Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast One2xs

DDoS naar webserver 1

Aanbevolen berichten

Gast One2xs
Beste leden,

Op dit moment is er een DDoS gaande naar webserver 1, waarop besloten is het IP van die server te blackholen, zodat andere klanten op hetzelfde netwerk er geen last van ondervinden.

Het is onbekend hoelang dit duurt. Als er updates dan zal je die in dit topic kunnen vinden, maar de server is nu dus in ieder geval onbereikbaar.

Groet,
Lennard
one2xs

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Triest, die mensen die het stoer vinden websites / servers voor de lol aan te vallen..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Xjessex (link):
Triest, die mensen die het stoer vinden websites / servers voor de lol aan te vallen..

Hoeft niet perse een server te zijn, kan ook voor 1 website bedoeld zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ja ik weet het ik vind echt kapot zielig

toevoeging op 23 augustus 2012, 14:00:07:
ik had trouwens zijn dat hier door mijn domeinen niet werken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het lijkt erop dat de boel nog wel even offline blijft. Mensen die hun site graag weer online willen hebben die kunnen overgezet worden naar server 2 of 3, maar let wel op dar je daar een nieuwere PHP versie hebt. Je kan een ticket maken als je wil dat ik je overzet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bjarnootjuh (link):
Misschien als Lennard het IP weet die de DDoS uitvoert moet je aangifte doen.

Meestal zijn het 100de misschien wel 1000e geïnfecteerde computers van onschuldige mensen.
Dus meestal is de DDoSer veilig en is zijn IP nergens herkenbaar, dus blokkeren of aangeven blijft lastig

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het IP van de DDoSer is bij mij bekend. Ik kan hem aan Lennard geven zodat hij verder onderzoek kan starten en eventueel aangifte kan doen.

Kan Lennard mooie schadevergoeding claimen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Bjarnootjuh (link):
Het IP van de DDoSer is bij mij bekend. Ik kan hem aan Lennard geven zodat hij verder onderzoek kan starten en eventueel aangifte kan doen.

Als hij onder zijn eigen IP een attack uitvoert is hij nog dommer dan dom.
Meestal is het een Botnet en is het IP van de persoon er achter niet te vinden.

Bij een script kiddie nietsmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sevvlor (link):
Bjarnootjuh (link):

Als hij onder zijn eigen IP een attack uitvoert is hij nog dommer dan dom.
Meestal is het een Botnet en is het IP van de persoon er achter niet te vinden.

Bij een script kiddie nietsmiley

Nee, IP achterhaalt via zijn Skype naam. Dat kan ook tegenwoordig smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Habbostrand (link):
Dan ben je zelf ook gek als je iemand gaat vertellen dat jij een aanval hebt uitgevoerd smiley

Dat trots van sommige (jonge kinderen) of groeperingen.

Een aanslag op eisen is ongeveer het zelfde, je gaat je er stoer door voelen. Daar door praat die persoon er over op Skype.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sevvlor (link):
Habbostrand (link):
Dan ben je zelf ook gek als je iemand gaat vertellen dat jij een aanval hebt uitgevoerd smiley

Een aanslag op eisen is ongeveer het zelfde, je gaat je er stoer door voelen. Daar door praat die persoon er over op Skype.

Blegh.. Hoe kan je hier nou trots op zijn. Stoer vind ik het niet hoor. Je brengt jezelf alleen maar in de problemen.. En dat begrijpen ze op dat moment niet door al dat adrenaline dat door hun bloed stroomt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Habbostrand (link):
Sevvlor (link):
Habbostrand (link):

Blegh.. Hoe kan je hier nou trots op zijn. Stoer vind ik het niet hoor. Je brengt jezelf alleen maar in de problemen.. En dat begrijpen ze op dat moment niet door al dat adrenaline dat door hun bloed stroomt.

Precies smiley

En stel je kan het gewoon echt niet laten, doe het dan 1 min... Dan weten we ook wel dat je daar toe in staat bent. Daar kan ik nog mee leven, al hoewel je het gewoon beter niet kunt doen natuurlijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wouterr (link):
Was het nog gelukt om alles onder CloudFlare te zetten? Volgens mij niet x)

Bij hun is dat $200 per maand ofzo.. Dan heb ik het voor alle functies he.. Spammers, Hackers UTP-Flooders etc.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard: maken jullie al gebruik van ipv6 addressen?
Want ik hoorde dat je in sommige gevallen de herkomst van de Ddos sneller kan achter halen. En dat je er betere stappen tegen kan nemen. Door bepaalde websites aftesluiten (en niet de hele server)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen