Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
aarclay

Het Wat heb jij vandaag geprogrammeerd? topic

Aanbevolen berichten

Poraft (link):
Vandaag bezig geweest met mijn spel, ben er nu al 6 maanden mee bezig ofzo. Ik heb alleen nog geen goede sprites dus ziet er super shit uitsmiley

Wat voor spel?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Shahiem (link):
Poraft (link):
Vandaag bezig geweest met mijn spel, ben er nu al 6 maanden mee bezig ofzo. Ik heb alleen nog geen goede sprites dus ziet er super shit uitsmiley

Wat voor spel?

2d shooter/platformer.
Het vetste is dat ik het spel op schoolcomputers kan draaiensmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Poraft (link):
Shahiem (link):
Poraft (link):

Wat voor spel?

2d shooter/platformer.
Het vetste is dat ik het spel op schoolcomputers kan draaiensmiley

Oeh al een preview?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb een klein testje gemaakt voor een xbox-spel. Werkte best redelijk, dus als ik wat minder bezig ben met school ga ik daar aan werken.

Ik wilde nog aan een geheim project werken, maar dat kon niet want mijn internet is nu zo poep als het maar zijn kan. Dus FTP gaat het niet worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik (link):
Ik heb een klein testje gemaakt voor een xbox-spel. Werkte best redelijk, dus als ik wat minder bezig ben met school ga ik daar aan werken

Cool, XNA/C#? Maar om het op je xbx te spelen moet je toch dokken(licentie kopen)?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Poraft (link):
Rik (link):
Ik heb een klein testje gemaakt voor een xbox-spel. Werkte best redelijk, dus als ik wat minder bezig ben met school ga ik daar aan werken

Cool, XNA/C#? Maar om het op je xbx te spelen moet je toch dokken(licentie kopen)?

Mjah. xbox spel is het ook meer. Ik run het op mijn laptop, maar speel het met xbox controllers.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik (link):
Poraft (link):
Rik (link):

Mjah. xbox spel is het ook meer. Ik run het op mijn laptop, maar speel het met xbox controllers.

Das wel cool, ik ga dat ook (misschien) in mijn game stoppen. Maar ik heb alleen draadloze controllerssmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Poraft (link):
Rik (link):
Poraft (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Das wel cool, ik ga dat ook (misschien) in mijn game stoppen. Maar ik heb alleen draadloze controllerssmiley

Mijne zijn ook allemaal draadloos. Dat is juist fijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Poraft (link):
Heb je dan zon wireless receiver? Die heb ik namelijk gister besteltsmiley

Jep. Ik heb er vandaag nog mee gestreamed smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vandaag na een druk weekend weer eens aan de slag voor treinenweb. Er staan nog tientallen (vrijwel grote) issues open die ik nog eens moet fixxen. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bezig met ndat.nl
Zal niet veel speciaals worden naast een opslag en redirect systeem smiley (Eigen gebruik)

Vergeten:

Tot een uurtje geleden gewerkt aan me minecraft MOD (MCP / Forge updaten naar 1.4.2 (& de mod zelf ook))
Had alleen iets verkeerd gedaan waardoor ik textures kwijt ben smiley
Gelukkig waren die nog niet heel speciaal

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Voor mijn CMS heb ik iets tofs afgebouwd:

De mobiele templateset. Deze laat gebruikers met een mobiele device doorsturen naar een aparte templateset. Ook indien het geval er een speciale URL die ervoor is ingesteld opgeroepen wordt (www.website.mobi ofzo). En er is ook een linkje om de normale site te forceren, als je niet van mobiele sites houdt...

Mja, erg tof, en straks op Treinenweb e.d te zien. Alleen Smarty lijkt nog ergens te buggen m.b.t. caching....
Ga ik morgen nog eens uitzoeken wat hij nou mis doet?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Ik heb vandaag mijn replay systeem afgemaakt, je kan op comments reageren. Soort van quote.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vandaag heb ik maar eens analoog geprogrammeerd...

Met de LEGO een race-circuit gemaakt met een haven-politie erbij smiley
Waarom? Nou, omdat ik vandaag op mijn neefje moest passen smiley

Nostalgie van 14 jaar geleden smileysmileysmileysmiley

Verder nog een beetje digitaal bezig geweest met een importscript...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Deze week One2xs desktop FTW smiley

En vandaag informatica website die nu af is c:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gisteren de XNA game die via C# met NXT communiceert afgemaakt en gepresenteerd aan leraren en ouders. Uiteindelijk zijn we eerste geworden in de categorie games

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen