Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
aarclay

Het Wat heb jij vandaag geprogrammeerd? topic

Aanbevolen berichten

Vandaag enkele bugs opgelost en enkele nieuwe functies gemaakt op mijn website, nu ff Facebook API klaarmaken en dan kan ik posten uit me admin paneel smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bugjes pletten (op dierendag ja, haha smiley ) in de Treinenweb backend. Er zijn een paar tooltjes die nooit naar behoren gewerkt hebben die ik toch eens werkend moet krijgen.smiley

En verder nog wachten op wat informatie voor een site van een klant, zodat die straks ook online kan gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Beetje doorgewerkt aan mijn IRC bot smiley
Heeft eindelijk rank herkenning en baseert je bot toegangsrechten daarop.

Ik release em wel eens als die helemaal done is smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
En nu ben ik aan het sleutelen aan mijn stations-sync script van Treinenweb, die alle stations met de NS vergelijkt en vervolgens updated, indien nodig....

Wel een tof script. Scheelt me bij elke nieuwe dienstregeling weer een hoop uitzoekwerk om nieuwe stations + coordinaten + afkortingen op te zoeken... smiley

Hij gaat nu ook aliassen herkennen, dus zowel s-hertegenbosch als Den Bosch zal hij kennen, en Maliebaan en Spoormuseum en nog vele anderen. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bump smiley
Ik heb net een programmaatje gemaakt dat wisselt tussen rood, groen en blauw met een framerate van 2500 fps. Ik kreeg er ongeveer hoofdpijn van smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Luukvdo (link):
Bump smiley
Ik heb net een programmaatje gemaakt dat wisselt tussen rood, groen en blauw met een framerate van 2500 fps. Ik kreeg er ongeveer hoofdpijn van smiley

Je weet dat je scherm meestal maar 50-60mhz is, right? smiley

Ik heb wat zitten werken aan mijn js-framework.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Alemaalte (link):
Luukvdo (link):
Bump smiley

Ja, ik weet dat je het verschil vanaf 60 fps niet meer ziet. Maar het ziet er baas uit om te zien dat je programma op 2500 fps draait smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Alemaalte (link):
Luukvdo (link):
Bump smiley

Hz he smiley

Volgensmij zie je een soort mengeling van kleuren als je ze op 2500Hz afspeelt? Of zou je juist maar één bepaalde kleur zien?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
vandaag weer eens ge-CSSt. Ik had wel behoefte aan een beter design voor het menu in Treinenweb, dus ik heb maar hier en daar wat display:blocks gebruikt..

Plaatje
Een mooie verbetering met nu. Nu nog even een betere kleur kiezen voor de mouseover en de margins nog aanpassen met iets van 10px boven en onder. Ook wil ik het menu beter positioneren onder het menuitem..

Nog wat te tweaken dus. smiley
neemt niet weg dat ik van de winter de hele layout weer een overhaul ga geven, maar zit nog te brainstormen over de nieuwe layout.

(staat nog in de dev-trunk smiley)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
En vandaag ben ik nog niet uitgedevved. Moet nog een bug in mijn stationsimporter (systeem wat alle informatie over stations bij de NS API ophaalt en in mijn site verwerkt) vinden die niet goed met aliassen-station (Den Bosch, s Hertogenbosch) kan omgaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
En dan kom ik met mijn simpel informatica projectje waar we net html leren en ik net een klein beetje php heb geleerd met GET smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nielsie (link):
Vandaag beetje gewerkt gekloot aan mn MC mod
Atm meer om me java skilss te verhogen

Verder bezig met badumtss.nl (Dikke verveling ofzosmiley)

Wat is dat nou weer? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nielsie (link):
Vandaag beetje gewerkt gekloot aan mn MC mod
Atm meer om me java skilss te verhogen

Verder bezig met badumtss.nl (Dikke verveling ofzosmiley)

Bedankt, ik gebruik hem nu al smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb net mijn systeem voor paypal-winnen volledig ingebouwd, nu nog extra dingen erbij scripten zodat hij online kan..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rogier (link):
Heb vandaag in C++ het 3 doors problem bewezen. (dat raadsel).

Hoe wil je dat met een computer bewijzen? Of heb je een script geschreven dat willekeurig wel en niet wisselt? (Dus empirisch, ikzelf heb het alleen al eens wiskundig bewezen)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vandaag bezig geweest met mijn spel, ben er nu al 6 maanden mee bezig ofzo. Ik heb alleen nog geen goede sprites dus ziet er super shit uitsmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen