Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast One2xs

(be)SPAARtember, word internationaal!

Aanbevolen berichten

Gast One2xs
Nee, niet wij... maar jij!
Vanaf vandaag gaan de .eu domeinnamen namelijk in de uitverkoop.
Maar je bepaalt zélf hoeveel ze goedkoper worden...

Ze zijn namelijk normaal 10,6 punten, maar ze worden elke dag goedkoper. Totdat de actie stopt natuurlijk. Als je een domeinnaam wil zul je dus zelf moeten gokken: gaat de actie tot vandaag, of worden ze morgen nóg goedkoper?

We beginnen op 6 punten, en elke dag gaat er 0,5 punt vanaf. Dus vandaag kost een .eu domeinnaam 6 punten, morgen 5,5, overmorgen 5, daarna 4,5... enzovoorts! Maar je weet natuurlijk niet wanneer de actie stopt....
Gok verstandig. smiley

Kleine letters: de actie geldt enkel voor nieuwe domeinnamen en verhuizingen (verhuizingen moeten in een ticket gemeld worden). Voor verlengingen betaal je het oude tarief van 10,6 punten. Let op: houderwijzigingen van een .eu zijn even duur als een nieuwe registratie tegen de oude prijs, zorg dus dat je de domeinnaam direct op het goede adres e.d. zet!

Succes smiley Bestellen doe je hier.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nicknl (link):
Verschillen de prijzen dan zo erg als vroeger?
Afbeelding

Lennard (link):
ACTIE!
Last, but not least… in maart zijn de .eu domeinnamen 2,99 punten! Het is nog niet bekend tot wanneer de actie loopt, dus wees op tijd. Wacht nog even met bestellen tot de prijs in het systeem is aangepast.
(de kleine lettertjes: de actie loopt vanaf het moment dat de prijs in het systeem is aangepast; de actie is niet van toepassing op verleningen of verhuizingen, enkel op nieuwe registraties; de actie geldt voor maximaal 50 domeinen per lid; de actieprijs geldt enkel voor het eerste jaar; het aantal domeinen wat via deze actie geregistreerd kan worden is beperkt, dus wees op tijd; de actie loopt tot het moment dat de maand maart 2010 voorbij is, of tot de limiet bereikt is; one2xs houdt zich het recht voor bepaalde bestellingen van domeinen te annuleren als de actie voorbij is maar dit nog niet is gemeld op de website van one2xs)

Dat was ook een actie toen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Lennard (link):
Nicknl (link):
Verschillen de prijzen dan zo erg als vroeger?
Afbeelding

Lennard (link):
ACTIE!
Last, but not least… in maart zijn de .eu domeinnamen 2,99 punten! Het is nog niet bekend tot wanneer de actie loopt, dus wees op tijd. Wacht nog even met bestellen tot de prijs in het systeem is aangepast.
(de kleine lettertjes: de actie loopt vanaf het moment dat de prijs in het systeem is aangepast; de actie is niet van toepassing op verleningen of verhuizingen, enkel op nieuwe registraties; de actie geldt voor maximaal 50 domeinen per lid; de actieprijs geldt enkel voor het eerste jaar; het aantal domeinen wat via deze actie geregistreerd kan worden is beperkt, dus wees op tijd; de actie loopt tot het moment dat de maand maart 2010 voorbij is, of tot de limiet bereikt is; one2xs houdt zich het recht voor bepaalde bestellingen van domeinen te annuleren als de actie voorbij is maar dit nog niet is gemeld op de website van one2xs)

Dat was ook een actie toen.

Aah okey, maar ik dacht toch echt dat ze vroeger goedkoper waren smiley
Thanks voor je antwoord smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja ik kan me herinneren dat dat een van de weinige dingen is die we duurder hebben gemaakt in de loop van de tijd.

Maargoed, laten we t een beetje ontopic houden. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Lennard (link):
Ja ik kan me herinneren dat dat een van de weinige dingen is die we duurder hebben gemaakt in de loop van de tijd.

Maargoed, laten we t een beetje ontopic houden. smiley

Was volgens mij redelijk ontopic smiley
Maar goed, leuke actie smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bjarnootjuh (link):
Ik wist dit al smiley Staat ook bij MDR smiley
one2xs.com is nergens genoemd op MDR smiley alleen dat .eu in de korting was deze maand maar dan weet je alsnog helemaal niks over deze actie.

Nielsjojo (link):
Heb je wel een minimum, tot wanneer de actie duurt?
Zoiezo tot morgen of over-morgen ofzo
Nope, ik zeg er helemaal niks over. smiley

Misschien stopt ie morgen, en misschien gaat ie nog wel 2 weken door smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Nielsjojo (link):

En dan geef je 1 punt als je een domein neemt smiley
Dan koop ik er zo veel mogelijk smileysmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Bjarnootjuh (link):
one2xs.com is nergens genoemd op MDR smiley alleen dat .eu in de korting was deze maand maar dan weet je alsnog helemaal niks over deze actie.

Nielsjojo (link):

oeh, ff rekenen hoor; 2 weken = 14 dagen x 0,5 = 7 punten, je begint op 6 punten dus na 2 weken krijg je 1 punt toe bij een bestelling van een .eu domein haha smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Lennard (link):
Bjarnootjuh (link):

Weet ik, maar dat .eu in aanbieding was wist ik dat o2x dit ook wel ging doen smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hij eindigd donderdag of vrijdag smiley de domeinen kosten lenny nu 3 euro, dus verkoopt hij het niet voor minder dan 3 punten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou ik vind dat de actie toch wel zeker 2 dagen moet duren want anders heeft het 0.5 punten extra korting per dag maar weinig nut. Dus morgen word t em voor mij denk ik smiley

Zou wel dik steken als die dan pas over 5 dagen stopt smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen