Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
aarclay

Het cookie-verbod - Wat doe jij?

Aanbevolen berichten

Is deze wet ook in Belgie? Want heb daarjuist een video gezien, en daar hadden ze het alleen over Nederland?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hij geldt enkel voor Nederland, maar ALLE websites ter wereld moeten er officieel aan voldoen, dus ook een of andere website uit Japan over hamsters waar toevallig een Nederlander komt... smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Hij geldt enkel voor Nederland, maar ALLE websites ter wereld moeten er officieel aan voldoen, dus ook een of andere website uit Japan over hamsters waar toevallig een Nederlander komt... smiley

Dat heeft Nederland toch niet over hen te zeggen...?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nouja, ik denk niet dat er echt een probleem van word gemaakt als je het niet hebt. Tenzij je met zon zielige mierenneuker te maken krijgt die op de fiets naar het werk gaat met zijn schoudertas achterop en werkt van 9 tot 5.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Reinier (link):
Nouja, ik denk niet dat er echt een probleem van word gemaakt als je het niet hebt. Tenzij je met zon zielige mierenneuker te maken krijgt die op de fiets naar het werk gaat met zijn schoudertas achterop en werkt van 9 tot 5.

Een ambtenaar smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Haha smiley ja kleine sites hebben er het komende jaar sowieso geen last van lijkt me.
Ik maak me ook niet echt zorgen tot er nog tig grote sites zijn die niks gedaan hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sevvlor (link):
Reinier (link):

Een ambtenaar smiley

Precies smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Fass (link):
Op de fiets? hahaha naïeveling

Auto met chauffeur net zoals die top man van de belasting dienst

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Sevvlor (link):
Fass (link):

Ahum?
Mark Rutte gaat ook met de fiets naar catshuis enzo? D:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ohja cookieverbod. Gewoon afwachten totdat je een opmerking krijgt, dan aanpassen.

// en erbij zetten "er kunnen cookies worden opgeslagen"

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Xjessex (link):
Sevvlor (link):
Fass (link):

Ahum?
Mark Rutte gaat ook met de fiets naar catshuis enzo? D:

Ik heb het over de belasting dienst,dat is niet Mark trutje.

Anyway, ik wacht de Opta wel af, de wet is zo gaar als een brootje, typish iets wat er te snel door gestampt is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Het is hetzelfde soort smiley
Dan hebben we het over dat soort mensen die als ze hun kaak verrekken tijdens het gapen het opgeven als werkongeval en de rest van de week thuis blijven om vooral geen belastingaangiften te doen smiley.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik weet niet eens hoe ik dat zou moeten doen... zon melding maken. Als er nu een standaard script ergens stond waarmee ik een soort MOOI pop-up schermpje zou kunnen maken die cookies kan blokkeren of toestaan.....

Het liefst zon schermpje waarbij de achtergrond dimt en er heel subtiel zon mooi wit schermpje met tekst voor komt te staan.

Iemand ideeën?

(trouwens, nu ik dit bericht probeer te plaatsen en ik druk op voorbeeld zie ik precies dat schermpje wat ik bedoel)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Precies, zorgen dat je alleen met het eerste bezoek een lightbox krijgt en kan accepteren of weigeren. Bij akkoord krijg je het niet meer te zien, bij weigering word je gewoon terug gestuurd.

Is er iemand die dat kan maken? Kunnen One2xs leden het gebruiken en het is niet zo heel moeilijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Reinier (link):
Precies, zorgen dat je alleen met het eerste bezoek een lightbox krijgt en kan accepteren of weigeren. Bij akkoord krijg je het niet meer te zien, bij weigering word je gewoon terug gestuurd.

Is er iemand die dat kan maken? Kunnen One2xs leden het gebruiken en het is niet zo heel moeilijk.

Ik zal wel is kijken om het te maken met de code voor iedereen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je hoeft niet perse een weiger knop te maken. Als je ene lightbox hebt kan je er namelijk ook gewoon voor zorgen dat niemand de pagina kan bekijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen