Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
sanderc

Tijdelijk: GRATIS bannerplaatsen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Je kan nu tijdelijk GRATIS een banner op mijn mini-projectje plaatsen.
Het is een projectje dar vanbuiten bijna af is (alleen nog een paar info paginas) en vanbinnen word er hard aan gewerkt!

Ik zoek nog enkele mensen die nu tijdelijk nog GRATIS mogen adverteren met hun banner:

Eisen:
Rondom de 468x60 banner

Wat wil ik weten:
Banner url
Banner link
Titel

Ik heb het recht om de banner weg te doen wanneer ik wil, dit zal wss zo zijn wanneer ik een adverteerder heb gevonden, en dan duurt tijdelijk nog even.

Waar zal mijn banner te zien zijn?
In deze layout/site: http://mrmitchel.s3.one2xs.com/
Nu is de layout nog lelijk van kleurenschema: Zoals in mijn feedback topic, die zal nog worden aangepast.
De layout/site zal ook later kunnen gekocht worden op DevShare van mij en Bjarn met punten die daar te verdienen zijn, dus je banner zit er (hoogstwaarschijnlijk) dan ook bij. Hij zal dan ook bij het voorbeeld zitten.

(Normaal) Wanneer je de pagina vernieuwd of naar een andere gaat komt er een andere banner;

Er kunnen maximaal 10 Mensen anders zal een banner nooit te zien zijn.

Quote:
Plaatsen vrij: 6

Greetings Sander

NOTE: Je mag ook altijd wel even erbij zeggen welke banner jij ziet, zo weet ik of het wel werkt smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sevvlor (link):
Laat maar dan

Ik zal het even proberen.

Ik heb het geprobeerd, maar dan schiet hij uit het vak. Zal hem wel even proberen te verkleinen.

Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites