aarclay 3 Geplaatst 22 augustus 2012 Op enkele andere forums loopt een soortgelijk topic , en op one2xs ontbrak zoiets nog. Gezien het grote deel van de ONE2XSers de tijd achter hun computer doorbrengen en vaak dus ook dingen programmeren, leek het mij leuk om er een topic aan te wijden. In dit topic is het daarom leuk om te vertellen wat je vandaag aan het ontwikkelen bent. Laat ik maar eens aftrappen: vandaag heb ik mijn oude site eens voorzien van een captcha, om spambotjes te weren, Zelf even een deftige (mooi configureerbare) captcha in een uurtje in elkaar gedraaid en wat oude functies uit mijn site gestript die al stuk waren. En jullie? Als je niks hebt geprogrammeerd, zeg dan niks in dit topic, over en weer slowchatten is ook niet de bedoeling. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
roeltjuh 0 Geplaatst 22 augustus 2012 Nog niets, ik ga straks weer verder met de website voor xpromo. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jordyvc 0 Geplaatst 22 augustus 2012 Azdinnn (link): nothing Voor dit is dat nu ook weer niet bedoeld denk ik.. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jakkercol 0 Geplaatst 22 augustus 2012 Een Paypal Systeem voor mijn komende website waar je dingen kan kopen Zoals Yotutube views - twitter follwers - Google+ etc Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jvdw 0 Geplaatst 22 augustus 2012 telt, coderen etc ook, dan ben ik vandaag bezig geweest mijn layout te coderen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 22 augustus 2012 Een stukje Backend wat gebruikersnamen checkt op hun beschikbaarheid, ook wat aanpassingen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
rogier 0 Geplaatst 22 augustus 2012 een galgje oplosser, maar ik heb nog niet echt een goeie volledige woorden database. Hij staat al wel online. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sanderc 0 Geplaatst 22 augustus 2012 Ik heb een leven en zit niet een groot deel van mijn tijd achter de computer !!! Ik heb vandaag nog eens mijn simpel kop of munt script verbeterd, alleen niet opgeslagen... Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Lennard 8 Geplaatst 22 augustus 2012 Sanderc (link): Ik heb een leven en zit niet een groot deel van mijn tijd achter de computer !!! Oja alleen mensen zonder leven kunnen programmeren natuurlijk. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Yorrick 0 Geplaatst 22 augustus 2012 Kleine lekjes in mn sites opgelost Hoop er na het werken nog meer te vinden Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
patricka 0 Geplaatst 22 augustus 2012 Sanderc (link): Ik heb een leven en zit niet een groot deel van mijn tijd achter de computer !!! Ik werk achter mijn computer, dus zit er het grootste deel van de dag achter. Maar dan heb ik geen leven? Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
shahiem 0 Geplaatst 22 augustus 2012 Patricka (link): Sanderc (link): Ik heb een leven en zit niet een groot deel van mijn tijd achter de computer !!! Ik werk achter mijn computer, dus zit er het grootste deel van de dag achter. Maar dan heb ik geen leven? Je hebt mensen die geld verdienen achter hun computer en Sander Maar ik ben bezig met het fixen van bugs op mijn GTSTFan forum en de site zelf. Want over een paar dagen ga ik het op de site plaatsen toevoeging op 22 augustus 2012, 17:40:16: Fanorg (link): Kleine lekjes in mn sites opgelost Hoop er na het werken nog meer te vinden Waarom hoop je dat? Ik van dat juist niet leuk Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sanderc 0 Geplaatst 22 augustus 2012 Lennard (link): Sanderc (link): Ik heb een leven en zit niet een groot deel van mijn tijd achter de computer !!! Oja alleen mensen zonder leven kunnen programmeren natuurlijk. Quote: Gezien het grote deel van de ONE2XSers de tijd achter hun computer doorbrengen Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
ewan 0 Geplaatst 22 augustus 2012 Sanderc (link): Lennard (link): Sanderc (link): Ik heb een leven en zit niet een groot deel van mijn tijd achter de computer !!! Oja alleen mensen zonder leven kunnen programmeren natuurlijk. Quote: Gezien het grote deel van de ONE2XSers de tijd achter hun computer doorbrengen Of dat je nu buiten voetbalt of binnen achter/voor je pc zit, je hebt nog steeds een leven anders was je er niet Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
fass 0 Geplaatst 22 augustus 2012 Sanderc (link): Ik heb een leven en zit niet een groot deel van mijn tijd achter de computer !!! Ik heb vandaag nog eens mijn simpel kop of munt script verbeterd, alleen niet opgeslagen... Zegt de man met 100% activiteit. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Yorrick 0 Geplaatst 22 augustus 2012 Gaan we weer ontopic ? Shahiem (link): Patricka (link): Sanderc (link): Ik heb een leven en zit niet een groot deel van mijn tijd achter de computer !!! Ik werk achter mijn computer, dus zit er het grootste deel van de dag achter. Maar dan heb ik geen leven? Je hebt mensen die geld verdienen achter hun computer en Sander Maar ik ben bezig met het fixen van bugs op mijn GTSTFan forum en de site zelf. Want over een paar dagen ga ik het op de site plaatsen toevoeging op 22 augustus 2012, 17:40:16: Fanorg (link): Kleine lekjes in mn sites opgelost Hoop er na het werken nog meer te vinden Waarom hoop je dat? Ik van dat juist niet leuk Tsja, het liefst hoop ik dat er geen zijn, maar als ze er zijn wil ik er natuurlijk zo snel mogenijk achter komen ! Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
sanderc 0 Geplaatst 22 augustus 2012 Fass (link): Sanderc (link): Ik heb een leven en zit niet een groot deel van mijn tijd achter de computer !!! Ik heb vandaag nog eens mijn simpel kop of munt script verbeterd, alleen niet opgeslagen... Zegt de man met 100% activiteit. Zegt de man (of vrouw ) die niet weet hoe je het kan krijgen... Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
alemaalte 0 Geplaatst 22 augustus 2012 Ik heb een color detection van canvas ding geprogrammeerd. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
bramk 0 Geplaatst 22 augustus 2012 Gewoon wat geknutseld met python en nu ga ik ook wat proberen met C. Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
shahiem 0 Geplaatst 22 augustus 2012 Nieuwe functie gemaakt waarmee je polls kan toevoegen in je topic (bij nieuwe topic maken) Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
jvdw 0 Geplaatst 22 augustus 2012 Sanderc (link): Ik heb een leven en zit niet een groot deel van mijn tijd achter de computer !!! Ik heb vandaag nog eens mijn simpel kop of munt script verbeterd, alleen niet opgeslagen... ja denk jij iedereen die script is nolive, echt zielig, terwijl jij 100% activiteit hebt, en hier om tutorials zat te schooien. Misschien willen mensen, zoals ik, daar hun beroep van maken, dan is er niets beter dan op jongere leeftijd te beginnen daarmee..En ookal zit ik veel achter mijn pc, ik doe meer alsjij buiten Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
rogier 0 Geplaatst 22 augustus 2012 Jvdw (link): Sanderc (link): Ik heb een leven en zit niet een groot deel van mijn tijd achter de computer !!! Ik heb vandaag nog eens mijn simpel kop of munt script verbeterd, alleen niet opgeslagen... ja denk jij iedereen die script is nolive, echt zielig, terwijl jij 100% activiteit hebt, en hier om tutorials zat te schooien. Misschien willen mensen, zoals ik, daar hun beroep van maken, dan is er niets beter dan op jongere leeftijd te beginnen daarmee..En ookal zit ik veel achter mijn pc, ik doe meer alsjij buiten Vooral die 100% zegt een hoop, Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 22 augustus 2012 Ik heb teksten geprogrammeerd Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites
Gast Geplaatst 22 augustus 2012 Bash (link): Ik heb teksten geprogrammeerd DAFUQ ik heb stukkie code geprobeerd aan te passen. I failed miserably Deel dit bericht Link naar bericht Delen op andere sites