sanderc 0 Geplaatst 9 juni 2012 Jordyvc (link): Reinier (link): Jordyvc (link): Veel wind hier.. toevoeging op 9 juni 2012, 13:12:19: Het lijkt als iemand iets wat van PHP kan dat hij zich begint stoer te voelen Ja ik ben nu een spange boy Ik heb het niet over jou Wie dan? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jordyvc 0 Geplaatst 9 juni 2012 Sanderc (link): Jordyvc (link): Reinier (link): Klik om eerdere quotes te tonen Jordyvc (link): Veel wind hier.. toevoeging op 9 juni 2012, 13:12:19: Het lijkt als iemand iets wat van PHP kan dat hij zich begint stoer te voelen Ja ik ben nu een spange boy Ik heb het niet over jou Wie dan? Iemand op one2xs Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 9 juni 2012 Jordyvc (link): Sanderc (link): Jordyvc (link): Klik om eerdere quotes te tonen Reinier (link): Jordyvc (link): Veel wind hier.. toevoeging op 9 juni 2012, 13:12:19: Het lijkt als iemand iets wat van PHP kan dat hij zich begint stoer te voelen Ja ik ben nu een spange boy Ik heb het niet over jou Wie dan? Iemand op one2xs Wie? ;) Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sanderc 0 Geplaatst 9 juni 2012 Oow, Okey Ik ga subiet broeken kopen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites