Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Rik

Veel gehashde rows!

Aanbevolen berichten

tot nu toe hebben ik alleen a-z, aa-zz, aaa-zzz, aaaa-zzzz, aaaaaa-zzzzzz en Rik heeft aaaaa-zzzzz.
We hebben dus geen A-Z en 0-9. Mijn database word dus 309391030 hashes groot (zonder die van Rik, want dan zou het 321272406 hashes worden). Maar Rik kwam er dus gisteren(?) achter dat we eigenlijk een fout hebben gemaakt smiley Want a is voor md5 niet hetzelfde als A

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja daarom, dus als je toch bezig bent kun je de hoofdletters ook wel meepakken, alleen wordt je database dan nog veel groter omdat je ook een paar kleine- en een paar hoofdletters in één woord kunt hebben zegmaar. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard:
Ja daarom, dus als je toch bezig bent kun je de hoofdletters ook wel meepakken, alleen wordt je database dan nog veel groter omdat je ook een paar kleine- en een paar hoofdletters in één woord kunt hebben zegmaar. smiley
Als ik een grotere HDD heb laat ik mijn pc dat nog wel een keer doen. Nu heb ik er de ruimte (en de zin) niet voor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Stel dat je 40 bytes per woord rekent dan zit je bij 1 t/m 8 karakters (A-Z, a-z, 0-9) al aan bijna aan de 10.000 terabyte, dus je kunt sowieso niet alles indexeren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maarja, het is ook meer iets wat ik gewoon keertje leuk vond om te doen, na de md5 te hebben geindexed eventjes een search-ding maken, dumpen en verkeupe die zooi.

Valt het ook op dat altijd als ik een topic open, het topic lekker veel paginas krijgt (goh wat ben ik toch een spammert)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik:
Maarja, het is ook meer iets wat ik gewoon keertje leuk vond om te doen, na de md5 te hebben geindexed eventjes een search-ding maken, dumpen en verkeupe die zooi.
Lekker geld verdienen smiley
Rik:
goh wat ben ik toch een spammert
Ja, inderdaad

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Joepie... 0.1 smiley

Ik denk dat ze daarvoor echt niet weggaan hoor =]

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ze acces hebben tot de datamap -> zipje met data van mysql
Als ze dat niet hebben -> dump van de tabel.

Die inzippen, en dan laten downloaden =]

Dan mogen ze er mee doen wat ze willen (doorverkopen enzovoorts)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard:
Even tussendoor, maar hoe gaan jullie die 1080 GB (?) aan data oversturen naar de koper? smiley
smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
IIG denk ik dat we niet onder de 3 / 4 punten akkoord zullen gaan, en zeker niet als je de extra 80GB van luuk (pchooligan) erbij wilt krijgen :-P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
we hebben even overlegd. 3.5 punten voor de database van Rik en 20 punten voor die van mij

Erik:
Die 80GB hoef ik dan niet. smiley
80 GB is het totaal. De database van Rik is ongeveer 10 GB (met index) en die van mij wordt ongeveer 70 GB (zonder index)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat is een richtbod, het is niet zeker of we daar uberhaubt wel mee akkoord gaan he. Maar onder dat bod doen we zeker niets =]

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jullie denken dat iemand liever 20 punten betaalt dan een nachtje zijn pc aan laat staan om zelf die hashes te coderen? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard:
Jullie denken dat iemand liever 20 punten betaalt dan een nachtje zijn pc aan laat staan om zelf die hashes te coderen? smiley

4 nachtjes smiley

En ja, dat bespaard weer een heleboel moeite he.. =]
En als je geen interesse hebt en het zelf wil doen: Ik houd je niet tegen, ga je gang =]

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen