patricka 0 Geplaatst 31 juli 2012 http://www.ondertussen.nl/digitaal/schokkend-hoesje-voor-iphone Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
perry 0 Geplaatst 31 juli 2012 Patricka (link): http://www.ondertussen.nl/digitaal/schokkend-hoesje-voor-iphone Geniaal. Alleen is 650.000 wel wat veel Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
kingunit 0 Geplaatst 31 juli 2012 Robindesign (link): Oekraine is echt armoedig ze hebben niet eens breedbeeld TV. Nu moet ik Feyenoord op zijn vierkant kut scherm kijken. Hebben ze wel, jij zit gewoon in zn goedkoop hotel. _ Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 31 juli 2012 Patricka (link): Iemand nog goedkope Apple dingetjes nodig uit een faillissement? https://www.bva-auctions.com/auction/lot/5877?paginator.pageSize=25&paginator.pageNumber=1&paginator.sortName=number&paginator.sortOrder=Ascending Omg zo goedkoop Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
shahiem 0 Geplaatst 31 juli 2012 Kingunit (link): Robindesign (link): Oekraine is echt armoedig ze hebben niet eens breedbeeld TV. Nu moet ik Feyenoord op zijn vierkant kut scherm kijken. Hebben ze wel, jij zit gewoon in zn goedkoop hotel. _ Inderdaad, ze hoeven niet perse armoedig te zijn omdat ze geen breedbeeld hebben. Misschien als je meer geld zou leggen, dan zou je dat wel hebben gehad. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
patricka 0 Geplaatst 31 juli 2012 Kingunit (link): Robindesign (link): Oekraine is echt armoedig ze hebben niet eens breedbeeld TV. Nu moet ik Feyenoord op zijn vierkant kut scherm kijken. Hebben ze wel, jij zit gewoon in zn goedkoop hotel. _ Dude, ik zit in mijn woonkamer met een breedbeeld tv, maar die gasten in Oekraïne zenden het uit op een 4:3 scherm Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robindh 1 Geplaatst 31 juli 2012 Kingunit (link): Robindesign (link): Oekraine is echt armoedig ze hebben niet eens breedbeeld TV. Nu moet ik Feyenoord op zijn vierkant kut scherm kijken. Hebben ze wel, jij zit gewoon in zn goedkoop hotel. _ Zit gewoon in Nederland voor me eigen breedbeeldTV? toevoeging op 31 juli 2012, 21:35:11: Heb nu allemaal random outlook mails aangemaakt Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
kingunit 0 Geplaatst 31 juli 2012 Het feit dat het dan op een 4:3 scherm word uitgezonden, hoeft nog niet te zeggen dat ze geen breedbeeld hebben. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robindh 1 Geplaatst 31 juli 2012 Kingunit (link): Het feit dat het dan op een 4:3 scherm word uitgezonden, hoeft nog niet te zeggen dat ze geen breedbeeld hebben. Waarom zenden ze het dan uit op 4:3. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
kingunit 0 Geplaatst 31 juli 2012 Robindesign (link): Kingunit (link): Het feit dat het dan op een 4:3 scherm word uitgezonden, hoeft nog niet te zeggen dat ze geen breedbeeld hebben. Waarom zenden ze het dan uit op 4:3. Misschien hebben ze geen betere camera in dat stadion / voetbal veld? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
robindh 1 Geplaatst 31 juli 2012 Kingunit (link): Robindesign (link): Kingunit (link): Het feit dat het dan op een 4:3 scherm word uitgezonden, hoeft nog niet te zeggen dat ze geen breedbeeld hebben. Waarom zenden ze het dan uit op 4:3. Misschien hebben ze geen betere camera in dat stadion / voetbal veld? Hadden ze 1 maand geleden ook? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Yorrick 0 Geplaatst 31 juli 2012 Sebastiaanh (link): Net nog even bij Fanorg langs geweest, god wat ligt die er ziek bij.. toevoeging op 31 juli 2012, 21:15:57: Was wel gezellig hea Nee want je lag de hele tijd te slapen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sanderc 0 Geplaatst 31 juli 2012 Robindesign (link): Kingunit (link): Robindesign (link): Oekraine is echt armoedig ze hebben niet eens breedbeeld TV. Nu moet ik Feyenoord op zijn vierkant kut scherm kijken. Hebben ze wel, jij zit gewoon in zn goedkoop hotel. _ Zit gewoon in Nederland voor me eigen breedbeeldTV? toevoeging op 31 juli 2012, 21:35:11: Heb nu allemaal random outlook mails aangemaakt Welke? Ik heb de twee uit mijn onderschrift. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
perry 0 Geplaatst 31 juli 2012 Fanorg (link): Sebastiaanh (link): Net nog even bij Fanorg langs geweest, god wat ligt die er ziek bij.. toevoeging op 31 juli 2012, 21:15:57: Was wel gezellig hea Nee want je lag de hele tijd te slapen Hahahahaha, prutser Sebastiaan Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sanderc 0 Geplaatst 31 juli 2012 Jullie spreken preces heel de tijd met elkaar af? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebastiaanh 0 Geplaatst 31 juli 2012 Fanorg (link): Sebastiaanh (link): Net nog even bij Fanorg langs geweest, god wat ligt die er ziek bij.. toevoeging op 31 juli 2012, 21:15:57: Was wel gezellig hea Nee want je lag de hele tijd te slapen Ja in het logeerbed. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
perry 0 Geplaatst 31 juli 2012 Sebastiaanh (link): Fanorg (link): Sebastiaanh (link): Net nog even bij Fanorg langs geweest, god wat ligt die er ziek bij.. toevoeging op 31 juli 2012, 21:15:57: Was wel gezellig hea Nee want je lag de hele tijd te slapen Ja in het logeerbed. Oh niet bij Fanorg in bed? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 31 juli 2012 ( is fanorg een jonge of meisje ) Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebastiaanh 0 Geplaatst 31 juli 2012 Jellerth (link): ( is fanorg een jonge of meisje ) Shemale. toevoeging op 31 juli 2012, 21:50:55: Gamedealer (link): Sebastiaanh (link): Fanorg (link): Klik om eerdere quotes te tonen Sebastiaanh (link): Net nog even bij Fanorg langs geweest, god wat ligt die er ziek bij.. toevoeging op 31 juli 2012, 21:15:57: Was wel gezellig hea Nee want je lag de hele tijd te slapen Ja in het logeerbed. Oh niet bij Fanorg in bed? Nee haar lul zat in de weg. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 31 juli 2012 Sebastiaanh (link): Jellerth (link): ( is fanorg een jonge of meisje ) Shemale. toevoeging op 31 juli 2012, 21:50:55: Gamedealer (link): Sebastiaanh (link): Klik om eerdere quotes te tonen Fanorg (link): Sebastiaanh (link): Net nog even bij Fanorg langs geweest, god wat ligt die er ziek bij.. toevoeging op 31 juli 2012, 21:15:57: Was wel gezellig hea Nee want je lag de hele tijd te slapen Ja in het logeerbed. Oh niet bij Fanorg in bed? Nee haar lul zat in de weg. Dus een meisje met een lul ...... Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ewan 0 Geplaatst 31 juli 2012 Jellerth (link): Sebastiaanh (link): Jellerth (link): ( is fanorg een jonge of meisje ) Shemale. toevoeging op 31 juli 2012, 21:50:55: Gamedealer (link): Klik om eerdere quotes te tonen Sebastiaanh (link): Fanorg (link): Sebastiaanh (link): Net nog even bij Fanorg langs geweest, god wat ligt die er ziek bij.. toevoeging op 31 juli 2012, 21:15:57: Was wel gezellig hea Nee want je lag de hele tijd te slapen Ja in het logeerbed. Oh niet bij Fanorg in bed? Nee haar lul zat in de weg. Dus een meisje met een lul ...... Zo kan je het ook noemen ja Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebastiaanh 0 Geplaatst 31 juli 2012 Ja ze is toch een shemale, denk na.. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 31 juli 2012 Een jonge dus... Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sebastiaanh 0 Geplaatst 31 juli 2012 Nee, een meisje met een lul. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jelle 0 Geplaatst 31 juli 2012 Sebastiaanh (link): Nee, een meisje met een lul. Omg dude Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites