Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
aarclay

Het Wat heb jij vandaag geprogrammeerd? topic

Aanbevolen berichten

Op enkele andere forums loopt een soortgelijk topic , en op one2xs ontbrak zoiets nog. Gezien het grote deel van de ONE2XSers de tijd achter hun computer doorbrengen en vaak dus ook dingen programmeren, leek het mij leuk om er een topic aan te wijden.

In dit topic is het daarom leuk om te vertellen wat je vandaag aan het ontwikkelen bent.

Laat ik maar eens aftrappen:

vandaag heb ik mijn oude site eens voorzien van een captcha, om spambotjes te weren, Zelf even een deftige (mooi configureerbare) captcha in een uurtje in elkaar gedraaid en wat oude functies uit mijn site gestript die al stuk waren.

En jullie?

Als je niks hebt geprogrammeerd, zeg dan niks in dit topic, over en weer slowchatten is ook niet de bedoeling.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Een Paypal Systeem voor mijn komende website waar je dingen kan kopen
Zoals Yotutube views - twitter follwers - Google+ etc smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Een stukje Backend wat gebruikersnamen checkt op hun beschikbaarheid, ook wat aanpassingen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
een galgje oplosser, maar ik heb nog niet echt een goeie volledige woorden database. Hij staat al wel online.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb een leven en zit niet een groot deel van mijn tijd achter de computer smiley !!!

Ik heb vandaag nog eens mijn simpel kop of munt script verbeterd, alleen niet opgeslagen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sanderc (link):
Ik heb een leven en zit niet een groot deel van mijn tijd achter de computer smiley !!!
Oja alleen mensen zonder leven kunnen programmeren natuurlijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sanderc (link):

Ik werk achter mijn computer, dus zit er het grootste deel van de dag achter.smiley
Maar dan heb ik geen leven?smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Patricka (link):
Sanderc (link):

Ik werk achter mijn computer, dus zit er het grootste deel van de dag achter.smiley

Je hebt mensen die geld verdienen achter hun computer en Sander smiley

Maar ik ben bezig met het fixen van bugs op mijn GTSTFan forum en de site zelf. Want over een paar dagen ga ik het op de site plaatsen smiley

toevoeging op 22 augustus 2012, 17:40:16:
Fanorg (link):
Kleine lekjes in mn sites opgelost smiley
Hoop er na het werken nog meer te vinden

Waarom hoop je dat? smiley Ik van dat juist niet leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Sanderc (link):

Quote:
Gezien het grote deel van de ONE2XSers de tijd achter hun computer doorbrengen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sanderc (link):
Lennard (link):
Sanderc (link):

Quote:
Gezien het grote deel van de ONE2XSers de tijd achter hun computer doorbrengen

Of dat je nu buiten voetbalt of binnen achter/voor je pc zit, je hebt nog steeds een leven anders was je er niet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sanderc (link):

Ik heb vandaag nog eens mijn simpel kop of munt script verbeterd, alleen niet opgeslagen...
Zegt de man met 100% activiteit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gaan we weer ontopic smiley?
Shahiem (link):
Patricka (link):
Sanderc (link):

Je hebt mensen die geld verdienen achter hun computer en Sander smiley

Maar ik ben bezig met het fixen van bugs op mijn GTSTFan forum en de site zelf. Want over een paar dagen ga ik het op de site plaatsen smiley

toevoeging op 22 augustus 2012, 17:40:16:
Fanorg (link):
Kleine lekjes in mn sites opgelost smiley
Hoop er na het werken nog meer te vinden

Waarom hoop je dat? smiley Ik van dat juist niet leuk

Tsja, het liefst hoop ik dat er geen zijn, maar als ze er zijn wil ik er natuurlijk zo snel mogenijk achter komen smiley!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Fass (link):
Sanderc (link):

Zegt de man met 100% activiteit.

Zegt de man (of vrouw smiley) die niet weet hoe je het kan krijgen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sanderc (link):

ja denk jij iedereen die script is nolive, echt zielig, terwijl jij 100% activiteit hebt, en hier om tutorials zat te schooien.

Misschien willen mensen, zoals ik, daar hun beroep van maken, dan is er niets beter dan op jongere leeftijd te beginnen daarmee..En ookal zit ik veel achter mijn pc, ik doe meer alsjij buitensmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jvdw (link):
Sanderc (link):

ja denk jij iedereen die script is nolive, echt zielig, terwijl jij 100% activiteit hebt, en hier om tutorials zat te schooien.

Misschien willen mensen, zoals ik, daar hun beroep van maken, dan is er niets beter dan op jongere leeftijd te beginnen daarmee..En ookal zit ik veel achter mijn pc, ik doe meer alsjij buitensmiley

Vooral die 100% zegt een hoop,

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Bash (link):
Ik heb teksten geprogrammeerd smiley

DAFUQ

ik heb stukkie code geprobeerd aan te passen. I failed miserably

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...