bjarnootjuh 0 Geplaatst 9 april 2012 Welkom in het offtopic topic #19! Oudere offtopic topics Nummer 1 Nummer 2 Nummer 3 Nummer 4 Nummer 5 Nummer 6 Nummer 7 Nummer 8 Nummer 9 Nummer 10 Nummer 11 Nummer 12 Nummer 13 Nummer 14 Nummer 15 Nummer 16 Nummer 17 Nummer 18 Regels: Quote: - Probeer niet te dubbelposten (zoals overal) - Promoot hier niet je eigen topics - Stel hier geen uitgebreide vragen die eigenlijk in een apart topic horen - We vinden het leuk dat je er bent, maar elke ochtend "Goedemorgen!", elke middag "Goedemiddag!" en elke avond "Ik ga slapen" zeggen hebben we niet veel aan; post dus gewoon inhoudelijke berichten - Het topic sluit vanzelf na een random aantal reacties (tussen de 4000 en de 5000), het is niet toegestaan om voortijdig een nieuw offtopic-topic te openen. Diegene met de laatste post mag het nieuwe offtopic-topic openen. Veel plezier in het offtopic topic #19! Met vriendelijke groet, Bjarnootjuh Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
joeey 0 Geplaatst 9 april 2012 Wow, nu al een nieuwe? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebastiaanh 0 Geplaatst 9 april 2012 Jouw vorige post sloeg echt nergens op.. Dacht je dat je daardoor grappig bent ofzo? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
mitchels 0 Geplaatst 9 april 2012 Wat is jullie naam op steam? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
poraft 0 Geplaatst 9 april 2012 Eindelijk een keer op de eerste pagina, omnomonom net lekker veel chocola op Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
joeey 0 Geplaatst 9 april 2012 Mitchels (link): Wat is jullie naam op steam? Mijn Steam naam is Serventor. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebastiaanh 0 Geplaatst 9 april 2012 Poraft (link): Eindelijk een keer op de eerste pagina, omnomonom net lekker veel chocola op Ik mag haast geen chocola eten omdat ik er te ziek voor ben. -.- Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
joeey 0 Geplaatst 9 april 2012 Vroeger was het veel gezelliger op one2xs. Sebastiaanh (link): Poraft (link): Eindelijk een keer op de eerste pagina, omnomonom net lekker veel chocola op Ik mag haast geen chocola eten omdat ik er te ziek voor ben. -.- Je had toch bronchits ofzoiets? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
desire 0 Geplaatst 9 april 2012 Haha voor het eerst op de eerste pagina. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robindh 1 Geplaatst 9 april 2012 De links werken nog niet boven? Ik heb nu AOE van stream kan ik nu met de rest spelen? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebastiaanh 0 Geplaatst 9 april 2012 Joeyl (link): Vroeger was het veel gezelliger op one2xs. Sebastiaanh (link): Poraft (link): Eindelijk een keer op de eerste pagina, omnomonom net lekker veel chocola op Ik mag haast geen chocola eten omdat ik er te ziek voor ben. -.- Je had toch bronchits ofzoiets? Inderdaad, tot er een bepaald lid kwam. Had bronchitis ja, maar nu mycoplasma.. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
joeey 0 Geplaatst 9 april 2012 Sebastiaanh (link): Joeyl (link): Vroeger was het veel gezelliger op one2xs. Sebastiaanh (link): Klik om eerdere quotes te tonen Poraft (link): Eindelijk een keer op de eerste pagina, omnomonom net lekker veel chocola op Ik mag haast geen chocola eten omdat ik er te ziek voor ben. -.- Je had toch bronchits ofzoiets? Inderdaad, tot er een bepaald lid kwam. Had bronchitis ja, maar nu mycoplasma.. Wie dan? Heb je 2 ziektes gehad? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 9 april 2012 Lol en daar gaan we weer. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
desire 0 Geplaatst 9 april 2012 Sebastiaanh (link): Joeyl (link): Vroeger was het veel gezelliger op one2xs. Sebastiaanh (link): Klik om eerdere quotes te tonen Poraft (link): Eindelijk een keer op de eerste pagina, omnomonom net lekker veel chocola op Ik mag haast geen chocola eten omdat ik er te ziek voor ben. -.- Je had toch bronchits ofzoiets? Inderdaad, tot er een bepaald lid kwam. Had bronchitis ja, maar nu mycoplasma.. Wat is mycoplasma. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
joeey 0 Geplaatst 9 april 2012 Reinier (link): Wat is AOE? Age of Empires Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jordy 0 Geplaatst 9 april 2012 Waarom nu al een nieuwe? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
joeey 0 Geplaatst 9 april 2012 Desire (link): Sebastiaanh (link): Joeyl (link): Vroeger was het veel gezelliger op one2xs. Klik om eerdere quotes te tonen Sebastiaanh (link): Poraft (link): Eindelijk een keer op de eerste pagina, omnomonom net lekker veel chocola op Ik mag haast geen chocola eten omdat ik er te ziek voor ben. -.- Je had toch bronchits ofzoiets? Inderdaad, tot er een bepaald lid kwam. Had bronchitis ja, maar nu mycoplasma.. Wat is mycoplasma. Googlen kan ook. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebastiaanh 0 Geplaatst 9 april 2012 Joeyl (link): Sebastiaanh (link): Joeyl (link): Vroeger was het veel gezelliger op one2xs. Klik om eerdere quotes te tonen Sebastiaanh (link): Poraft (link): Eindelijk een keer op de eerste pagina, omnomonom net lekker veel chocola op Ik mag haast geen chocola eten omdat ik er te ziek voor ben. -.- Je had toch bronchits ofzoiets? Inderdaad, tot er een bepaald lid kwam. Had bronchitis ja, maar nu mycoplasma.. Wie dan? Heb je 2 ziektes gehad? 1 - Dat zeg ik hier niet voordat ik procenten krijg. ! 2 - Meer geloof ik ;s Desire (link): Sebastiaanh (link): Joeyl (link): Vroeger was het veel gezelliger op one2xs. Klik om eerdere quotes te tonen Sebastiaanh (link): Poraft (link): Eindelijk een keer op de eerste pagina, omnomonom net lekker veel chocola op Ik mag haast geen chocola eten omdat ik er te ziek voor ben. -.- Je had toch bronchits ofzoiets? Inderdaad, tot er een bepaald lid kwam. Had bronchitis ja, maar nu mycoplasma.. Wat is mycoplasma. Een of andere bacterie waar 100 soorten van zijn. :l Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
poraft 0 Geplaatst 9 april 2012 Robindesign (link): De links werken nog niet boven? Ik heb nu AOE van stream kan ik nu met de rest spelen? Dunno maar de AoE op steam is shit. AOE = AoE = Age of Empires Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
joeey 0 Geplaatst 9 april 2012 Jordyz (link): Waarom nu al een nieuwe? Omdat er tegenwoordig meer mensen zijn en zo wordt het een spamboel wordt. Sebastiaanh (link): Joeyl (link): Sebastiaanh (link): Klik om eerdere quotes te tonen Joeyl (link): Vroeger was het veel gezelliger op one2xs. Sebastiaanh (link): Poraft (link): Eindelijk een keer op de eerste pagina, omnomonom net lekker veel chocola op Ik mag haast geen chocola eten omdat ik er te ziek voor ben. -.- Je had toch bronchits ofzoiets? Inderdaad, tot er een bepaald lid kwam. Had bronchitis ja, maar nu mycoplasma.. Wie dan? Heb je 2 ziektes gehad? 1 - Dat zeg ik hier niet voordat ik procenten krijg. ! 2 - Meer geloof ik ;s Desire (link): Sebastiaanh (link): Klik om eerdere quotes te tonen Joeyl (link): Vroeger was het veel gezelliger op one2xs. Sebastiaanh (link): Poraft (link): Eindelijk een keer op de eerste pagina, omnomonom net lekker veel chocola op Ik mag haast geen chocola eten omdat ik er te ziek voor ben. -.- Je had toch bronchits ofzoiets? Inderdaad, tot er een bepaald lid kwam. Had bronchitis ja, maar nu mycoplasma.. Wat is mycoplasma. Een of andere bacterie waar 100 soorten van zijn. :l Zeg op MSN. // Ohja, ik had een nieuwe MSN. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robindh 1 Geplaatst 9 april 2012 Wajoo stream accepteerd moneybookers / Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
bjarnootjuh 0 Geplaatst 9 april 2012 Robindesign (link): De links werken nog niet boven? Ik heb nu AOE van stream kan ik nu met de rest spelen? Werken nu wel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ewan 0 Geplaatst 9 april 2012 Robindesign (link): Wajoo stream accepteerd moneybookers / Het is Steam niet Stream Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites