Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
aarclay

Het Wat heb jij vandaag geprogrammeerd? topic

Aanbevolen berichten

Shahiem (link):
Lennard (link):
Shahiem (link):
Mollie api ingebouwd voor Paypal en Ideal. Werkt nog niet helemaal, maar begin is er.
wel de nieuwe API toch zeker?


Ja, denk het wel. Gebruik de versie die nu op Github is.
Nice dan, dat is inderdaad de nieuwste. smiley

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Shahiem (link):
Lennard (link):
Klik om eerdere quotes te tonen
wel de nieuwe API toch zeker?


Ja, denk het wel. Gebruik de versie die nu op Github is.
Nice dan, dat is inderdaad de nieuwste. smiley


Okie. Alleen vraag ik mij wel af. Controleer jij een payment of die is betaald op de success pagina of op een andere manier? Want er zijn soms wel mensen die vergeten om naar die pagina toe te gaan.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Shahiem (link):
Lennard (link):
Shahiem (link):
Klik om eerdere quotes te tonen


Ja, denk het wel. Gebruik de versie die nu op Github is.
Nice dan, dat is inderdaad de nieuwste. smiley


Okie. Alleen vraag ik mij wel af. Controleer jij een payment of die is betaald op de success pagina of op een andere manier? Want er zijn soms wel mensen die vergeten om naar die pagina toe te gaan.
Mn huidige implementatie loopt via de oude apis.

Je moet indd zorgen dat je daar niet van afhankelijk bent. Mollie kan een bepaalde pagina aanroepen als de betaling is voltooid (via een webhook), en die moet je de betaling laten afhandelen. Je kunt de gebruiker naar een bepaalde pagina terug laten keren en daar een melding laten zien of de betaling is verwerkt e.d., maar de verwerking zelf kun je het beste via zon webhook doen. Je weet dan zeker dat het ook goed gaat als de user dus niet die pagina bezoekt.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Codeblok:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
function power(x, y) {
var r = x;
while(y > 1) {
r*=x;
y--;
}
return r;
}
console.log(power(2, 8)); // 256

Ik ben nog wat aan het bedenken voor de vierkantswortel.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Kitnkiller (link):
Codeblok:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
function power(x, y) {
var r = x;
while(y > 1) {
r*=x;
y--;
}
return r;
}
console.log(power(2, 8));

Ik ben nog wat aan het bedenken voor de vierkantswortel.


Wat doet r*=x dan? smiley

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Stef (link):
Kitnkiller (link):
Codeblok:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
function power(x, y) {
var r = x;
while(y > 1) {
r*=x;
y--;
}
return r;
}
console.log(power(2, 8));

Ik ben nog wat aan het bedenken voor de vierkantswortel.


Wat doet r*=x dan? smiley


r=r*x;

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Kitnkiller (link):
Stef (link):
Kitnkiller (link):
Codeblok:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
function power(x, y) {
var r = x;
while(y > 1) {
r*=x;
y--;
}
return r;
}
console.log(power(2, 8));

Ik ben nog wat aan het bedenken voor de vierkantswortel.


Wat doet r*=x dan? smiley


r=r*x;


Oh hij doet dus machten uitrekenen tot y op 0 staat? smiley

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Shahiem (link):
Lennard (link):
Klik om eerdere quotes te tonen
Nice dan, dat is inderdaad de nieuwste. smiley


Okie. Alleen vraag ik mij wel af. Controleer jij een payment of die is betaald op de success pagina of op een andere manier? Want er zijn soms wel mensen die vergeten om naar die pagina toe te gaan.
Mn huidige implementatie loopt via de oude apis.

Je moet indd zorgen dat je daar niet van afhankelijk bent. Mollie kan een bepaalde pagina aanroepen als de betaling is voltooid (via een webhook), en die moet je de betaling laten afhandelen. Je kunt de gebruiker naar een bepaalde pagina terug laten keren en daar een melding laten zien of de betaling is verwerkt e.d., maar de verwerking zelf kun je het beste via zon webhook doen. Je weet dan zeker dat het ook goed gaat als de user dus niet die pagina bezoekt.


Thanks, ik ga dat doen smiley

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Stef (link):
Kitnkiller (link):
Stef (link):
Klik om eerdere quotes te tonen


Wat doet r*=x dan? smiley


r=r*x;


Oh hij doet dus machten uitrekenen tot y op 0 staat? smiley


Tot 1

Codeblok:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
function power(x, y) {
var r = x;
while(y > 1) {
r*=x;
y--;
}
return r;
}

function sqrt(x) {
var r = power(10, (x+).length)/3;
while((r-0.1)*(r-0.1)>x) {
r-=0.1;
}
while((r-0.0001)*(r-0.0001)>x) {
r-=0.0001;
}
while((r-0.0000001)*(r-0.0000001)>x) {
r-=0.0000001;
}
while((r-0.0000000001)*(r-0.0000000001)>x) {
r-=0.0000000001;
}
while((r-0.0000000000001)*(r-0.0000000000001)>x) {
r-=0.0000000000001;
}
while((r-0.0000000000000001)*(r-0.0000000000000001)>x) {
r-=0.0000000000000001;
}
return r;
}
console.log(power(2, 8), sqrt(16)); // 256 4

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Kitnkiller (link):
Stef (link):
Kitnkiller (link):
Klik om eerdere quotes te tonen


r=r*x;


Oh hij doet dus machten uitrekenen tot y op 0 staat? smiley


Tot 1

Codeblok:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
function power(x, y) {
var r = x;
while(y > 1) {
r*=x;
y--;
}
return r;
}

function sqrt(x) {
var r = power(10, (x+).length)/3;
while((r-0.1)*(r-0.1)>x) {
r-=0.1;
}
while((r-0.0001)*(r-0.0001)>x) {
r-=0.0001;
}
while((r-0.0000001)*(r-0.0000001)>x) {
r-=0.0000001;
}
while((r-0.0000000001)*(r-0.0000000001)>x) {
r-=0.0000000001;
}
while((r-0.0000000000001)*(r-0.0000000000001)>x) {
r-=0.0000000000001;
}
while((r-0.0000000000000001)*(r-0.0000000000000001)>x) {
r-=0.0000000000000001;
}
return r;
}
console.log(power(2, 8), sqrt(16)); // 256 4


je kunt ook gewoon doen:
Codeblok:
1
2
3
4
5
6
function sqrt(x)
{

    return power(x, .5);
    
}


alleen moet je dan ook nog zorgen dat je power() werkt bij y-waarden die kleiner zijn dan 1. smiley

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Sinds eergisteren mijn 1 jaar oude Minecraft systeem weer aan het opknappen om er daarna verder aan te werken om mijn PHP en Mysql terug op te frissen zodat ik verder kan aan het project.
Heb vandaag vooral er veel buggs uitgehaald, database ordelijker gemaakt. Creditsysteem toegevoegd smiley

Het zit zo dat de mensen op de site hun Minecraft naam moeten nemen en via dat haalt het hun head van hun minecraft skin op en geeft het het weer op de site;
Plaatje

Heb verder de hoofdjes ook nog verwerkt in het controlepaneel smiley

Klik om de spoiler te openen


Heb deze avond een bugje ontdekt in het banner systeem, maar dat is dan weer voor morgen

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Kitnkiller (link):
Stef (link):
Klik om eerdere quotes te tonen


Oh hij doet dus machten uitrekenen tot y op 0 staat? smiley


Tot 1

Codeblok:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
function power(x, y) {
var r = x;
while(y > 1) {
r*=x;
y--;
}
return r;
}

function sqrt(x) {
var r = power(10, (x+).length)/3;
while((r-0.1)*(r-0.1)>x) {
r-=0.1;
}
while((r-0.0001)*(r-0.0001)>x) {
r-=0.0001;
}
while((r-0.0000001)*(r-0.0000001)>x) {
r-=0.0000001;
}
while((r-0.0000000001)*(r-0.0000000001)>x) {
r-=0.0000000001;
}
while((r-0.0000000000001)*(r-0.0000000000001)>x) {
r-=0.0000000000001;
}
while((r-0.0000000000000001)*(r-0.0000000000000001)>x) {
r-=0.0000000000000001;
}
return r;
}
console.log(power(2, 8), sqrt(16)); // 256 4


je kunt ook gewoon doen:
Codeblok:
1
2
3
4
5
6
function sqrt(x)
{

    return power(x, .5);
    
}


alleen moet je dan ook nog zorgen dat je power() werkt bij y-waarden die kleiner zijn dan 1. smiley


En groter dan 1 die niet geheel zijn. Gewoon ervoor zorgen dat hij werkt bij gebroken getallen.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Jessee (link):
Wtf wiskunde smiley


Wiskunde smiley
En natuurkunde smileysmiley

Ik zeg btw niet dat ik er goed in ben smiley

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Stef (link):
Jessee (link):
Wtf wiskunde smiley


Wiskunde smiley
En natuurkunde smileysmiley

Ik zeg btw niet dat ik er goed in ben smiley


Wiskunde is wel leuk smiley
Natuurkunde ook, maar ben er fcking slecht in smiley

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Het ziet er super tof uit enzo maar ook ingewikkeld. En veel verder dan stelling va pytagoras ofzo heb ik nooit geleerd smiley

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Jessee (link):
Wtf wiskunde smiley


yes ben niet de enigesmiley

smiley

weet wel dat power(2, 8) 2*2*2*2*2*2*2*2 doet en sqrt(16) geeft 4 want 4*4 is 16 maar hoe je dat berekend idksmiley

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Dylan (link):
Weet niet of iemand Python kan maar kunnen jullie feedback geven?

https://gist.github.com/dazdylz/ad7e77ebf957fd03a4a7

Maakt een backup van mijn usb stick en upload het


toevoeging op 4 mei 2015, 18:39:31:
@Jesse


Zou natuurlijk mooier zijn als je het in classes had opgedeeld, maar is niet meteen nodig lijkt me.

Ik heb niet de volledige code doorgelezen

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
- Bugs opgelost
- Zoom in functie erin gezet bij de afbeeldingen.
Zodat je dit krijgt
Plaatje
Plaatje

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Begonnen aan een bewerk programma voor mijn screenshot programma, staat er wel los van zodat je het eventueel ook voor iets anders kunt gebruiken

Het is trouwens lelijker geworden dan dat ik gehoopt had smiley

Plaatje

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Plaatje

Gewekt aan product variations. Zodat je bijvoorbeeld de prijs en aantal producten kan beïnvloeden per kleur enzo. (Rot werk)

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen  

×
×
  • Nieuwe aanmaken...