Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
robertt

Van 4 plaatjes 1 maken (zelfde maat)

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben bezig met me nieuwe website, ik probeer nu een script maken die van 4 plaatjes 1 maakt van die maat. Ik heb al even op google kekeken en werd en niet veel wijzer van. Dit zijn alleen van tekst -> img lama zegen.

Het plaatje (bijv): http://i.ytimg.com/vi/ucCja7ZjuHY/0.jpg. Hier wil ik dat hij 4 plaatjes bij elkaar plak en dan kan je via img hight en wight wel bij werken.

Ik wil er een function van maken of in een class doen.. (Imgloader(code1,code2,code3,code4) iets in die richting)

Ik hoor graag als het mogelijk zo ja hoe je hoef geen heel script voor te schrijven moet er zelf ook wat aan doen smiley

Bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Google wat op PHP image libary, en op image scripts op PHPHlp, daar heb ik ook van geleerd.

Als je het zo wilt:

IMG1IMG2
IMG3IMG4

dan moet je kijken of 1 groter is als 2 enz, en zoja moet er nog kleine rand rond 2 enz.. Word groot en ingewikkeld script lijkt me, je moet goed zijn in wiskunde smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites