Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast

Wie is er het eerst beneden?

Aanbevolen berichten

Gast
Een belg en een dom blondje springen uit een vliegtuig.. Wie is er het eerst beneden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Sanderc (link):
Een dom blondje, want een Belg vraagt eerst de weg.

Jammer dit..
Het is juist andersom.. De belg is eerder beneden omdat het domme blondje eerst de weg vraagt.

Toch leuk dat de grootste jankerd om belgen grappen er hier nu zelf eentje maakt :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Xjessex (link):
Sanderc (link):
Een dom blondje, want een Belg vraagt eerst de weg.

Jammer dit..
Het is juist andersom.. De belg is eerder beneden omdat het domme blondje eerst de weg vraagt.

Toch leuk dat de grootste jankerd om belgen grappen er hier nu zelf eentje maakt :-)

+1 that made my day! smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Sanderc (link):
Lol smiley

toevoeging op 31 oktober 2012, 13:18:34:
Toch grappig dat jij nooit positief bent.

Ow.. Kom jij ook weer met teksten die je van andere hoort <3

Als ik zeg dat jij 10 euro kreeg, voor elk positief bericht over of van mij.. Wedden dat jij dan met heel veel berichten aan komt, met daarnaast je handjes ophoudend voor je geld : )

Ik kan heus wel positief zijn.., maar als mensen hier niet tegen kritiek kunnen kan ik niets aan doen, jullie zijn blijkbaar geen kritiek gewend..

En als dat gaat om die grootste jankerd, het is toch zo? Jij hapt in op elke belgen mop.. Terwijl ik ook lach om moppen over Nederlanders.. Sterker nog, ik maak zelf een topic aan met moppen over Nederlanders.. Het zijn grappen, niet serieus bedoeld.. Dus waarom maak je er zon probleem van terwijl jij nu van een willekeurige grap een belgenmop maakt..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen