012, 12:47:50: Heb je uitgenodigd! Ik ga dat al met een heel stel vrienden doen dus ik neem je verzoek niet aan, ik kan wel jou uitnodigen als je dat wilt? Op W25 lig ik in C24 maar ben bezig met verhuizen naar C23 omdat daar nog niet veel goede spelers zijn Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
milan 0 Geplaatst 31 maart 2012 Oké ik lig ergens in C66 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
michiel 0 Geplaatst 31 maart 2012 Ik heb het vroeger wel eens gespeeld, ondertussen zijn ze alweer 5 werelden verder zie ik. Ik had op W20 ong 600k punten, maar toen ben ik gestopt omdat het toch wel erg veel werk kostte. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
klaasie 0 Geplaatst 31 maart 2012 Milan (link): Oké ik lig ergens in C66 Ik heb een heel stel vrienden uit mn klas uitgenodigd en ons plan was om met zn alleen een stam te maken zonder anderen bij maar ik zorg wel ff dat jij er ook in komt Heb ook wat mensen uitgenodigd voor later als edelvoer ^^ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
milan 0 Geplaatst 31 maart 2012 Haha is mooi als ik erbij kan Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jiphunter 0 Geplaatst 1 april 2012 Ik ga 27 denk ik ook spelen. Heb een hele lange tijd wereld 9 gespeeld tot ik er uiteindelijk geen zin meer in had. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
caspervm 0 Geplaatst 1 april 2012 Ik ga op W27 met een vriend van me spelen, op Classic zijn we overgenomen. 6 dorpen, 40K punten. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebastiaanh 0 Geplaatst 1 april 2012 Uhm, als ik Tribalwars ga doen, kan ik Grepolis dan nog bijhouden? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
klaasie 0 Geplaatst 1 april 2012 Sebastiaanh (link): Uhm, als ik Tribalwars ga doen, kan ik Grepolis dan nog bijhouden? Ja, wss wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebastiaanh 0 Geplaatst 1 april 2012 Klaasie (link): Sebastiaanh (link): Uhm, als ik Tribalwars ga doen, kan ik Grepolis dan nog bijhouden? Ja, wss wel Kan je me dan inviten voor wereld 27? (: Ik heet Polemos Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebastiaanh 0 Geplaatst 3 april 2012 Hell yeah, im in Zijn er ook boerendorpen op tw? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Jeffreyy 0 Geplaatst 3 april 2012 Sebastiaanh (link): Hell yeah, im in Zijn er ook boerendorpen op tw? Barbarendorpen. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebastiaanh 0 Geplaatst 3 april 2012 Ik lig in C54 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
klaasie 0 Geplaatst 3 april 2012 Sebastiaanh (link): Ik lig in C54 Ik en Milan liggen in C44. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
guillamos 0 Geplaatst 3 april 2012 Ik lig ook in C44 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
klaasie 0 Geplaatst 3 april 2012 Guillamos (link): Ik lig ook in C44 En je zit in mijn stam Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
thomz 0 Geplaatst 13 april 2012 Ik speel enkel op W25, 11k punten. Ik lig erg slecht, haha. Zijn er nog meer mensen die nu nog op w25 spelen ? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
milan 0 Geplaatst 13 april 2012 Ik Klaasie (link): Guillamos (link): Ik lig ook in C44 En je zit in mijn stam Waarom ben je uit de stam? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
thomz 0 Geplaatst 14 april 2012 Milan (link): Ik Hoeveel punten? & welk continent? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
milan 0 Geplaatst 14 april 2012 1.023 punten en C66 Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
thomz 0 Geplaatst 14 april 2012 Oh jammer, ik lich hellemaal aan de andere kant, c24, Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites