Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
bjarnootjuh

Rare docenten topic

Aanbevolen berichten

Hi,

onze geschiedenis docent is grappig,als je lief bent. Als je 3x gewaarschuwt bent en je praat nog steeds, gooit ze zon whiteboard stift naar je hoofd (wel mis natuurlijk).

Hebben jullie nog van die docenten die van die rare onzin dingen doen? smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben naar een nieuwe school dit jaar en 6de dag ongeveer bij onze beste leerkracht eva smiley moesten we een (wiskunde) huiswerk maken. Ik had dat in potlood gedaan (waarom niet, right?) blijkbaar vind ie dat niet zo fijn en is het een regel bij hem om dat niet te doen. Dus verscheurde hij alle taken en mochten we alle 9 het opnieuw doen. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bjarnootjuh (link):
Hi,

onze geschiedenis docent is grappig,als je lief bent. Als je 3x gewaarschuwt bent en je praat nog steeds, gooit ze zon whiteboard stift naar je hoofd (wel mis natuurlijk).

Heet ze toevallig mevrouw Huisman?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bjarnootjuh (link):
Nee, Mevrouw Bruggeling smiley

ISW Hoogeland zit ik ;p Te Naaldwijk. Naast de filmlocatie van Tour Du Jour van dit jaar.

Hè jammer, de beschrijving klopte precies smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bjarnootjuh (link):
Hi,

Onze geschiedenis die scheld regelmatig haar computer uitsmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dezelfde leerkracht heeft nog iets leuk, elke keer als we een test doen verbeterd hij die terwijl wij oefeningen maken; en dan neuriet of zingt hij bijna altijd liedjes die te maken hebben met namen in onze klas.

Zoals deze twee:

smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wij hebben ook een tekendocent en die geeft verdomme iedereen goede cijfers op magister die 0 keer meetellensmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wouterr (link):
Afbeelding

Zegt genoeg denk? xD

De laatste homo habilis smiley.

Onze P.O. leerkracht geeft gewoon extra punten als je haar complimenten geeft smiley
Die van godsdienst gooit dan weer met krijtjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gynos (link):
Wouterr (link):
Afbeelding

Zegt genoeg denk? xD

Onze P.O. leerkracht geeft gewoon extra punten als je haar complimenten geeft smiley

Godsdienst smiley hebt ze ook weiwater (ofhoudatstommewoordgenoemdwordt) bij?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Izzyy (link):
Gynos (link):
Wouterr (link):
Afbeelding

Zegt genoeg denk? xD

Neen ze brengt geen weiwater mee?
Ze praat gewoon over het leven en de klasgroep net zoals leefsleutels als je dat misschien kent?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mijn geschiedenis docent heeft een heel vervelende tic. Telkens tussen het praten door schraapt hij heel vaag zijn keel, niet te beschrijven.smiley
Dan heb ik nog een Duits docent die afdelingsleider is, gabber is geweest, nog steeds autos tunet en hele grote tetten heeft voor een vent.
Ohja, ook nog een wiskunde docent die altijd houthakkerskleding draagt en het nooit koud heeft (lees: altijd korte mouwen, verwarming mag niet aan in noodlokalen).
En zo nog wel een paar van die figuren.smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gynos (link):
Izzyy (link):
Gynos (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Ze praat gewoon over het leven en de klasgroep net zoals leefsleutels als je dat misschien kent?

leefsleutels smiley?

toevoeging op 31 oktober 2012, 17:14:22:
Jurrie (link):
verwarming mag niet aan in noodlokalen).

Dat was bij mij andersom, mijn duits leraar vorig was ook een duitser die maar gebrekkig nederlands praatte. We zaten altijd in een noodlokaal waar midden in de zomer alle ramen dicht moesten en de "airco" mocht niet aan smileysmiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ewan (link):
Gynos (link):
Izzyy (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

leefsleutels smiley?

toevoeging op 31 oktober 2012, 17:14:22:
Jurrie (link):
verwarming mag niet aan in noodlokalen).

Dat was bij mij andersom, mijn duits leraar vorig was ook een duitser die maar gebrekkig nederlands praatte. We zaten altijd in een noodlokaal waar midden in de zomer alle ramen dicht moesten en de "airco" mocht niet aan smileysmiley

HERR REITHHHHHH smiley, bij hem kon je trouwens ook alles maken en hij wou altijd een pausje inlassen, de aantekeningen sjoefde er doorheen en niemand die ons rustig kreeg,

Meneer aarts, in 1e gehad, bij hem kon je ook alles maken smiley die ging jankend achter zijn bureau zitten omdat hij het niet meer aan kon.. Hij kreeg er altijd een punthoofd van.

Nu hebben we nederlandse docent, die heulemaal gek is smiley kan je ook alles maken, ze kent je naam toch niet en vind ook bijna niks erg..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ewan (link):
Stijnk (link):
en vind ook bijna niks erg..

Eigenlijk krijgt ze gewoon geen kans om het erg te vinden smiley

DAT is dan weer een ander verhaal smiley

toevoeging op 1 november 2012, 10:15:35:
Jurrie (link):
Ik kan trouwens 3 docenten imiteren dat is echt geweldig.smiley

Iemand bij ons in de klas had dat oo kgedaan,.. zal het eens even opzoeken smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb een keer een docent gehad en daar gingen we gewoon taart eten in de les. Echt lachen. We deden verder niks

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites