Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
aarclay

Het Wat heb jij vandaag geprogrammeerd? topic

Aanbevolen berichten

Gast
Shahiem (link):
In mijn forum zit nu een bug in mijn paginatie smileysmiley

Codeblok:
1
if(empty($pagina) == true || is_numeric($pagina) == false || $pagina < 1){

had ik vergeten, was niet zo erg maar je krijgt wel vage errors als ie leeg is of als iemand -8 of invoert

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik heb met TI Basic code een applicatie geschreven op mn TI-84 plus die vierkantsvergelijkingen oplost en de oplossingen op het scherm weergeeft. Ik wil er ook nog iets bij maken zodat het de grafiek tekent maar ik weet nog niet precies hoe.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Willemmm (link):
ik heb met TI Basic code een applicatie geschreven op mn TI-84 plus die vierkantsvergelijkingen oplost en de oplossingen op het scherm weergeeft. Ik wil er ook nog iets bij maken zodat het de grafiek tekent maar ik weet nog niet precies hoe.

Haha had ik ook een keer gemaakt lol.
Tekenen is niet zo moeilijk btw, je kan door in het prgrm => edit => vars ofzo denk ik en dan kun je een y = opgeven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vandaag bezig geweest met de ombouw van mijn auto-complete (voor de stations op treinenweb) om deze in JSON te laden, i.p.v.een HTML gestructureerd lijstje die door PHP wordt gefabriceerd.

JSON werkt zo veel prettiger... smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben nu bezig om een captcha te maken, want er zitten bots op mijn website die vreemde berichten plaatsen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben bezig geweest om mijn website nog te optimaliseren. Verder heb ik nog aan de opmaak van mijn website gewerkt. Ook heb ik gisteren een kladblok programma in Java geprogrammeerd waarmee je kan openen, opslaan, vervangen en wissen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Shahiem (link):
Ik ben nu bezig om een captcha te maken, want er zitten bots op mijn website die vreemde berichten plaatsen smiley

Heb ik ook pas geleden nog geplaatst. Die botjes worden vrij slim, ze wisten zelfs PMs te versturen op mijn site.... smileysmileysmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nu ben ik bezig met een toffe vervanging van FCKeditor in mijn CMS welke nu CKeditor wordt. Ziet er veel beter uit, en werkt veel toffer. Jammer dat de methods weer anders zijn, en dat je niet alleen een include en instance aan kan passen :/

Fanorg (link):
Een wachtwoord vergeten scriptje smiley
Was ik nog vergeten smiley

Volgende idee dan maar: Een ToDo lijst smiley?
Ik neem aan dat het script wel netjes nieuwe wachtwoorden aanmaakt, die de gebruiker per mail moet bevestigen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik moet morgen maar eens beginnen aan een gegevens (en wachtwoord)-verander script, wel zo toepasselijk smiley
Aarclay (link):
Nu ben ik bezig met een toffe vervanging van FCKeditor in mijn CMS welke nu CKeditor wordt. Ziet er veel beter uit, en werkt veel toffer. Jammer dat de methods weer anders zijn, en dat je niet alleen een include en instance aan kan passen :/

Fanorg (link):
Een wachtwoord vergeten scriptje smiley
Was ik nog vergeten smiley

Volgende idee dan maar: Een ToDo lijst smiley?
Ik neem aan dat het script wel netjes nieuwe wachtwoorden aanmaakt, die de gebruiker per mail moet bevestigen smiley

Maar natuurlijk heb ik dat smiley
ToDo lijst heb ik als commentaar in mn script staan, niet erg handig smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aarclay (link):
Shahiem (link):

Heb ik ook pas geleden nog geplaatst. Die botjes worden vrij slim, ze wisten zelfs PMs te versturen op mijn site.... smileysmileysmiley

Heb nu een goede captcha, maar is het ook handig bij inloggen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Shahiem (link):
Aarclay (link):
Shahiem (link):

Heb nu een goede captcha, maar is het ook handig bij inloggen?

t is wel irritant, je kan het beter doen dat als je 3x een verkeerd wachtwoord hebt ingevoerd, dat je daarna pas een captcha krijgt smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je kan toch gewoon een captcha bij aanmelden doen?

Als je dat doet + beveiliging dat je per IP max 3x in een uur kunt proberen om in te loggen met een fout wachtwoord, dan zit je aardig safe lijkt me.

Captcha bij het inloggen is echt super-irritant, dat zou ik niet doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vandaag maar eens beginnen met een (internationale) plaatjes upload site. Nog één? Ja nog één. Ik vind namelijk dat er geen enkele goede is en deze krijgt goede Android support, en ook Ubuntu support. Dit laatste is uniek, en het lijkt me best handig. Maar ik ga eerst maar eens een begin maken met de web client, want ik begin helemaal vanaf nul zonder dingen gemaakt door anderen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...