Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast One2xs

(be)SPAARtember, bespaar je gek!

Aanbevolen berichten

Antonn (link):
Rik (link):
Is het weer niet goed? smiley

Nou ik ben Belg smiley

toevoeging op 2 september 2012, 11:40:01:
En als je dan toch bezig bent, ik wil anders ook wel .com domein smiley

En je zit op een nederlandse site smiley

Als je in een winkel staat en korting krijgt op Frikadellebroodjes ga je toch ook niet lopen roepen "Waar blijft de korting op de chipszakken?!"

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Omg, is er dan eens korting op de .nl domein,
willen anderen dan weer meer korting op anderen.

Ik vind dit heel smiley van one2xs voor deze actie. alleen jammr dat ik de punten niet heb ;p

Maar langs de andere kant ben ik geschroken van die reacties..
Zoals altijd en overal willen anderen dan weer meer dan wat ze krijgen.

Ps, Leuke actie one2xs! smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik (link):

Ik wil binnenkort ook nog een .be domein bestellen smiley Dus ik vind het eigenlijk wel een goed idee.
Aan een .nl heb ik niks smiley

Maar ja, leuke actie! smiley Zeker voor nieuwe leden, dan kunnen die nog sneller een domeinnaam bestellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jesse (link):
Rik (link):

Ik wil binnenkort ook nog een .be domein bestellen smiley Dus ik vind het eigenlijk wel een goed idee.

Maar ja, leuke actie! smiley Zeker voor nieuwe leden, dan kunnen die nog sneller een domeinnaam bestellen.

Ja, maar als mensen steeds gaan zeuren bij acties is dat voor Lennard natuurlijk ook niet echt goede motivatie. Lennard steek tijd, moeite en ook geld in deze acties, om voor leden producten gunstiger te maken en leden extra punten te laten verdienen, en dan krijgen we meteen reacties dat dingen weer niet goed zijn. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik (link):
Jesse (link):
Rik (link):

Ja, maar als mensen steeds gaan zeuren bij acties is dat voor Lennard natuurlijk ook niet echt goede motivatie. Lennard steek tijd, moeite en ook geld in deze acties, om voor leden producten gunstiger te maken en leden extra punten te laten verdienen, en dan krijgen we meteen reacties dat dingen weer niet goed zijn. smiley

ik vind het goed hoor smiley ik ga er vandaag of morgen 1 kopen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hmmm... Gelukkig heb ik nog tot morgen te tijd om een keuze te maken. smiley

Timbox (link):
Stelletje gieren, stop met zeuren en geniet!

Gieren hebben niks met gierigheid te maken... smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
@Lennard: Top! smiley

Voor de rest: Zit niet zo te zeuren, Lennard had dit ook niet kunnen doen, dan had hij per domeinnaam nog meer verdient ook!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rik (link):
Jesse (link):
Rik (link):

Het is wel goed, alleen willen we meer smiley

Als je A geeft moet je ook B geven, zo gaat dat toch? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
@Rik Prijsverlagingen zijn altijd mooi natuurlijk! Denk dat er zeker mensen zijn die er erg blij mee zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
heee , net een domein besteld en een bericht gekregen dat het goed gekeurd is. binnen hoelang krijg ik een mail met men account gegevens ? en krijg ik dit via mail of via bericht op one2xs ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Timievz (link):
heee , net een domein besteld en een bericht gekregen dat het goed gekeurd is. binnen hoelang krijg ik een mail met men account gegevens ? en krijg ik dit via mail of via bericht op one2xs ?

Maximum 3 dagen zou ik zeggen. En je domein heeft geen gegevens.

toevoeging op 2 september 2012, 18:47:49:
._. Marjolein

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Antonn (link):
Maximum 3 dagen zou ik zeggen.
3 dagen?
Domeinnamen worden binnen 60 seconden geregistreerd nadat je ze besteld hebt, tenzij er wat fout is gegaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Antonn (link):
Maximum 3 dagen zou ik zeggen.
3 dagen?
Domeinnamen worden binnen 60 seconden geregistreerd nadat je ze besteld hebt, tenzij er wat fout is gegaan.

60 seconden valt binnen een maximum van 3 dagen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen