Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast

Gierige hollanderd

Aanbevolen berichten

Gast
Den gierige hollanderd moppen..
Omdat de zuidburen van wij nederlanders het zielig vonden dat wij moppen gingen plaatsen ;9

Dus bij deze een mop over hoe gierig wij hollanders wel niet zijn:

een hollandse man tegen zijn vrouw: Hey, giet eens een liter water bij de soep.. We krijgen bezoek!!

PS Deze mop komt van een belgische website, waarom ook ik de humor er niet van inzie.. Maar misschien de mensen uit belgie wel?

Er stond ook deze mop op:

Op een zonnige woensdagmorgen rijdt Bert Jan op de ringweg aan. Alleen, Jan kwam van rechts en is heel erg een half uur heeft Jan al 3 biertjes op maar, Bert nog geen een! Moet jij geen biertje Bert? vraagt Jan. Nee hoor, zegt Bert, ik ga nu de politie bellen!

Maar die snap ik niet dus smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Daarom zeg ik.. Hij komt van een belgische website.. Dat zegt genoeg lijkt mij smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Robindesign (link):
Dit topic is al een slotje waardig als je het mij vraagt.

Omdat het nu eens over nederlanders gaat, ipv jouw belgen moppen.. Das triest smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jordyvc (link):
Robindesign (link):
Dit topic is al een slotje waardig als je het mij vraagt.

Hahaha smiley

Van slechte grappen houden we immers niet, en van uitzonderingen houden we niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Jordyvc (link):
Hoe kan je zien wanneer er een hollander thuis is..
.. Als er wc papier aan de wasdraad staat te drogen.. smiley

zo herken je dus ook waar de nederlanders op een camping staan..
Hun wc papier aan de scheerlijn om te drogen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar Belgen ga je eigen topics maken ipv dit topic vervuilen.

De humor is dat Lennard straks dit topic sluit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Weet je hoe het Hollandse kookboek begint? Leen een ei..!

Robindesign (link):

En dat zeg jij met al jou topics die zelf helemaal niet grappig zijn.. smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Jordyvc (link):
Weet je hoe het Hollandse kookboek begint? Leen een ei..!

Ze zijn allemaal zóó oud, maar wel leuk :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Robindesign (link):

Haha, door 1 topic en jij maakt er 4 smiley.
Dan noem je ons autist en kan je er zelf niet tegen dat ze met je lachen smiley.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Er woont een Belg naast een Nederlander. De belg ziet dat de Nederlander zeer gehaast zijn gevel aan het verven is. De Belg wil toch weten waarom hij zo gehaast is. De Belg:”Waarom ben jij je zo aan het haasten? Dat is toch nergens voor nodig.” De Nederlander:”Jawel, ik moet me haasten want ik moet klaar zijn voor de verf op is.”

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoe drijft de Hollandse politie een betoging uiteen? Ze schudden met een collectebus.

Xjessex (link):
Er woont een Belg naast een Nederlander. De belg ziet dat de Nederlander zeer gehaast zijn gevel aan het verven is. De Belg wil toch weten waarom hij zo gehaast is. De Belg:”Waarom ben jij je zo aan het haasten? Dat is toch nergens voor nodig.” De Nederlander:”Jawel, ik moet me haasten want ik moet klaar zijn voor de verf op is.”

Die is wel echt goed smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Xjessex (link):

smiley haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Jordyvc (link):
Hoe drijft de Hollandse politie een betoging uiteen? Ze schudden met een collectebus.

Zo true smiley

Een Hollands gezin telt 3 kinderen waaronder 2jongens en 1 meiske. De oudste zoon komt thuis van school en zegt :”nou pa ik moet je iets vertellen , ik ben homo.” De vader die natuurlijk teleurgestelt is zegt nou ja daar kan ik niet veel aan doen. Even later komt de volgende zoon binnen en zegt :”vader ik moet je iets vertellen , ik ben homo.” Die vader is natuurlijk woest en roept IS ER NU NIEMAND DIE VAN MEISKES HOUDT waarop zijn dochter zegt :”ja ik wel.”

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Xjessex (link):
Jordyvc (link):

Zo true smiley

Een Hollands gezin telt 3 kinderen waaronder 2jongens en 1 meiske. De oudste zoon komt thuis van school en zegt :”nou pa ik moet je iets vertellen , ik ben homo.” De vader die natuurlijk teleurgestelt is zegt nou ja daar kan ik niet veel aan doen. Even later komt de volgende zoon binnen en zegt :”vader ik moet je iets vertellen , ik ben homo.” Die vader is natuurlijk woest en roept IS ER NU NIEMAND DIE VAN MEISKES HOUDT waarop zijn dochter zegt :”ja ik wel.”

Lol, op die site zit ik net ook smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Xjessex (link):
Jordyvc (link):

Zo true smiley

Op welke site haal je die?smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Een Duitser, een Belg en een Hollander gaan geëxecuteerd worden door een vuurpeloton. Ze worden alle drie naar het executieterrein gebracht. Ineens roept de Duitser: “tornado, tornado!”. De schutters leggen zich op de grond en de Duitser vlucht weg. Dan is De Belg aan de beurt. Wat die Duitser kan, kan ik ook denkt de Belg: “aardbeving, aardbeving!” En hij vlucht weg. De Hollander is nog steeds aan het denk wat hij gaat zeggen. Ineens weet hij het: “vuur, vuur!”

En toen schoten ze hem dood einde smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Waarom staat een Nederlander in de winter s morgens met een ei naast de weg? Hij wacht tot de strooiwagen langskomt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Gynos (link):
Xjessex (link):
Jordyvc (link):

Zo true smiley

http://www.mopjesengrapjes.com/hollanders-moppen/

toevoeging op 31 oktober 2012, 10:08:29:
Jordyvc (link):
Waarom staat een Nederlander in de winter s morgens met een ei naast de weg? Hij wacht tot de strooiwagen langskomt

Gratisz zout jeweetzelluf

toevoeging op 31 oktober 2012, 10:09:03:
Eigenlijk slaat hij nergens op, dat zout wordt betaald van eigen belastinggeld.. Dus je betaald dat zout sowieso al, dus heb je er ook recht op ;3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Xjessex (link):
Gynos (link):
Xjessex (link):
Klik om eerdere quotes te tonen

Zo true smiley

http://www.mopjesengrapjes.com/hollanders-moppen/

toevoeging op 31 oktober 2012, 10:08:29:
Jordyvc (link):

Gratisz zout jeweetzelluf

Kan je ook ophalen in de gemeente, gratis 10 kilo smiley.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen