Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
aarclay

[show] Je adminpanel

Aanbevolen berichten

Gast
Toch is get wel handing dat je naar een andere pagina gegooid word als de mysql connectie dood is.

Ik heb daar http://www.error.industrialgaming.net/ voor smiley

Anyway, ik heb nu een screen staan van me admin paneel. De helft werkt nog niet helemaal goed. Maar de core functies werken goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
mag ik er nog eentje tonen?

Plaatje
Old skoel.. JongerenPlace....

Inmiddels is deze nu wel errorloos en eindelijk af....
leuke admin, met usergroups-rechtensysteem, toffe useradmin, newsflash mogelijkheid en weet ik veel nog meer. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zal mijn adminpaneel ook even tonen (speciaal voor Rik een screen gemaakt, systeem wordt nog gebruikt. Alleen niet meer voor mywerewolf)

Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heb er geen toegang meer op, maar ik had het systeem voor Habbolive gemaakt waar ze al vanaf het begin tot nu op draaien. Heb alleen een screenshot van PHPMyadmin haha
[knip]

//sjoerdedit: Het is dus niet de bedoeling hier allemaal gegevens van je leden te gaan plaatsen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dasaque (link):
Heb er geen toegang meer op, maar ik had het systeem voor Habbolive gemaakt waar ze al vanaf het begin tot nu op draaien. Heb alleen een screenshot van PHPMyadmin haha

Lijkt mij eerder PHPMenno en ihabbo met mix erdoor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dasaque (link):
Zoa

Leuk datje gegevens openbaar maakt...?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nickjexx (link):
Dasaque (link):

Idd wij kunnen nu allemaal e-mails zien en IPs volgens mij mag je dat niet zomaar open baar maken. Want nu klopt de privancy niet meer die staat op habbolive zelf ik denk dat je dus even de afbeelding moet verwijderen smiley

PRIVACY
Zodra de gebruiker zich registreert hebben wij toegang tot zijn gebruikersnaam, emailadres en eventueel zijn Habbo gebruikersnaam. De gebruikers zijn opvraaggegevens en wachtwoord zijn veilig gecodeerd en kunnen niet gezien worden door andere personen.

Dit staat in de algemene voorwaarden op habbolive.nl

verwijzing: http://www.habbolive.nl/page/home/algemenevoorwaarden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sharpfmm (link):
Nickjexx (link):
Dasaque (link):

Idd wij kunnen nu allemaal e-mails zien en IPs volgens mij mag je dat niet zomaar open baar maken. Want nu klopt de privancy niet meer die staat op habbolive zelf ik denk dat je dus even de afbeelding moet verwijderen smiley

PRIVACY
Zodra de gebruiker zich registreert hebben wij toegang tot zijn gebruikersnaam, emailadres en eventueel zijn Habbo gebruikersnaam. De gebruikers zijn opvraaggegevens en wachtwoord zijn veilig gecodeerd en kunnen niet gezien worden door andere personen.

Dit staat in de algemene voorwaarden op habbolive.nl

verwijzing: http://www.habbolive.nl/page/home/algemenevoorwaarden

Dan spreken ze zichzelf tegen, niet waar?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dasaque (link):

Waarom heeft het plaatje "hack"? en fijn dat je iedereens wachtwoord erop zet.. md5 is zo makkelijk te achterhalen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
August (link):
Dasaque (link):

Waarom heeft het plaatje "hack"? en fijn dat je iedereens wachtwoord erop zet.. md5 is zo makkelijk te achterhalen...

Succes om een deel van die hash te kraken, je hebt niet eens de hele hash smiley.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik had voor hun een heel systeem gemaakt, toen hebben ze me eruit gekikt dus toen had ik het daarna gehackt via een makkelijk exploit omdat ze een stukje er bij hadden gescript maar dat was niet beveiligt. smiley

Het is geen PHPMenno, het was het ihabbo systeem wat ik heb gemaakt wat later HabboDev werd.d

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jullie hebben allemaal een erg uitgebreid adminpaneel zie ik.

Hebben jullie ook op de desbetreffende pagina, dat als je ingelogd bent als admin, je een link krijgt voor de admin-functies?

Ik heb bijvoorbeeld bij mijn gastenboekberichten, als ik ben ingelogd als admin krijg ik een pennetje en een kruisje voor wijzigen en verwijderen.

Als ik op onze pagina sponsors ben, hetzelfde met wijzigen/verwijderen en onderaan de pagina staat een link met sponsors toevoegen.

Zo kan ik alles regelen vanaf de pagina waar ik op dat moment iets aan wil wijzigen, en hoef ik niet alles vanuit één centrale pagina te doen smiley

Overigens is een adminpaneel natuurlijk wel handig voor zaken als statistieken en dergelijke te bekijken, maar voor overige functies vind ik zoiets fijner. Daarbij is het bij mijn website niet echt nodig om zon uitgebreid admin-paneel te hebben aangezien we niet zoveel functies hebben op de website van mijn carnavalsvereniging smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dasaque (link):
Ik had voor hun een heel systeem gemaakt, toen hebben ze me eruit gekikt dus toen had ik het daarna gehackt via een makkelijk exploit omdat ze een stukje er bij hadden gescript maar dat was niet beveiligt. smiley

Het is geen PHPMenno, het was het ihabbo systeem wat ik heb gemaakt wat later HabboDev werd.d

Als je nou gewoon juridische stappen had ondernomen...
Voor zulke zaken kan digitale huisvrede breuk ten laste kunnen worden gelegd...

Ik zeg het maar eventjes hoor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aarclay (link):
Dasaque (link):

Als je nou gewoon juridische stappen had ondernomen...
Voor zulke zaken kan digitale huisvrede breuk ten laste kunnen worden gelegd...

Ik zeg het maar eventjes hoor.

Ze doen hun best maar smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Frozenflame (link):
Zal mijn adminpaneel ook even tonen (speciaal voor Rik een screen gemaakt, systeem wordt nog gebruikt. Alleen niet meer voor mywerewolf)

Afbeelding

Aah nice. Er zijn wel wat dingetjes bij gekomen zie ik ^^

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Kjeld (link):
Jullie hebben allemaal een erg uitgebreid adminpaneel zie ik.

Hebben jullie ook op de desbetreffende pagina, dat als je ingelogd bent als admin, je een link krijgt voor de admin-functies?

Ik heb bijvoorbeeld bij mijn gastenboekberichten, als ik ben ingelogd als admin krijg ik een pennetje en een kruisje voor wijzigen en verwijderen.

Als ik op onze pagina sponsors ben, hetzelfde met wijzigen/verwijderen en onderaan de pagina staat een link met sponsors toevoegen.

Zo kan ik alles regelen vanaf de pagina waar ik op dat moment iets aan wil wijzigen, en hoef ik niet alles vanuit één centrale pagina te doen smiley

Overigens is een adminpaneel natuurlijk wel handig voor zaken als statistieken en dergelijke te bekijken, maar voor overige functies vind ik zoiets fijner. Daarbij is het bij mijn website niet echt nodig om zon uitgebreid admin-paneel te hebben aangezien we niet zoveel functies hebben op de website van mijn carnavalsvereniging smiley

Ik heb dat alleen op het forum, ik krijg daar een aantal Functies te zien.

Vroeger had ik ook lid bewerken op de pagina van het desbetreffende lid maar dat is niet meer zo.

voor nieuws berichten moet ik echt naar de amin pagina.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
De admin van Treinenweb (en dus mijn CMS) zit volledig in het adminpaneel. In de frontend (waar de gebruiker tegenaan kijkt) is geen spoor van een beheer-mogelijkheid te vinden.

Daarentegen in de admin van mijn verouderde en doodbloedende JongerenPlace zit het meeste beheer in het adminpaneel. Enkele crew-mogelijkheden zoals Aangetekende berichten, en gebruikersnotities zitten gewoon in de frontend verwerkt. smiley
Sterker zelfs, de aangetekende berichten zijn eigenlijk gewoon een onderdeel van mijn PM-systeem... smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben bezig met het opbouwen van mn CMS.
Ik post vanmiddag layout van admin paneel wel (Ook al kan het nog niks en is het nog enkel psd)

toevoeging op 14 mei 2012, 18:01:22:
Plaatje

Zo gaat mijn admin paneel er ongeveer uitzien, rate 1/10 a.u.b.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jponsen (link):
Ik ben bezig met het opbouwen van mn CMS.
Ik post vanmiddag layout van admin paneel wel (Ook al kan het nog niks en is het nog enkel psd)

toevoeging op 14 mei 2012, 18:01:22:
Afbeelding

Zo gaat mijn admin paneel er ongeveer uitzien, rate 1/10 a.u.b.

Nice smiley Zeker als je bij menu links een accordeonmenu (jQuery) neemt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hij wordt waarschijnlijk helemaal via jquery, omdat ik me CMS misschien ga verkopen, en ook voor klanten ga gebruiken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen