Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast One2xs

Leden API

Aanbevolen berichten

Dat die m dan valid maakt. Ik wil er gebruik van kunnen maken dat het XML is en niet met preg_match gaan zitten klooien smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Nielsie (link):
Waarom wilt iedereen nu nou mijn idee pakken? (Zie onderschrift) smiley

Omdat jij niet de enige bent met ideeën en toegang tot de API.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Maar is het eigenlijk geen idee dat je een bepaald programma toestemming kan geven om volledige privé berichten te lezen (en te beantwoorden bijvoorbeeld)?
Dat je dit kan instellen op je profiel voor elk programma waar je de api voor gebruikt, of per api code o.i.d?

Want dat is een stuk handiger... smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dan kan iedereen die jouw API key heeft vanaf dat moment AL jouw privéberichten lezen en erop replyen zonder dat jij dat weet.

Lijkt me niet echt een ideale situatie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
maar waarom mogen we geen api waarbij we gebruik mogen maken van openbare gegevens zoals geregistreerd sinds, username , rank , motto , posts enz..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Misschien word het stilletjes aan tijd voor een update? Misschien kan je de watchlist interperteren? Zou vet zijn als ik dat dan inbouw in ChromeXS.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mja ik zit een beetje in dubio omdat ik niet echt het idee heb dat er superveel interesse voor is bij het grote publiek, afgezien van een paar fanatieke forumleden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het gaat er nu ook niet echt om hoeveel apps er zijn enzo, maar toch mee voor de gebruikers ervan?

Ik geloof dat het er toch wel wat zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Lennard (link):
Mja ik zit een beetje in dubio omdat ik niet echt het idee heb dat er superveel interesse voor is bij het grote publiek, afgezien van een paar fanatieke forumleden.

Je creëert hiermee wel dat er veel meer mogelijkheden mee zijn.
Dit zou Antonn, mij en Fanorg goed helpen denk ik.
En waarom zouden er 10 tallen apps moeten komen als ze allemaal hetzelfde worden.
Als er een goede app wordt gemaakt is het al handig, waar je alles in een oog opslag mee kan smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er hoeven geen tig apps te komen, als er één app is die door een redelijk aantal leden wordt gebruikt dan vind ik het ook al prima.

Maar het is een heel gedoe om er van alles bij te bouwen, en als uiteindelijk 5 mensen een app gebruiken dan heb ik daar niet echt de moeite voor over.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Lennard (link):
Er hoeven geen tig apps te komen, als er één app is die door een redelijk aantal leden wordt gebruikt dan vind ik het ook al prima.

Maar het is een heel gedoe om er van alles bij te bouwen, en als uiteindelijk 5 mensen een app gebruiken dan heb ik daar niet echt de moeite voor over.

Ik denk als er een redelijke app kan gebouwd worden (nu nog alleen met de standaard dingen, maar goed) dat er ook redelijk veel mensen gebruik van gaan maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dit dus. Mensen die bijna nooit PBen zijn niet geïnteresseerd. Met de watchlist erbij spreek je meteen alle forumgebruikers aan.

Maar veel apps zullen er indd niet komen want veel opties zijn er niet.

- Programma Windows (is er)
- Chrome extentie (is er)
- FireFox Add-On
- Programma Mac
- Apple app
- Android app

Dit hooguit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Het programma van Windows wordt ook nu verbeterd, en komt binnenkort ook een nieuwe versie vanuit.
Hierbij hebben we ook ervoor gekozen dat gebruikers automatisch een melding krijgen als er een nieuwe versie uit is. Als er dus nieuwe api functies komen verwerken we die gelijk in de app.

Chrome wordt nu aangewerkt door Antonn, en misschien dat jij ook FireFox tot je rekening kan nemen?
Weet niet tot hoeveel dat verschilt smiley
Mac programma, weinig mensen gebruiken een mac en ook daadwerkelijk het programma willen :3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen