Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
superb

Project UberOS

Aanbevolen berichten

Heb je dit in php / javascript geprogrammerd? Want ik vind het idee heel erg vet, en de uitwerking ook wel. Maar de snelheid laat wel wat de wensen over.

Wel leuk dat die cache goed werkt. Maar ookd ie eerste keer laden is vrij lang.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rogier (link):
Heb je dit in php / javascript geprogrammerd? Want ik vind het idee heel erg vet, en de uitwerking ook wel. Maar de snelheid laat wel wat de wensen over.

Eigenlijk is alles in HTML5, CSS3 en JavaScript gemaakt, maar alle data word geladen via JSON die gemaakt is door middel van PHP.

Eerste keer laden is indd vrij lang, maar nu laad ie ook veel onnodige dingen nog.. en dat is later allemaal weg smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Superb (link):
Jvdw (link):
best wel nice, alleen wat nutteloossmiley

Tja, gewoon een project om je skills wat op te frissen he smiley

Wat kan je allemaal dan? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Superb (link):
Rogier (link):

Eigenlijk is alles in HTML5, CSS3 en JavaScript gemaakt, maar alle data word geladen via JSON die gemaakt is door middel van PHP.

Eerste keer laden is indd vrij lang, maar nu laad ie ook veel onnodige dingen nog.. en dat is later allemaal weg smiley

Dus jullie maken nog gebruik van een mysql database? Misschien kan je beter iets als een JSON gebaseerde db gebruiken. (ik gebruik om mijn werk couchbase)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jvdw (link):
Superb (link):
Jvdw (link):
best wel nice, alleen wat nutteloossmiley

Tja, gewoon een project om je skills wat op te frissen he smiley

Wat kan je allemaal dan? smiley

C#
AS3
PHP
PHP OOP
JavaScript
JavaScript OOP
HTML/HTML5
CSS
Java

Rogier (link):
Superb (link):
Rogier (link):

Dus jullie maken nog gebruik van een mysql database? Misschien kan je beter iets als een JSON gebaseerde db gebruiken. (ik gebruik om mijn werk couchbase)

Nahh,, k vind het zo wel lekker werken smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jvdw (link):
Waarom maak je dan niet iets datje later kan verkopen?

Puur om even te kijken hoe vers mijn scripting nog is, en die van Niels dan ook smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Waarom zit je hier eigenlijk nog (niet dat ik je weg wil hebben ofzo smiley) maar beter ga je op grote sites rijk worden smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Alemaalte (link):
Op een paar plaatsen heb je == i.p.v. === terwijl === niet alleen veiliger is maar ook sneller.
http://jsperf.com/vs-multi-types

Hmah, javascript gaat er zelf al redelijk streng mee om. Laadtijd wil ik graag bewijzen voor zien, maar anders schitl het 0,0000000000000000000001 milisecode.

Als dit het enige is wat je kan zeggen van dit systeem...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Rogier (link):
Alemaalte (link):
Op een paar plaatsen heb je == i.p.v. === terwijl === niet alleen veiliger is maar ook sneller.

Hmah, javascript gaat er zelf al redelijk streng mee om. Laadtijd wil ik graag bewijzen voor zien, maar anders schitl het 0,0000000000000000000001 milisecode.

Als dit het enige is wat je kan zeggen van dit systeem...

Die link van mij liet het toch zien ....
Snelheid was trouwens niet het belangerijkste argument en zelfs dan, stel dat je == in een lus doet en je die 10.000x per seconde doorloopt kan je het behoorlijk merken, nu is dat niet zo zeer een probleem maar eens dat het groter wordt moet je toch echt wel op performance letten.

=== is ongeveer 100x sneller op desktop en op mobiel (waar performance dus heel belangerijk is) kan het makkelijk oplopen tot 400x.

Maar het is al aangepast dus niet echt meer relevant.

Superb (link):
Alemaalte (link):

veranderd.

Ben je trouwens van plan om te antwoorden op die pm want ik zit er eigenlijk wel op te wachten smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nielsie (link):
Dylanh (link):
Hoe heb je dat volledige scherm gedaan?

Met javascript

if(window.document.webkitIsFullScreen) { window.document.webkitCancelFullScreen(); } else {window.document.body.webkitRequestFullScreen(); }

Om precies te zijn. Dus als je een site in volledig scherm wilt bekijken type je "javascriptsmileyindow.document.body.webkitRequestFullScreen();" in de adresbalk en druk je op enter of druk je gewoon op F11

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wil dit ook doen met onlineosx.nl maar heb geen idee hoe dat moet, bazen jullie. Té moeilijk om iets als dit te maken vind ik, props voor jullie.
Het enige wat me opviel was dit:
Plaatje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nielsie (link):
Reinier (link):
Wil dit ook doen met onlineosx.nl maar heb geen idee hoe dat moet, bazen jullie. Té moeilijk om iets als dit te maken vind ik, props voor jullie.
Afbeelding

Dat zijn mijn design skillzzzz smiley

Beetje opkrikken dan smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Reinier (link):
Nielsie (link):
Reinier (link):
Afbeelding

Dat zijn mijn design skillzzzz smiley

Beetje opkrikken dan smiley

Klopt, Nooit echt op gefocust

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen